חיפוש מותאם
חיפוש מותאם

איך משיגים קישורים בשיטת זיבי הייחודית?

תוכן מעניין שיכול למשוך אנשים שונים בתחום למשל עורכי דין שמתעניינים בנישה נאמר פלילי , כתבות על תקדימים ופרשנות יכול למשוך אפילו סטודנטים למשפטים ולא רק עורכי דין.

בתחום החנויות תוכן שיכול לעניין לא רק לקוחות אלא גם מוכרים אחרים שאולי ירצו לשתף איתכם פעולה.

בתחום בניית אתרים דוג’ לאתרים שבניתם עם הסברים וקליפים או כל מדיה כדי לעניין כל מי שמעוניין בבניית אתר מסיבות שונות.

שיטת גורד השחקים

ריכוז כתבות מאתרים אחרים עם קישורים להם ומהם אבל עם תוכן נוסף ייחודי לכם ועם ערך כמה שיותר גדול לגולשים אפילו יותר מהאתרים המקוריים.

רישום במנועי חיפוש ובכל מקום שאפשר.

רישום האתר בכל מקום אפשרי כולל הכנסת קוד במנועי חיפוש שונים למשל bing או יאנדקס גם אם האתר ישראלי בעברית נטו.

בניית קישורים בשיטת המדריכים

בונים מדריכים לכל נישה לדוג’ אתר שעוסק במכירת ציוד צלילה או ציוד לבעלי חיים, מדריכים בסגנון איך לצלול ועל מה חשוב להקפיד או מדריכי אילוף מצולמים בסרטונים קצרים נותנים לגולשים ערך נוסף מאתרים מתחרים.

אם האתר עוסק בעניינים טכניים של בניית אתרים או גרפיקה סרטונים \ קליפים קצרים או מצגות איך לבצע פעולות שונות יתנו לגולשים ערך הרבה יותר גבוה מסתם טקסט שלא תמיד כולם קוראים.

שיטת המחקר של המתחרים (ריגול אחרי מתחרים)

מעקב אחר מתחרים הינה שיטה מוכחת והיא בעצם ממש ללמוד את המתחרים כמה זמן הם בונים קישורים ומאילו אתרים הם מקבלים ואיך נראה הקישור אותו מקבלים ומה הם עושים מבחינת הקישורים בגדול.

שיטת “צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים”

נסו לעניין כל בעל אתר שגם אם לא מבין גדול בקידום לכתוב לכם תוכן אצלכם וכך להרוויח תוכן ייחודי אבל חשוב לשמור על איכות גבוהה של כתיבה.

קישורי המשך או פנימיים

מהתוכן המקורי אצלכם באתר אפשר לקשר מאמרי המשך אחרים לטובת גולשים שאולי לא קיבלו מספיק מהתוכן המעולה שלכם בעמוד ספציפי.

קישורי המלצות testimonials

שילוב תגובות וביקורות באתר יכולה לתת ערך נוסף לגולשים שרוצים לקרוא מה אחרים כתבו על האתר או השירותים שאתם מציעים גם אם מדובר באתרים אחרים או בעיתונים או כל מדיה פרסומית אחרת.

קישורים בקלינקים לינקים וחירטוטים אחרים שאפשר להצליח גם בלעדיהם

מה זה בכלל קישורים חיצוניים או קישורים?

ההגדרה הנכונה מהמקור בשפה האנגלית הוא backlinks.

מושגי יסוד: 

בניית קישורים חיצוניים

כל הפעולות שמבצעים מקדמי אתרים וגם לא מבצעים כדי שתהיינה “המלצות” או קישורים שלחיצה עליהם בכל מיני אתרים תוביל לאתר שאותו רוצים לקדם.

יש שיטענו שלא ניתן לקדם אתר בגוגל אורגני בלי קישורים חיצוניים! (חרטא במיץ שקשוקה)

יש שיטענו שקישורים הן הדרך של גוגל למדוד את איכות האתר דרך מדידה והבנה של הממליצים לאתר כאמור דרך קישורים חיצוניים.

יש טענות שככל שיש יותר קישורים לאתר כך הוא פופולרי יותר, המטומטמים מאמינים שגוגל מטומטמת ולא ממש יודעת שקישורים מלאכותיים או קנויים הם אכן חרטא במקרה הטוב אולי יקדמו טיפה אבל ברוב המקרים הם יעשו נזק.

קישורים הם סוג של סיגנלים מעין אותות לגוגל שהאתר נחמד וטוב ומומלץ ופופולרי אבל אם הקישורים מלאכותיים או מגיעים מאתרים של מקדמי אתרים אז זה כמו לקבל המלצה על ביבי מיאיר לפיד או מצמחוניים המלצות על שחיטה אכזרית של כמה שיותר חיות.

פרופיל קישורים

כדי לקבל קישורים חיצוניים שמטרתם היחידה היא קידום האתר בגוגל לא צריך להיות יותר מידי חכם או מוכשר וכל מה שצריך הוא לשלם בין 5 מנות פלאפל או 10 מנות שווארמה, כל קישור והשווי הכספי שלו יותר נכון העלות שלו.

קישורים?

נראה לכם? קידום הוא אמנות , קידום הוא טכניקות המשלבות חשיבה.

מהו קישור נכנס או backlink ?

קישור טוב

קישור טוב הוא קישור שקשה עד בלתי אפשרי להשיג אותו.

האם קישורים רעים יכולים לעזור וממש לקדם לכם ביטויים או את האתר ?

התשובה היא כן.

גוגל בודקת מידי יום מיליארדי אתרים ואולי אפילו יותר מזה וכל יום היא עושה את זה במשך 24 שעות גם ביום כיפור.

מה הבעיה? 

גוגל לא סולחת.

אם היא מצאה את הקישור הלא טוב או הקנוי או עבירת קידום אחרת כמו קניית קישורים למשל תוכן מטעה או כל עבירה  , היא לא מרחמת!!!

האם ניתן להתאושש או להשתקם מעונש של גוגל?

התשובה היא כן , המחיר? יותר יקר ממחיר של קידום מקצועי במשך חצי שנה ואפילו יותר.

לדוג’: מי מכם הקוראים מאמר זה שזוכר  , גרופון הפכו לגרו..

החברה טענה לפג תוקף החוזה או ההסכם שנעשה אבל זו לא הייתה הסיבה.

קישור רע

להלן חלק מהסיבות שגוגל יכולה למצוא את האתר שלכם כעבריין ואז ביי ביי לאתר ולקידום שלו .

  1.  כמה קישורים מוציא הדף שמוציא לכן קישור?
  1. האם הקישורים האחרים היוצאים מן האתר רלוונטיים ומדוייקים ברלוונטיות לנושא האתר שלכם?
  1. האם הקישורים שנכנסים לאתר שמוציא לכם קישור טובים ורלוונטיים ועוסקים בנושא אחד רלוונטי?
  1. האם הקישורים שמוציא האתר שמוציא לכם מוציא קישורים רק לאתרים טובים או גם מפוקפקים? 

 יש עוד כמה בדיקות אבל צריך ללמוד על הבשר , החיים לפעמים קשים..

 
 

הידעתם ש : 

בניית קישורים לשוק הבינלאומי דורשת הבנה וניסיון יותר מקידום אורגני אחר? 

בתעשיית הקידום האורגני קיימים מקצועות העוסקים כמעט אך ורק בקניית קישורים.

קניית קישורים היא פסולה בעיני גוגל.

איך גוגל יודעת מהו קישור קנוי?

האם התוצאות הראשונות בגוגל כולן אכן מקבלות קישורים בנישות שונות? 

האם ניתן להתגונן או להילחם או למנוע דיווח עליכם כקוני קישורים?

כל מה שנדרש בשביל לדווח אורך כ42 שניות בדף הדיווח של גוגל.

תדירות הוספת קישורים לאתר

  • כל כמה זמן צריך לקנות קישורים?

  • כמה קישורים נכון לקנות?

  • האם 5-10 קישורים בחודש זה בסדר ויעזור?

  • איך יודעים כמה קישורים באמת גורמים לעליות?

  • האם תדירות הוספת קישורים יכולה לגרום לנזק לקידום?

  • זה משנה איזה קישורים קונים או בונים?

התשובה לכל השאלות: 

קישורים לא עובדים כמו שהפרמטרים האחרים עובדים למשל רלוונטיות התוכן והתנהגות הגולשים ונתונים טכניים של האתר ועוד..

גוגל מתריעה ואוסרת על קניית קישורים או בניית קישורים לא טבעית

הנחיות האיכות של גוגל מפרטות מהי הפרה ולמה כדאי לקחת בחשבון שכשאתם קונים קישורים אתם עלולים לחטוף ממנה עונש.

