מי אני? כותב המאמר
מייקל אנג'ל
קידום אתרים בגוגל שונה ומיוחד
טיפים לעורכי דין בכל הקשור לנוכחות בגוגל

טיפים לשיפור התוצאות בגוגל לעורכי דין

שיחה בין מקדם אתרים לעו"ד - משא ומתן על קידום בגוגל
Interactive Buttons and Links
קידום לאתרים של עורכי דין
שיטה תיאור יתרונות חסרונות
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שיפור מבנה האתר והתוכן כדי להופיע במנועי חיפוש תנועה אורגנית, אמינות גבוהה דורש זמן, דורש ידע טכני
כתיבת תוכן משפטי איכותי יצירת מאמרים ופוסטים בבלוג בתחום המשפטי משיכת קהל יעד, שיפור דירוג במנועי חיפוש דורש זמן ומשאבים לכתיבה
בניית קישורים השגת קישורים מאתרים חיצוניים שיפור סמכות האתר, תנועה נוספת דורש זמן ויחסי ציבור
שיווק במדיה חברתית שיתוף תכנים משפטיים ברשתות חברתיות הגדלת תנועה, מעורבות קהל דורש תחזוקה שוטפת, תחרות גבוהה
פרסום ממומן (PPC) פרסום מודעות בתשלום בגוגל ובפלטפורמות אחרות תוצאות מידיות, שליטה בתקציב עלות גבוהה, תלות במודעות
שיווק באמצעות דוא"ל שליחת ניוזלטרים ועדכונים ללקוחות פוטנציאליים פנייה ישירה ללקוחות, מעקב וניתוח נתונים עלול להיתפס כספאם, דורש רשימת תפוצה
אופטימיזציה למובייל שיפור חווית המשתמש במכשירים ניידים תנועה מוגברת ממובייל, שיפור דירוג במנועי חיפוש דורש ידע טכני, זמן ומשאבים
מתי ואיך כדאי לבחור עו"ד ומתי כדאי להיזהר ולבדוק דברים
מתי ואיך כדאי לבחור עו"ד
מתי כדאי להיזהר ולבדוק דברים
פרסום בגוגל בחינם ובתשלום שמתאים לכל סוגי העסקים
הנעה לפעולה באנימציה לקידום מכירות באתר