מידע חשוב לפני התחלת הקידום לאתר חדש

התחלת תהליך קידום

הגדרת תחום

ניתוח פערים

תכנון תיקון

יישום

בדיקה ואימות

תיעוד ודיווח

ניטור רציף

שיטות לבנות דפי נחיתה טובים ויעילים

פעולות לקידום אתר חדש בגוגל
פעולה תיאור יתרונות חסרונות
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שיפור מבנה האתר והתוכן שלו למנועי חיפוש תנועה אורגנית, אמינות גבוהה תהליך ארוך, דורש ידע טכני
תוכן איכותי יצירת תוכן מקורי ובעל ערך לגולשים משיכת קהל יעד, שיפור דירוג במנועי חיפוש דורש זמן ומשאבים לכתיבה
בניית קישורים השגת קישורים מאתרים חיצוניים שיפור סמכות האתר, תנועה נוספת דורש זמן ויחסי ציבור
שיווק במדיה חברתית שיתוף תכנים ברשתות חברתיות הגדלת תנועה, מעורבות קהל דורש תחזוקה שוטפת, תחרות גבוהה
פרסום ממומן (PPC) פרסום מודעות בתשלום בגוגל ובפלטפורמות אחרות תוצאות מידיות, שליטה בתקציב עלות גבוהה, תלות במודעות
מעקב וניתוח נתונים שימוש בכלים כמו Google Analytics למעקב אחר ביצועי האתר זיהוי בעיות ושיפור ביצועים דורש זמן וידע בניתוח נתונים
אופטימיזציה למובייל שיפור חווית המשתמש במכשירים ניידים תנועה מוגברת ממובייל, שיפור דירוג במנועי חיפוש דורש ידע טכני, זמן ומשאבים