איך בונים PBN?

PBN זו רשת אתרים מהסוג שגוגל מענישה.

יש שיטענו בעצם רוב מקדמי האתרים הגדולים וה”מוצלחים” שלא ניתן לקדם בלי קישורים דומיינים מפנים ורשת של אתרי תשתית ובלוג אורח ואתרי סקירה והשוואות ועוד חארטות אחרות של מקדמי אתרים.

בסרטון ניתן לראות שבכלים מיוחדים מגלים איזה אתרים שייכים לרשת וכמה כל אחד מהם מקושר לרשת שלו או מתחתיו יש עוד רשתות.

גוגל רואה הכל, לא ניתן להסתיר פעילות PBN רשת אתרים מגוגל.

אחת הסיבות שאתרים נענשים היא בגלל השימוש ברשתות אתרים שהרי מדובר בקישורים קנויים מזוייפים במטרה לעבוד על גוגל.

הסבר פשוט למהו pbn או רשת אתרים.

קונים הרבה דומיינים ועל כל דומיין או לא על כולם בונים אתר ומכל אתר מוציאים קישורים לאתר הראשי האחד או יותר שרוצים לקדם.

אפשר לקנות דומיינים ופשוט להפנות אותם לדומיין הראשי.

כל אתר ברשת האתרים יכיל מאמרים ותכנים שמתוכם מוציאים קישורים או הפניות לנושא אותו רוצים לקדם בקידום אורגני בגוגל אבל לאתר הראשי.

מה רואים בתמונה הראשונה בדף זה?

מימין לשמאל

עמודה ראשונה title

האתרים שמתחרים אחד בשני על אותם ביטויים במקרה הנ”ל 411 ביטויים שקשורים לקידום אתרים ולחנויות באינטרנט.

כמה יש בחמישיה הפותחת באורגני וכמה בעשיריה וכמה ב30 המקומות הראשונים מתוך קבוצת מילות המפתח\הביטויים המקודמים.

עמודה שנייה

מס’ מילות המפתח שבודקים.

עמודה שלישית

מיקום ממוצע בגוגל אורגני  ל411 הביטויים שנבחרו

עמודה רביעית עם החצים

מס’ העליות והירידות בביטויים ליום שבודקים

עמודה חמישית

כמות הדפים המאונדקסים כדי להגיע למיקום הממוצע בעמודה השלישית

לא צריך הרבה או הכי הרבה עמודים כדי להיות בממוצע טוב יותר.

עמודה אחרונה מימין

domain trust – חישוב מיוחד ע”פ נוסחא שפיתחו בכלי se ranking אבל הפירוש הוא פשוט הרבה יותר

כמה דומיינים וכמה מבנה הקישורים באתרי תשתית מצביעים על הדומיין הראשי \ האתר העיקרי של חברת הקידום\המקדמים.

ניתן לראות שלgooglw חנויות באינטרנט אין דומיינים או מבנה קישורים ואין בכלל קישורים חוץ מאחד עיקרי.

ניתן לראות שלכל אחד מהמתחרים יש עשרות דומיינים\אתרים שמהם הם מוציאים קישורים או מפנים לאתר הראשי.

לחיצה על הכפתור לתוכנת בדיקת המיקומים seranking

דומיינים עם קישורים למכירה באיכות פח

מה יאמרו לכם מקדמי אתרים שרוצים למכור לכם קישורים או דומיינים מפנים DR pr ו ZB?

כמה תמונות של בולשיט ששייך רק למקדמי אתרים שלא ממש מבינים מהו קידום, הוכחה?

נסו לבדוק את הפרמטרים של האתר הנוכחי googlw ותראו שגם כל המדדים להלן הם חרטא!!

לפני כעשור מדד הPR היה נחשב למשפיע אבל כעבור כמה שנים גוגל הודיעה שאינה מתייחסת לPR שהיה פקטור עד אז.

אין משמעות לחוזק הדומיין וההוכחה שגם דומיינים חדשים ללא שום ציון \ מדד DA יכולים לעקוף דומיינים \ אתרים עם DA  שנחשב מעולה.

טכניקה של קניית הרבה דומיינים ובניית קישורים דרך אתרי תשתית לייצר קישורים מדומיינים לאתר אחד ראשי שרוצים לקדם.

חרטא במיץ שקשוקה!

מה זה אומר בכלל מדד של ahreff, שהחברה פיצחה את האלגוריתם של גוגל ויודעת מהו טוב ומה לא? 

חרטא במיץ שקשוקה!

יצירת קישורים חדשים

קישורים בעבר ועד היום

קישורים היו נחשבים לאמיתיים ויעילים עד שמקדמי אתרים הרסו את הפקטור שגרם לגוגל להעריך קישורים 

וכמו כל דבר טוב שגוגל בעבר נהגה להעריך כך גם כוחם או יעילותם של הלינקים דעך ואף גרוע מכך.

דרכים להשגת קישורים חיצוניים

קיימות אינספור שיטות להשיג או לבנות קישורים למשל: 

השיטה הנפוצה ביותר לקידום אתר בגוגל ומהר היא דרך המון קישורים זבל או מעט אבל שנחשבים ע”י מקדמי אתרים

לאיכותיים ולא כי אותם מקדמים מטומטמים אלא הם פשוט לא מבינים כל כך קידום בצורה שגוגל מתכוונת אליו.

גוגל מפתחת ומשתכללת בשיטות להערכת אתרים כל הזמן וכבר שנים יודעת מהו קישור אמיתי או טוב ומה (95%) חרטא.

עניין של זמן עד שגוגל מענישה על קישורים

קישורים עלולים לגרום לעונש מגוגל!!

סוגים של קישורים חיצוניים

קישורים שכל מטרתם היא קידום אורגני מהיר.

בניית קישורים מהסוג שמזיק וממש רחוקים מלתרום משהו לקידום.

קישורים לא חלב ולא בשר (פרווה)  ללא עתיד ללא תקווה ללא חלום, קישורי בדד!!! למשל דומיינים שמפנים לאתר שאותו רוצים לקדם.

אין דבר כזה סמכות אתר אלא רלוונטיות

מה זה סמכות אתר?

עד כמה האתר ותיק? 

עד כמה הדומיין ותיק או חזק וחזק זה אומר קצר וקולע עם משמעות למרות שפקטור המשמעות ירד עם השנים כך שלא משנה

אם הדומיין יכיל את המילים זיביזיבי נקודה קום , האתר יתקדם לפי הרלוונטיות שלו לגולשים.

כמה קישורים יוצאים מהאתר לאתרים אחרים ומה איכות האתרים האחרים או מה איכות הקישורים לאתר הראשי.

האם קיים באתר תוכן משוכפל או משוכתב דהיינו שאינו מקורי ורק שונה במילים או בסדר שלהם אבל עם אותה משמעות אבל לא תמיד הגיונית או נוחה לקריאה לגולשים?

מהי התנהגות הגולשים באתר וכמה זמן אם בכלל הגולשים מוצאים מה שחיפשו ומכאן ניתן לומר שמה שחשוב הוא האם הגולש מצא מה שרצה ואם המשיך לחפש באתרים אחרים?

רלוונטיות בקישורים

האם האתר שמוציא קישור רלוונטי לנושא בדיוק כמו לאתר אליו יוצא הקישור?

המיקומים של האתרים שמוציאים קישורים לאתר הראשי שרוצים לקדם לא רלוונטיים ולא משמעותיים יותר, פעם הם כן היו, למשל קישור מynet היה פנטזיה רטובה של מקדמי אתרים.

ynet לדוג’ מוגדר כחוות קישורי זבל ועדיין אלפי מקדמי אתרים הולכים וקונים ממנו קישורים והאחרון שהיה כמו ynet בשם וואלה גרם לעונש מגוגל לכל מי שהביא משם קישורים.

שינויי האלגוריתם והקשר  או היחס לקישורים.

האלגוריתם מתעדכן מפעם לפעם מידי כחצי שנה ופוגע קשות באתרים שמייצרים או קונים או משיגים קישורים.

קישורים מאושרים \ דורשים אישור editorial הינם כאלו שבעל האתר חייב לאשר אותם לפני הכנסה לאתר שלו.

קישורים אוטומטים לדוג’ בלוגים פורומים קבוצות דיון אינדקסים ואתרי השוואות ושאלות FAQ למיניהם.

אין קישורים מהסוג האיכותי יותר כי קישור איכותי הוא לרוב קישור שלא ניתן להשיג בדרך מלאכותית.

קישור טבעי ולא יזום יכול להיחשב כקישור איכותי.

קישור איכותי + 10 ש"ח שווים לערך של חצי מנה פלאפל

כמה שווים קישורים מפורומים או בלוגים?

לא ממש שווים,ברובם קיימת התגית no index ואו no follow.

גם אם התגיות אינן קיימות זה לא ממש עוזר כי כל אחד יכול לשים שם קישור ברוב המקרים אין רלוונטיות או איכות לאתרים שמוציאים אליהם או מהם קישורים.

אתרים מסוג חוות קישורים וכאלו שיגרמו וגרמו לנזקים לבעלי אתרים: 

  • תפוז
  • saloona
  • walla
  • ynet
  • נענע
  • קפה דה מרקר
  • ביזפורטל

אתרי תשתית של מקדמי אתרים וחברות קידום למיניהם.

מהם קישורי רשת אתרים או PBN?

אתרים שנבנו כדי להוציא מהם קישורים לאתר אחד ראשי.

למשל אתר 1 עד 10 שכולם מוציאים קישור לאתר אחד ראשי מרכזי.

גוגל יודעת לזהות את הגולשים בינהם מקדמי האתרים שמתחזקים אתרי pbn כאלו ומכאן הזיהוי של קישורי pbn או בשמם חוות קישורים.

קישורים מפייסבוק ומכל הרשתות החברתיות

נקראים גם קישורי סושיאל social backlinks \ links

קישורים אלו אמנם יכולים להביא לאתר תנועה אבל התנועה אינה אורגנית ולכן לא ממש תורמת לקידום האורגני אלא לחיזוק המותג או תפוצה רחבה של תכנים לתודעה של הגולשים.

חשיבות הסיגנלים הינה טובה אבל לא יותר טובה מתנועה אורגנית נקייה נטו שמורכבת מרלוונטיות של הגולשים והאתר לגולשים.

קישורים מאתרי אינדקס אתרים נישתיים

לא שווים כלום אבל שווים למי שמוכר קישורים מהם.

קידום אורגני לא יגיע רחוק מקישורים אלו.

אתרי אינדקס ייעודיים בנישה ספציפית

מי שמנהל את האתרים הללו הינם מקדמי אתרים שמוכרים קישורים כמו זבל , כמו חול לכן גוגל מבינה ויודעת ולא מחשיבה בשום צורה את איכות הקישור כאמיתי.

עובדה שניתן לראות בכל חיפוש של אנשי מקצוע שאתרי אינדקסים כמו המקצוענים ואחרים לא ממש ראשונים וניתן לעקוף אותם בקלות יחסית ובלי קישור אחד.

גוגל יכולה לזהות כל קנייה כי סביר להניח שאתם אלו שקונים לא לבד ולא היחידים שקונים מאותם מקדמי אתרים.

קישורי חדשות news או bookmarking.

קישורים אלו מהסוג הגרוע ביותר ונחשבים לכאלו שהעונש מגוגל הוא כמעט בטוח ב100%.

לרוב נענשים על קישורי זבל אלו בגלל רמתם הנמוכה של האתרים וחווית המשתמשים בהם כמו גם ריבוי הפרסומות בהם.

קישורים שנעשו ע”י אוטומציה או תוכנות אוטומטיות ליצירת תוכן

גוגל מענישה על קישורים אלו ופעולות מהסוג הנ”ל.

מתי העונש על קישורים מגיע בדרך כלל?

לאחר תלונות ממתחרים על אתר כזה או אחר ויש לגוגל גם אתר דיווח לכל מי שמעוניין לדווח על קישורים והאתר הוקם בדיוק לטובת הפעולות של גוגל נגד מפרי המדיניות של על הונאות קישורים.

האם מסוכן לקנות קישורים?

גוגל הודיעה וממשיכה לפעול נגד בעלי אתרים שמוכרים או קונים קישורים וזה רק עניין של זמן.

לרוב לא שומעים על מי שנענש אבל זה לא שאלה של אם אלא מתי וזה יכול לקרות מהר ולפעמים גם שנה  אבל זה יקרה בטוח!!

מקדמי אתרים שמוכרים קישורים או מקדמים באמצעות קישורים לא יודו באתרים שנענשו מגוגל 

כי גוגל לא מודיעה על עונשים אלא פשוט ביום בהיר האתר לא נמצא בתוצאות יותר.

האם קישורי פוטר מזיקים או תורמים לקידום בגוגל אורגני?

קישורים אלו מופיעים לרוב בכל עמוד ועמוד או יותר נכון בכל כתובת של האתר לכן נחשבים לא רלוונטיים לרוב העמודים אלא אם האתר מאוד מאוד ממוקד גם בנישה ייחודית.

קישורים בפוטר לחברת הקידום פוגעים בקידום האתר ולא חשוב באיזו נישה הוא.

פוגעים = מעכבים קידום עד פגיעה.

קישורים מרשת שותפים אפיליאציה affiliate.

מדובר בפעולות פרסומיות נטו ואינן מכילות שום בקרה על איכות האתרים המפורסמים אי לכך קישורים אלו שווים כמו שקית זבל משומשת.

קישורים בהחלפה או החלפת קישורים עוזרת לקידום?

אולי לפני כ10 שנים עדיין הייתה להחלפות קישורים תרומה כלשהי לקידום אבל מאז גוגל שיפרה את האלגוריתם ורוב החלפות הקישורים מעידים על קידום לא מקצועי ואינם מביאים לתוצאות טובות \ מוצלחות כמו באתרים שאינם מבצעים החלפות.

קישורים לא טבעיים באתר

לרוב מפריצה או וירוס שהאתר נפגע ממנו ובתוכן האתר נוצרו קישורים למשל בחלונות שנפתחים באופן אוטומטי למשל popunder או popup שהגולש ממש לא התכוון לראות, פעולה זו מטרידה את הגולשים וגורמת להם לבזבז זמן על סגירת החלון.

לא מומלץ!!

קישורים מתוכן שאינו ממש מוגדר כתוכן.

באתרים שבנויים למשל בוורדפרס ישנם רכיבים כגון ווידג’טים שחוזרים על עצמם בכמה עמודים ואינם מביאים שום ערך לגולשים כי מה שחשוב הוא התוכן המקורי והייחודי באתר ולא תוכן שחוזר על עצמו.

קישורים מחברות פרסום שונות 

קישורים אלו מיוצרים באגרסיביות ואינם פוגעים בול בגולשים הכי רלוונטיים לכן הפגיעה באתר מובטחת בעיקר בגלל תנועה לא רצויה \ רלוונטית לאתר.

 

מה החרטא הזה איכות של קישורים?

איך מודדים איכות של קישור?

איך יודעים אם האתר ממנו רוצים קישור הוא טוב או חרא?

מהם פוסטים אורחים?

פוסט אורח הוא מאמר שנכתב במיוחד למטרת הוצאת קישור או איזכור שם מותג או עסק אחר שרוצים מקדמי אתרים לקדם

והם עושים זאת דרך אתרי מאמרים או אתרי קידום שקופים לגוגל.

אותו מקדם שמאפשר לכל מיני לקוחות לפרסם מאמר עם קישור או בלי אליהם לאתר , פעולה זו שקופה לגוגל וכבר אינה עובדת למרות שלפני הרבה שנים עבדה ועבדה טוב.

מכירת קישורים לקידום בשיווק מניפולטיבי

דוג' לשיווק מניפולטיבי עם שימוש במילה אני ואז בהמשך "לנו" , אם האתרים ממוקמים בתוצאות ראשונות בגוגל ולא כל כך ברור איך יכול להיות תוצאות ראשונות ולא תוצאה ראשונה אחת יחידה כי יש רק אחת יחידה לנישה או למילת מפתח או מחרוזת.
אם האתרים שמהם מוכרים קישורים ממוקמים בתוצאה הראשונה אז למה להוציא משם קישור? אם זה ראשון אז זה אמור להכניס כסף או שזה ראשון אבל המילה לא טובה והיא לא מכניסה כלום ואז צריך להכניס כסף ממכירת קישורים למי שרוצה להיות ראשון וקונה את החרטא. בהמשך ניתן לזהות סוג של "מקצועיות" בשימוש במילים של הנ"ל ועוד ועוד ועוד ועוד

שיווק שירותים עם נגיעה בצורך, אני צריך אז אני אקנה

השיווק מתחיל במילה "מרגישים" כי אם אתה בן אדם וקורא את המילים אז אתה "מרגיש" , "לא מביא לקוחות" הינו הדגשת לא מביא ולא לא מביא מספיק כי ההזדהות עם הקושי עובדת על הרגש של הלקוח הפוטנציאלי. "פוטנציאל" הינה מילה שכל אחד רוצה לשמוע ולקרוא ולראות בחושים שהם נוגעים ברגשות. קידום "נכון" כי המסר הסמוי הוא שיש קידום "לא נכון". "מדריך ללא עלות " כי מי אוהב לשלם על משהו? האם מה שמקבלים בחינם שווה משהו? נקודה למחשבה...

מה גולשים מחפשים בגוגל במקום קישורים למכירה?

  • אם אני רוצה למכור קישורים לא בהכרח הייתי מתמקד ב”קישורים למכירה” אלא : 
  • קישורים לקידום אתרים מחיר או מחירים
  • מחירון קישורים
  • כמה עולה קישור ומבצעים?
  • קישורים עוזרים לקידום בגוגל וכמה אני צריך?
  • כמה זמן עד שקישורים ישפיעו ויעיפו אותי למעלה למקום הראשון?

 

להזמנת תוכן איכותי

תוכן איכותי בכל נישה דרך אתרי תשתית ניתן לייצר גם לבד ורצוי דרך איש המקצוע בעצמו למשל עורך דין שמתמחה

בנישה מאוד ייחודית כדאי שיכתוב את המאמר ברמה האקדמית משפטית שהוא יודע יותר טוב מכותבי מאמרים.

להזמנת קישורים

אין בעיה למצוא מאיפה וכמה קישורים להזמין כי יש כמו זבל גם כאלו שנחשבים לאיכותיים.

קישורים מאתרי מאמרים

מי שמנהל אתרים אלו הינם מקדמי אתרים וחווית המשתמש לרוב ב90% גרועה עד ממש רעה ואינם תורמים בשום צורה לקידום האתר.

ניתן להצליח בקידום אורגני בלי קישורים בשום צורה.

הזמנת מחקרי מילות מפתח

לא יודעים אילו מילות מפתח יהיו הכי טובות? 

איך יודעים?

לוקחים מקדם מקצועי ולא ישר קונים קישורים כי רוב המקדמים שמוכרים קישור

בנישה כלשהיא לא ממש יודעים מהי מילת המפתח הטובה ביותר לאורגני.

גוגל אינה נותנת או חושפת פרטים אילו מילים הן הטובות ביותר אבל לממומן יש לה כלי כזה שמתאים רק לקמפיינים ממומנים ולא לאורגני.

למה לא כדאי להפנות הרבה קישורים לדף הבית?

דף הבית מבחינת קהל רחב של גולשים הוא הדף הכי פחות רלוונטי, גולש שמחפש למשל כלוב טיסה לכלב או לחתול לא צריך לראות או להגיע לדף הבית שהוא פחות רלוונטי מאשר עמוד המוצר ישר ולעניין של מה שחיפש.

למה שגולש מהסוג הזה יראה את ההצעות שיש בדף הבית למשל אוכל לכלבים ולא ישר מה שחיפש?

בניית קישורים איכותית? 

רק בחלומות, גוגל אוסרת על בניית קישורים!

מה יאמרו לכם מקדמי אתרים מסוג פח שמוכרים בולשיט?

בקניית דומיינים איכותיים עם קישורים אתה חוסך המון המון זמן ויקר אז למה להשקיע סתם?

לדומיינים או לקישורים שלנו יש אחלה נתונים אז יאללה לפני שייגמר.

עכשיו זה הזמן לקנות קישורים כי יש מבצע מטורף!

אם לא קניתם עד עכשיו זה הזמן ואם קניתם לא קניתם טובים כל כך, שלנו הכי טובים.

חשוב לעדכן כל אתר ודף עם קישורים חדשים כי אין דרך אחרת לקדם ביעילות כזו.

הקישורים שלנו מתאימים במיוחד לאתרים בארץ ותעוף לחלל!

הדומיינים שלנו בנישה ספציפית שמתאימה למה שתרצו לקנות וללא שום ספאם.

הדומיינים שלנו לקישורים גם למכירה אם בא לכם ממש להשקיע בזבל.

קישורים עובדים וזו עובדה ובגלל זה אנחנו מפרסמים גם בממומן.

לנו יש פתרון לכל נישה למשל עורכי דין וכספים פיננסים או ניהול אירועים וכל שיווק הדיגיטל.

הריון לידה ובריאות זה אנחנו!

אתרי מכירות וכלי בית או טמבוריות מצליחים להיות מיליונרים אם קונים קישורים.

כמה עולה קישור ומה אפשר לקבל על כמות גדולה של קניית סבל?

האם התוכן איכותי אז כמה עולה קישור עם מאמר ומאמר עם קישור? ורק קישור?

יש לנו מלא דוגמאות לאתרים שמצליחים עם קישורים לדוג’ :

 חפש בגוגל “גמד שאוכל גבינה עם קופסא ברמת גן” או “משה משה רמת גן אינסטלטור מומלץ” , אנחנו ראשונים רק בגלל הקישורים!!

מה אני מקבל על קניית קישורים?

 חוץ מהצלחה מטורפת בקידום? אתה מקבל תודה ויש עוד מבצע דרך אגב רק החודש!!

כמה זמן הקישורים שאני רוצה לקנות יהיו שם? עזוב אותך משטויות, עד המוות רק תקנה!

אז כמה קישורים והאתר יתקדם? כן ויאיר לפיד עוד מעט ישלים בגרות!

טיפים לבניית קישורים חיצוניים?

לא להסתכן ולא לבנות קישורים חיצוניים בכלל, האתר ייענש מתישהו, לא חבל?

 

בניית קישורים עוזרת לחשיפה?

כן אבל הגולשים שנחשפו מעט מאוד רצו להיחשף!!

השירות מעולה לפראיירים מסוג אאא , פראיירים ++

 

דומיינים עם קישורים למכירה

מתי הכי טוב לקנות דומיינים עם קישורים?

כשרוצים לחסוך הרבה זמן וזמן הוא יקר ובמקום להשקיע מאמצים או משאבים פשוט קונים הכל מוכן

מדובר בחירטוט \ קשקוש  חדש ישן של מקדמי אתרים שלא ממש יודעים מה זה קידום אורגני.

באיזה נישות הדומיינים המוצעים למכירה?

בכל הנישות במיוחד בנישה החדשה שהיא :

מכירת דומיינים עם קישורים לפראיירים שלא ממש מבינים בקידום בגוגל.

כמה עולה דומיין וכמה עולה קישור?

זה תלוי כמה הפראייר מוכן לשלם וכמה יקנה, הנחת כמות זה בטוח!!

כשקונים דומיין מקבלים גם תוכן?

רק אם קונים את חבילת קישורים ++ לפראיירים מיוחדים מקבלים גם תוכן ששווה לפח.

מה האיכות של דומיינים שמוצעים למכירה?

מקדמי אתרים פח יספרו שהדומיין נקי מספאם ומאוד רלוונטי נישתי

וכבר הכל כלול בפנים גם בין היתר קישורים שלא צריך לבנות או לקנות בנוסף.

כל כמה זמן ניתן לקנות דומיינים משומשים?

כל זמן שיהיו פראיירים שמוכנים לקנות אותם.

האם ניתן לקנות דומיינים לוקאליים?

ברור, רק תשלמו ואפשר לקנות הכל במיוחד את החרטא של מקדמי אתרים שמוכרים דומיינים.

אתר מיוחד עם דומיין למכירה במבצע!

חפשו בגוגל “פראיירים לקניית קישורים” ותגיעו למבצע!

אתר קישורים שווה במיוחד שלא מופיע בגוגל כי נענש אבל מה זה חשוב אם אפשר למכור אותו?

עוד קצת בולשיט של מקדמי אתרים

יש לנו 400-500 אתרים שתוכל לקנות מהם קישורים מעולים ואיכותיים מאוד.

 

בניית קישורים איכותית היא מאתרי סמכות ופרסום כתבות יח”צ.

 

בניית קישורים היא מאוד מסוכנת

לא שווה להסתכן אבל אנחנו מוכרים רק קישורים מאוד איכותיים אז סיפרנו שיש מבצע עכשיו?

10 קישורים אורגניים איכותיים במבצע שלא יחזור במיוחד לפראיירים שמאמינים לנו.

למה טוב ונכון לקנות קישורים?

אם אני חברת קידום או סתם מקדם שלא יודע לקדם בלי קישורים אז טוב מאוד לקנות קישורים במיוחד ממני וכמה שיותר הרבה הרבה!!!

חוץ מזה קניית קישורים עוזרת לגוגל לדעת באיזו תוצאה לשים את האתר למשל ראשון או שני כי זה מה שקישורים עושים!!

מה הכי משפיע על מחירי הקישורים?

כמה שהם יהיו יותר איכותיים וכמה שהלקוחות הפראיירים שלא מבינים ירצו לקנות , זה מה שמשפיע על המחיר.

כמה קישורים כדאי לקנות כדי לעוף למקום ראשון?

זה תלוי , כמה המתחרים שלך קונים ואם תקנה בשקל אחד יותר מהם אתה תהיה במקום הראשון!!

 

 

התשובה הנפוצה ביותר של מוכרי קישורים:

אין לך מספיק קישורים!

יש מבצע עכשיו על בניית קישור איכותי ורק אצלנו משתלם ממש!!

חירטוטים מובחרים של מקדמי אתרים שמוכרים דומיינים וקישורים

משפטים שאלות ותשובות של מקדמי אתרים ולקוחות פוטנציאליים: 

שאומרים מקדמי אתרים שרוצים למכור לכם מאמרים עם קישורים או סתם לינקים!

רק רק רק קישורים ואתה עף למעלה בגוגל.

האתרים שלנו איכותיים ורלוונטיים לנושא.

לקוח: כמה זמן לוקח לקדם את האתר?

מקדם: עד שנה ברוב התחומים (בתנאי שתקנה עוד ועוד קישורים\מאמרים)

הדעה שלי (כותב המאמר) כמה עולה אוטו? תלוי איזה ואם מדובר בתחום תחרותי או בדברים שלא קשורים רק לגוגל.

לקוח: כמה זמן עד שאני אקבל לידים?

מקדם: תלוי כמה אתה רציני ורצינות נמדדת בכמה קישורים תקנה, יש מבצע עכשיו בלה בלה בלה…

דעה שלי: יש תחומים שגם אם אתה ראשון ממש לא בטוח שתקבל לידים כי תלוי באילו מילות מפתח\ביטויים אתה ראשון.

לקוח: כמה קישורים אני אצטרך?

מקדם: יש חבילה של חמש או 10 או 20 או 50 ואם תיקח 100 תקבל גם נשיקה ומה זה חשוב אם לא תתקדם משמעותית.

לקוח: האתר שלי בוויקס , קונימבו , אישופ , זיבי ולא בוורדפרס אז זו בעיה לקדם\להתקדם?

מקדם: ממש לא בעיה ותלוי רק ב”רצינות” שלך.

דעה שלי: לא בעיה בכלל, הקידום הממומן מצליח גם עם דף אחד בודד ומכוער אבל לא בטוח שמרוויחים יותר ממה שמוציאים.

לקוח: יש לך ניסיון עם קידום לאתר של מכירת זבובים שמציקים?

מקדם: ברור, האתרים שלנו מאוד רלוונטיים וממוקדים ואתה מקבל רק מה שמתאים לגידול זבובים מהגהנום.

לקוח: אני אדע מה אתה עושה בשביל לקדם לי את האתר?

מקדם: ברורררר, כל כמה זמן אני אשלח לך רשימה של המאמרים שעלו עם הקישורים שקנית וגם חשבונית.

דעה שלי: ככה זה.

לקוח: תוך כמה זמן יהיו מכירות דרך האתר אפיליאציה שלי?

מקדם: תלוי ב”רצינות” שלך.

לקוח: יש מצב שגוגל תעניש אותי אם אני קונה קישורים? (כי שמעתי יש אחד מייקל שמקדם בלי קישור אפילו אחד)

המקדם החכם : לך אליו, תנסה ואולי תצליח ואם לא תבוא לקנות קישורים כי ככה מקדמים

וזה הדרך המוצלחת ביותר בתהליך ה”מורכב” שאנחנו חברת zibiseo מתמחים מעל 50 שנה ואתה יכול לדבר עם שרגא מאינטל, תמצא אותו בממליצים עלינו.

גוגל לא מענישה אם הקישורים הם איכותיים מאתרים איכותיים ורלוונטיים אז כדאי לך למהר לפני שייגמר המבצע.

המקדם הלא כל כך מחודד בקלמר: עזוב דפדף דפדף, מה הוא מבין?

אתה יודע שיש עכשיו מבצע על 20 קישורים?

מה זה קישור טוב?

אם בכל זאת מחליטים להיות פראיירים ולקנות קישורים אז מה צריך לבדוק?

האם הקישור שקונים יוצא מאתר שמוכר קישורים כל יום כל היום?

אם כן אז פראיירים!

האם האתר שמוכר קישורים מוביל בביטויי מפתח שרלוונטיים לאתר שלכם? 

תופעה זו נקראת אתרי נישה למשל עו”ד שקונה קישור מאיזה פורטל לעורכי דין.

מה הבעיה? 

שכל עורך דין או מקדם קקמייקה יכול לקנות מהאתר הנ”ל קישור ולפעמים לא אחד אז כמו שכבר נכתב יצאתם פראיירים!

האם התוכן ממנו יוצא הקישור איכותי ומעניין?

ברוב המקרים לא ומדובר בתוכן נחות גם אם אינו בטעויות כתיב , אף אחד לא באמת יקרא אותו.

האם האתר שמוכר לכם קישורים שייך למקדם עם עוד הרבה אתרי תשתית אינדקס פורטלים וחרטא אחר של מוכרי קישורים?

יצאתם פראיירים.

האם האתר שממנו קונים קישור מוציא קישורים מהפוטר או בכלל לאתרים שלא כל כך קשורים ורלוונטיים? 

אם כן יצאתם פראיירים.

קישור טוב הוא קישור טבעי כזה שברוב המקרים לעולם בעל האתר לא ימכור לכם ממנו קישור כי אתם המתחרים ואם מוכר?

צפו פגיעה יום אחד מגוגל.

במקרה הפחות גרוע מפגיעה הקידום פשוט לא יעבוד בביטויים החשובים ביותר.

סוגי מדדים שונים לאיכות וחוזק אתרים ודפים

מדד שמעיד בין היתר על רלוונטיות הדף לצורך הוצאת קישורים מהתוכן.

מדד חוזק של קידום שמתחשב בשקלול ממדים אחרים של חוזק להוצאת קישורים.

מדד שמעיד על חוזק פרופיל קישורים לצורך מכירה של backlinks או אחרים.

מהם קישורי שכבה שנייה ושלישית?

אם אתר כלשהו מוציא לכם קישור זה נחשב שכבה ראשונה , אם אתר מוציא קישור לאתר שמוציא לכם קישור זה נחשב מהסוג של שכבה שנייה.

כמה זמן לוקח לבנות אתר קישורים?

בין חמש דק’ לחצי שעה וכשהאתר באויר רק להכניס תוכן עם קישורים.

שיווק מניפולטיבי עם מסר סמוי

שיטת שיווק לקידום זו עובדת על מסר סמוי שאם לא עכשיו אז הלקוח מפסיד ויצטער על זה. עכשיו עכשיו עכשיו אש אש אש שקר כלשהו והמחיר ברצפה!!!

אחרי שהלקוח רואה מילים שהוא רוצה ומוצא חיוביות הוא משתכנע יותר מהר

שיווק מניפולטיבי בונה אמון עם שימוש במילים חיוביות גם אם זה בניגוד להיגיון או למציאות או לא ממש בהקשר הנתון מתקדם במנוע החיפוש של גוגל אורגני. המילים הן: מהיר קל ולא דורש ידע מוקדם. אפשר היה לכתוב במקום גם למתחילים שעוד לא נכוו.

שימוש במילות מפתח רגשיות

מילות מפתח שמדברות לרגש ובדיוק למה שבמקרה הנ”ל רוצים לשמוע ולקרוא עורכי דין שמעוניינים בפרסום או מקדמים בעצמם.

דרך המילים קושי ופרנסה ואנחנו מבינים אותך ואין לקוחות ומחיר ודיבור ללב ניתן לשכנע בצורה מניפולטיבית אדם לבצע משהו בניגוד לכל הגיון.

דוג' לשיווק בפייסבוק שנוגע ברגש של בעלי אתרים

המילים בשיווק הן: טוב, מחיר, הכי, משתלם, רק. הקישור לאתר הכללי כביכול מייצר תנועה לאתר ולא ממש מיועד ליצירת קשר עם המפרסם ואם יצירת קשר אז לא מהסוג שהלקוח התכוון אליו כי הלקוח רוצה לקנות קישור או מאמר עם קישור ולא לחפש איפה יוצרים קשר.

שיווק מניפולטיבי עם מסר סמוי - לדוג' בלבד

הדגשת חולשה שלא באמת קיימת ועובדת עם חוסר ידע או בורות של משתמשים וחיזוק מודעות לאופציות שלא תמיד במקרה הנדון יתקדמו בגוגל אורגני. למשל מערכות סגורות עם בעיות ובאגים ועלויות חודשיות כשהקוד לא שלך. זה כמו להשוות בין מנגו לכיסאות פלסטיק של כתר.

איך לשווק את העסק בשנת 2021?

יש מס’ מטורף של מדריכי שיווק גם עצמי לשיווק העסק שלכם ברחבי האינטרנט אבל לרוב מי שמרוויח בשיטות שיווק אלו הם אלו שמשווקים שיטות שיווק כי אם היו יודעים איך לשווק טוב יותר או הכי טוב היו שומרים את זה לעצמם.

ברוב המקרים אותם מדריכי שיווק משווקים שיטות או מכירה סמויה או מכירה מניפולטיבית.

דוג’ למניפולציה ומילים נרדפות: 

שימוש בטקסט עם סיסמאות, חוסר שקיפות, עמימות, חלק מהאמת או מסולף, הסחה, הסוואה, הטעייה, דגש על חיובי והעלמת השלילי למשל אידיאליזציה, ניצול תופעת העדר.

איך נפטרים מקישורים לא רצויים?

דחיית קישורים לאתר תורמת לקידום האורגני

גוגל מענישה אתרים שמקבלים קישורים שלא ממש תורמים לגולשים או שנעשו בצורה מלאכותית.

פעולה ידנית היא נקיטת הליכים למשל עונש שגוגל מיישמת נגד פעולות מקדמי אתרים.

קיימים סוגים שונים של פעולות ידניות , אחת מהן היא דיווח של גולשים או מקדמי אתרים על פעילות של בניית קישורים או שימוש ברשתות ליצירת תנועה מלאכותית או קישורים לא טבעיים.

מהו קישור טבעי?

קישור שלא קניתם או יזמתם ומאתר טוב שאינו מוציא בדרך כלל קישורים ולא לכל מי שמשלם.

קישור קנוי עלול לגרום לעונש מגוגל!

מהם קישורים בתשלום?

במילים הכי פשוטות קישורים שקונים הם קישורים שגוגל עלולה להעניש את כל האתר \ הדומיין , לגוגל יש הנחיות איכות שבהן היא מפרטת במצורה שאינה משתמעת לשני פנים מה אסור ומה מותר לעשות במיוחד כשמדובר בקישורים.

איך מודיעים לגוגל להסיר קישורים מתוצאות החיפוש שלה?

לגוגל יש כלי שנקרא disavow-links , הכלי מאפשר לכל בעל אתר או מקדם אתרים לתקשר עם גוגל ולהודיע לה להתעלם מרשימת אתרים שמוציאים לאתר שלכם קישור ואתם לא מעוניינים שתהיה התחשבות בקישורים הלא רצויים.

השלבים להסרת קישורים נכנסים

גוגל יודעת איזה קישורים יזם בעל האתר או טבעיים ואולי נעשו \ נוצרו  שלא ביוזמת האתר או נוצרו במטרה להזיק או להביא תנועה לא רצויה לאתר במטרה לפגוע.

מתי כדאי לנקוט פעולות ?

קישורים ספאמיים – 

בדרך כלל בתגובות של בלוגים או סתם בחיפושים של כל מיני אתרים שמסיבות שונות נכנסות לתוצאות החיפוש של גוגל.

קישורים מלאכותיים – 

סוג זה של קישורים מיוצר לרוב דרך תוכנות אוטומטיות ליצירתם.

קישורים באיכות נמוכה – 

אתרים עם בעיות אבטחה או לא רספונסיביים או מזיקים עם אזהרות דפדפן וחוות קישורים של מקדמי אתרים נחשבים לאתרים שקישורים מהם יכולים ממש לפגוע בכל הדומיין.

שלב שני : 

האתר החל לרדת במיקומים או כמות הדפים באתר שמופיעים בגוגל יורדת באופן משמעותי, זה הזמן להתנער מכל הקישורים הלא טבעיים.

מטרת הקישורים בגדול

קישורים הם סוג של המלצות כל עוד לא חושבים שגוגל מטומטמת , גוגל יודעת מהו קישור שהינו המלצה אמיתית ולא נוצר למטרת קידום, אם נוצרו למטרות קידום אזי עניין של זמן עד שהאתר ייענש, אולי בעוד יום יומיים שבוע שבועיים חודש חודשיים או שנה אבל בטוח וזה רק עניין של זמן.

יצירת רשימה של קישורים לא רצויים

  • מייצרים רשימה של כל הקישורים שלא מעוניינים בהם או שרוצים שגוגל תבין שאין רלוונטיות לאתר שלכם ומעלים דרך כלי להסרת הקישורים.
  • שמים את כתובת הקישור בכל שורה נפרדת.
  • יש להוסיף את הקידומת domain לכל כתובת כמו בתמונה.
  • יש להקפיד על קידוד UTF-8 או ASCII ב7 סיביות לפחות.
  • סיומת הקובץ חייבת להיות txt
  • מקסימום אורך לכתובת היא 2048 תווים.
  • משקל הקובץ לא יותר מ2 MB ולא יותר מ100K שורות.
  • אין בעיה להכניס בפורמט # הערות , גוגל יודעת להתעלם מההערות הללו.
				
					# שני דפים לדחייה
http://spam.example.com/stuff/comments.html
http://spam.example.com/stuff/paid-links.html

# דומיין אחד לדחייה
domain:seo.com
				
			

איך מקבלים את רשימת הקישורים שלא רוצים לאתר?

דרך כלי הsearch console  ניתן להוציא דוח קישורים לאתר ולבצע ייצוא לקובץ אקסל ומשם לקובץ הTXT רק חשוב לזכור להוריד קישורים שאולי לא רוצים להתנער מהם או לדחות. 

העלאת הרשימה לאחר שהורדתם קישורים שאולי רוצים לשמור דרך הכלי dissavow וזהו.

אם כל התהליך עבר תקין והרשימה מקובלת ע”י גוגל מקבלים אישור ואם לא מחכים עד חודש כדי שגוגל תודיע שהקישורים הוסרו.

קורס קידום אתרים אורגני בגוגל  (SEO)

החל ממכללות ועד למקדמי אתרים החליטו לעבור לצילום ולימוד קורסים לכל מי שרוצה להיות מקדם אתרים או לקדם לעצמם אתר גם לאנשים רגילים שלא מבחינה מקצועית מעוניינים בידע מקצועי איך לנצח את גוגל.

לא ניתן לדעת או להצליח בקידום בגוגל בתכלס מקורס באינטרנט טוב ככל שיהיה כי מקצוע הקידום נלמד תוך כדי ניסיון ולפעמים אורך שנים ללמוד את כל מה שגוגל כבר לא מחשיבה כמשפיע או רלוונטי.

קורס קידום אתרים אונליין עם תעודה

קורס דיגיטלי גם אם אורך 100 או 300 שעות לא ייתן את הידע הנדרש בפועל לקידום שמצליח כי כל מי שלוקח את הקורסים עושה את אותו הדבר וכבר נאמר שכל מי שמנסה לעשות אותו דבר ולצפות לתוצאות שונות הוא לא ממש העיפרון הכי מחודד בקלמר.

בעמוד הראשון בגוגל במילים מאוד תחרותיות מתמודדים 10 אתרים וכולם רוצים להיות ראשונים ואין שום קורס בעולם שיכול להשתנות מתלמיד לתלמיד.

קורס שיווק דיגיטלי מקיף בכמה שעות

שיווק הוא מילה רחבה מאוד ומקיפה המון נושאים אבל אם מדובר במטרה שהיא קידום אורגני בגוגל קורס זה לא יתרום ללוקחים אותו שום דבר.

הידע הנרכש הוא כללי מאוד וניתן לקבל אותו בחינם פשוט אם מחפשים בגוגל ובחינם!!!!!

מה ניתן לעשות עם תעודה של בוגר קורס קידום אורגני בגוגל או קורס שיווק דיגיטלי?

אם נייר הטואלט בבית נגמר תמיד ניתן להשתמש בתעודה של בוגרי קורסי קידום באינטרנט.

קידום לומדים מניסיון וזה מה שעובד בפועל.

ניסיון יכול לקחת גם שנים וגם אז אין אחריות האם התלמיד יידע לחשוב אחרת ושונה מכל שאר המקדמים.

זה מה שצריך כדי להצליח בגוגל!

כמה עובדות שכדאי לדעת במיוחד למתחילים על קידום אורגני בגוגל לשנת 2021.

  • לא חייבים קישורים לא פנימיים ולא לאתר מאתרים אחרים כדי להתקדם באורגני למקום ראשון.
  • העיצוב לא ממש משמעותי ויש אתרים שנראים פח אבל מובילים מעל אלו שמעוצבים מדהים לדעתם של מעצבים גרפיים.
  • גוגל רואה ויודעת הכל אז לא מומלץ לעשות קומבינות או לחשוב עליה כשרוצים להתקדם בגוגל אורגני.
  • קישורים ולא חשוב מאיפה עלולים לגרום לאתר להיעלם מגוגל וזה נקרא עונש או סתם קידום שלא מצליח.
  • מי שמתחייב למיקומים או מבקש התחייבות על קידום לא מקצועי, יש דברים שלא תלויים במקדם או בחברת הקידום.
  • אתרים מהירים מתקדמים יותר ורק בבדיקה עם הכלי של גוגל page speed insights.

האינטרנט או בעצם גוגל מלא  בהבטחות ו”מדריכים לקידום אתרים” בסגנון של עשה זאת לבד ובעצמך ובחינם, דוג’: 

  • מדריכי קידום אתרים: המדריכים החינמיים הטובים ביותר ברשת 
  • מדריך קידום אתרים [SEO] – קורס קידום אתרים חינם
  • מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל 2020 
  • מדריך קידום אתרים ב-10 צעדים
  • מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל [2020]- תלמד לקדם לבד בגוגל

איך יודעים לבחור מקדם אתרים או חברת קידום בלי להתאכזב?

כולם טובים , 99% ממה שניתן למצוא ברשת על קידום אתרים עבד פעם ועובד גם היום רק לא עובד הכי טוב וזה מה שנדרש כיום, להיות הכי טוב.

מה זה אומר להיות טוב בקידום אורגני או קידום טוב ? 

קידום טוב הוא קידום שמצליח.

קידום אורגני הוא כל מה שאינו ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל כשמחפשים כל דבר.

הטיפ הכי טוב שתקבלו ממחבר המאמר הוא : 

לא לחשוב על גוגל ולא לחשוב על קידום.

לחשוב אך ורק על הלקוחות.

אפילו על עצמכם כבעלי באתר אל תחשבו!

קידום אתרים שכר

השכר מתחיל ממינימום אבל זה בתנאי למידה ככה שלאור התחרות בענף יותר נכון לאור הביקוש לעבודות בתחום בכדי להשיג ניסיון מעשי כאמור מתחילים ממינימום אבל השמיים הם הגבול.
אם בוחרים להיות עצמאיים השכר מתחיל מ1500-3000 לאתר לקוח פשוט מקומי בארץ ועם הזמן המחירים רק עולים כמו גם ניסיון המקדם ויעילותו.

דרושים לעבודה מהבית לקידום אתרי לקוחות

ניסיון עם אתרי וורדפרס ואלמנטור יתרון גדול.
אם יש גם רקע בעיצוב גרפי אז השכר יהיה בהתאם והייעוד הוא לתפקידי ניהול בחברות גדולות.

האם קיים מדריך טוב יותר או נכון יותר?

איך יודעים מה נכון לקידום אורגני?

מה זה קידום אתרים אורגני?

  • במנוע החיפוש של גוגל יש רק 10 מקומות רלוונטיים למי שנותן לגולשים בדיוק מה שהם מחפשים.

  • פעם ואני מדגיש  “פעם ” היו שיטות שעבדו.

  • השיטות לקידום אורגני כבר לא עובדות  , חוץ משיטה אחת (שיטת מייקל) 

  • השיטה היא סוד שלא ניתן ללמדו בקלות וישנם כאלו שלא יבינו את הסוד גם אם יתגלה להם.

  • אז מה הסוד?  שאין סוד!

 קידום זה רגש!  (ניתן ללמוד אותו ולהעצים ואף לשפר יותר מהמקור )

  • * הערה קטנה :  

  • מי שמצליח בקידום אורגני יכול להצליח גם בממומן ppc adwords וגם בקידום בפייסבוק ובכלל.

  • קידום אורגני הוא תהליך של ניסוי וטעייה או יותר נכון תהייה (מחשבה כאילו..)  

  • המחשבה מה גוגל רוצה ומה היא אוהבת ומה לא  , מה גולשים אוהבים או מה הם לא אוהבים. 

רשימת כלים לקידום אורגני seo: 

  • מחשב פשוט ולא של גיימרים
  • אינטרנט סביר שלא ייתקע
  • עכבר ומקלדת ובקבוק מים .

איחסון האתר – 

  • אחסון הוא מחשב (שרת) שמחזיקות חברות אחסון ונותנות לכל מי שמעוניין מקום על המחשב לאחסן את האתר שלו
  • האתר מורכב מדפים ותמונות וסרטונים וקוד וכל מיני וכל זה יהיה במחשב של חברת האיחסון , איחסון עולה החל מ20 שח לחודש לאתר ממוצע סביר עד מורכב.
  • אתרים ממש מורכבים או בעלי תנועה רצינית של גולשים יחייבו שרת משלכם שזה עולה החל מ150 לחודש.

מה נדרש כדי לערוך או לבנות נכון פשוט וקל את האתר שלכם?

וורדפרס

המערכת חינמית ונותנת לכל אדם רגיל אפשרות לבנות או ליצור דפים מדהימים יחסית בקלות תוך כדי תרגול כמובן בלי להיות איש מקצוע בתחום בניית אתרים.

מערכת לניהול האיחסון

capnel או direct admin ויש עוד הרבה אבל אלו הנפוצות ביותר 

האינטרנט ובמיוחד ביוטיוב ניתן למצוא אין סוף סרטונים שמראים איך ומה לעשות עם המערכות הנ”ל כמו גם מיליון קבוצות פייסבוק שחבריהן ישמחו לעזור לכן והרוב בחינם.

לאחר שהאתר עם מערכת וורדפרס קיים נשאר לנו כמה דברים נוספים.

תוספים- 

עוזרים לנו לבצע דברים במערכת הבנייה וורדפרס בקלות בלי בוני אתרים או מתכנתים.

המערכת לניהול האיחסון cpanel למשל

עוזרת לכל משתמש שאינו בונה אתרים או מקדם אתרים או מתכנת לבנות את האתר בלחיצת כפתור עד חמש לחיצות כפתור.

ואז יש לכם אתר.

שלב 2 : 

לאחר שיש את כל המרכיבים ניגשים לעבודה

שלב ראשון צריך דומיין

הדומיין הוא כתובת אינטרנט שאותה קונים ב70 שח בערך לשנה שלמה 

הדומיין הוא נכס ויישאר שלכם כל עוד תשלו 70 שח לשנה 

דומיין ישראלי co.il יעלה 70 שח ודומיין com יעלה החל מ15-20 ש”ח לשנה שלמה

מה ההמלצה של כותב המאמר על תוספי וורדפרס?

  • רשימה מומלצת 
  • תוסף מעקב אחרי גולשים למטרות ידע סטטיסטי ומעקב טכני אחר בעיות analytics+search console .
  • אלמנטור
  • אלמנטור פרו (לא חובה אבל זה כמו מזגן ברכב לעומת רכב ללא מזגן), כל רכב נוסע יביא אתכם לאנשהו אבל עם המזגן תגיעו בכיף ובלי זיעה וקללות.
  • תוסף יואסט שעוזר להתקין כמה דברים שיעזרו להתחיל קידום אורגני, התוסף אינו מקדם ועבודה עליו אינה מקדמת ואפילו הפוך , מעכבת קידום אבל כדאי שיהיה מותקן.
  • תוסף קאש
  • יעזור למהירות ההצגה של האתר לגולשים ממחשב רגיל וממכשירים ניידים בגלישה לאתר ולהצגת הדפים מהר.
  • תוסף הווקומרס woocommerce 
  • למי שמעוניין למכור דברים דרך האתר למשל מוצרים פיסיים או וירטואליים כמו תוכנות .
  • תוסף זה פותח ומגדיר באתר מערכת מסחר שדרכה ניתן למכור וממש לקבל כספים\תמורה על מוצרים.
  • תוסף אבטחה וורדפנס wordfence 
  • תוסף שחוץ מאבטחה מייצר עוד כמה דברים שעוזרים לנו לקידום אורגני מבחינה טכנית.

רשימת פעולות לקידום אורגני או  יותר נכון להתחיל קידום אורגני. 

  • דף בית נכון וקצר ככל האפשר.
  • מפת אתר (קיימים שני סוגים לגוגל ולגולשים) 
  • דף 404 שמעודד המשך גלישה.
  • קובץ robots.txt
  • דפי ארכיון שמוגדרים נכון .
  • חיפוש בתוך האתר שעובד תקין ומציג תוצאות נכון.

מה ההמלצה של כותב המאמר על תוספי וורדפרס?

  • רשימה מומלצת 
  • תוסף מעקב אחרי גולשים למטרות ידע סטטיסטי ומעקב טכני אחר בעיות analytics+search console .
  • אלמנטור
  • אלמנטור פרו (לא חובה אבל זה כמו מזגן ברכב לעומת רכב ללא מזגן), כל רכב נוסע יביא אתכם לאנשהו אבל עם המזגן תגיעו בכיף ובלי זיעה וקללות.
  • תוסף יואסט שעוזר להתקין כמה דברים שיעזרו להתחיל קידום אורגני  , התוסף אינו מקדם ועבודה עליו אינה מקדמת ואפילו הפוך , מעכבת קידום אבל כדאי שיהיה מותקן.
  • תוסף קאש
  • יעזור למהירות ההצגה של האתר לגולשים ממחשב רגיל וממכשירים ניידים בגלישה לאתר ולהצגת הדפים מהר.
  • תוסף הווקומרס woocommerce 
  • למי שמעוניין למכור דברים דרך האתר למשל מוצרים פיסיים או וירטואליים כמו תוכנות .
  • תוסף זה פותח ומגדיר באתר מערכת מסחר שדרכה ניתן למכור וממש לקבל כספים\תמורה על מוצרים.
  • תוסף אבטחה וורדפנס wordfence 
  • תוסף שחוץ מאבטחה מייצר עוד כמה דברים שעוזרים לנו לקידום אורגני מבחינה טכנית.

על פי ההגדרה של כותב המאמר קידום אתרים הוא שיפור המיקומים של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

התשובה לא פשוטה , קידום אתר יכול להיות מקצועי יותר ופחות , קידום אתר שמצליח שווה הרבה כי יש לו את הפוטנציאל להכניס כסף כתוצאה מהקידום וכך להביא לשביעות רצון.

כמו כל דבר שקונים ואם צריכים ונהנים ממנו אז המחיר פחות חשוב .

קידום אתר במחיר זול מהממוצע של כמה חברות או מקדמים לא יניב תוצאות וסביר להניח שגם שווה את מחירו הזול ולפעמים גם את זה לא.

קידום אתר ששווה להשקיע בו הוא קידום אתר שמצליח וזהו.

 

לכל תחום שמקדמים יש את הקצב שלו אם מקדמים נכון , כל תחום והתחרות בענף שלו לכן לא ניתן או לקבוע ואין ממוצע לקידום אורגני  , זה יכול להיות שבוע ויכול להיות שנה ותלוי גם מה המטרה הסופית שמקדמים למשל אתר מכירות שהמכירות עולות בו כתוצאה מהקידום או המיקומים מגיעים לתוצאות וכל הזמן ממשיכות להתקדם.

כן בתנאי ש: 

לומדים ומבינים יותר ויותר מה לעשות והכי חשוב מה לא צריך לעשות ואם עושים משהו קצת שונה מכולם ההצלחה של הקידום מובטחת.

 

שלב ראשון לקידום- מהירות תקינה  של האתר בטעינה.

ניתן לבדוק זאת באתר שגוגל עצמה משתמשת בו 

google page speed insight

ציון 50 ומעלה זה תקין , אם יהיה 90 זה לא משמעותי

מתחת ל50 לא קריטי  ומתחת ל30  בעייתי ומעכב קידום בצורה משמעותית.

שלב שני הוא בדיקה במערכת וורדפרס שנקראת:

בריאות האתר או site health  (לא קריטי) 

מערכת וורדפרס אומרת לנו מה לא תקין וסביר להניח שבגללו יש לנו או יהיו לנו תקלות בהמשך.

כמה קישורים צריך או כמה תוכן?

יש לך עסק? לא תוכל לצמוח בלי נוכחות חזקה ברשתות החברתיות

אם אתה בעל עסק, יש לך את כול הסיבות לתת גז רציני על שירותי תוכן

הנוכחות שלך בפייסבוק, באינסטגרם בלינקדין לא יכולה להתבסס על התנודות במפלס-החשק שלך לכתוב טקסטים. 

אתה גם לא מומחה לכתיבת תוכן, אפילו אם אמרו לך שיש לך כשרון- כתיבה מהמם.

 כתיבת ברכות ליומולדת לחברים זה לא נחשב לתוכן. 

כתיבה שיווקית מקצועית זה לא 

כמו כתיבה יוצרת בחוג של ספריית ‘בית אריאלה’ בתל אביב.

אלף בית להצלחה עסקית: השקעה בכתיבת תוכן

כתיבת מאמרים לקידום בגוגל זה תחום התמחות. 

מדובר במקצוע תובעני סוחט אנרגיה וחשוב לכל דבר ועניין. 

כמו שאתה דואג לסחורה הכי טובה על המדפים בעסק שלך, כך חשוב שתדאג לרמה הכי גבוהה של כתיבת תכנים לעסק שלך. 

כתיבת מאמרים לקידום בפוסטים, קידום בגוגל, קידום באינסטגרם.

לא משנה מהו נפח המאמרים שאתה זקוק להם, גם אם כתיבה לאינסטגרם היא בטקסטים קצרצרים (כי זו מדיה מבוססת צילומים ותמונות) עדיין צריך מישהו מקצועי ומיומן בכתיבת נושא שיווקי שיבצע את זה עבורך. 

היום קידום ושיווק בעולם הדיגיטלי  זה מסלול חובה לכול עסק והתשתית של המסלול הזה עשויה ברובה מטקסטים.

 אם הטקסטים לא מדליקים, יצירתיים, חדשניים זה לא יעבוד. 

אז תעשה כבוד למלך החדש, עולם התוכן.       

אלף בית להצלחה עסקית: השקעה בכתיבת תוכן

כתיבת מאמרים לקידום בגוגל זה תחום התמחות. 

מדובר במקצוע תובעני סוחט אנרגיה וחשוב לכל דבר ועניין. 

כמו שאתה דואג לסחורה הכי טובה על המדפים בעסק שלך, כך חשוב שתדאג לרמה הכי גבוהה של כתיבת תכנים לעסק שלך. 

כתיבת מאמרים לקידום בפוסטים, קידום בגוגל, קידום באינסטגרם.

לא משנה מהו נפח המאמרים שאתה זקוק להם, גם אם כתיבה לאינסטגרם היא בטקסטים קצרצרים (כי זו מדיה מבוססת צילומים ותמונות) עדיין צריך מישהו מקצועי ומיומן בכתיבת נושא שיווקי שיבצע את זה עבורך. 

היום קידום ושיווק בעולם הדיגיטלי  זה מסלול חובה לכול עסק והתשתית של המסלול הזה עשויה ברובה מטקסטים.

 אם הטקסטים לא מדליקים, יצירתיים, חדשניים זה לא יעבוד. 

אז תעשה כבוד למלך החדש, עולם התוכן.       

תמחור של כותבי תוכן.

  • כמה יכול לעלות לך שירות של כותב\ת תוכן לקידום בגוגל? 
  • איך נקבע תמחור של כותבי תוכן?

 כמה יעלו לך פוסטים בפייסבוק, כתיבת מאמרי תוכן לאתר האינטרנט שלך?

 תלוי בנפח הפעילות וברמת שירותי התוכן והכותבים המקצועיים בהם תבחר. 

באופן כללי, ההמלצה היא לא לחשוב בראש של קיוסק קטן, אלא בראש של רשת שיווק משומנת היטב או של מותג מוביל. 

עסק ש’חושב בגדול’ ומתנהל בנדיבות כלפי תקציב השיווק והפרסום שלו ולארג’ כלפי שירותי כתיבת התוכן שאותם הוא שוכר, יכול רק להרוויח מזה ביגטיים. 

התוכן שלך הוא כרטיס הביקור של העסק שלך, מאמרי תוכן ברמה גבוהה הם סולם חשוב שבו העסק שלך יכול לטוס כלפי מעלה. 

לכן, כאן אל תחסוך ואל תעשה חשבון מנקודת מבט של מכולת שכונתית. 

כמה פוסטים חזקים שיכתוב לך כותב תוכן מיומן יכולים להפוך לוויראליים ולהניע אליך טראפיק רציני של לקוחות ש’יצלצלו’ לך בקופה.

כדאי להשקיע מכול הלב ולהיווכח בשירות של כתיבת תכנים בתשלום כהשקעה משתלמת ולא עוד הוצאה מעיקה, אלא השקעה מעולה בעסק, ממש כמו פיתוח עסקי.