מה יחפש הגולש אם הוא צריך אינסטלטור?
אם הגולש צריך טכנאי מחשבים מה יחפש?
אם לגולש יש צורך בעורך דין מה סביר להניח שיחפש
אם הגולש צריך מעצב גרפי מה יחפש בגוגל?
אם הגולש צריך מקדם לאתר שלו בגוגל?
מה הסיכוי שמי שצריך חשמלאי יחפש חשמל
אם הגולש צריך הלוואה מה כדאי לו שיחפש?
אם הגולש רוצה להזמין פרחים הוא יחפש חנות פרחים?
לבחור מילות מפתח טובות ונכונות זה אמנות וכישרון.
מילות מפתח נכונות יביאו לגידול בתנועה וכך גם לשיפור במיקומים.
אפשר לומר שבחירה נכונה של מילות מפתח לקידום האתר הן מעל 70% מהגורמים שישפיעו על הצלחת הקידום האורגני ולא רק אלא גם בקידום ממומן למרות הכלים האוטומטיים שמעולים לצורך בחירה בממומן.
עסק של משלוחים
משלוחים לרוב הם לפי עיר כך שכל מילות המפתח כדאי שיכילו גם מיקומים
למשל :
המבורגר ר"ג משלוחים
משלוחים המבורגר מרכז
מזון מהיר ר"ג
המבורגרים במרכז משלוחים
עסק של בניית אתרים
בניית אתרים לרוב עושה שימוש בפלטפורמה כזו או אחרת.
נניח שהפלטפורמה היא וורדפרס
דוג':
בניית אתר וורדפרס
וורדפרס מחיר אתר
עלות מחיר אתר וורדפרס
עסק של חולצות
דוג' : חולצות מודפסות מחיר חולצות בהדפסה לעסקים מחירים מחירון חולצות עם הדפסה
מילות מפתח נכונות מציגות את המודעה הממומנת בפני הלקוחות הנכונים ,מיהם\ן הלקוחות הנכונים?
כלי לתכנון מילות מפתח של Google Ads או הkeyword planner יכול לעזור לכם למצוא אותן ואולי לא?
הכלי יעזור ועוזר לבחור מילות מפתח, אם נכונות?
מאמר זה יוכיח כמה עובדות שלא תמיד מובנות או ידועות למקדמי האתרים או בעלי האתרים המוכשרים ביותר.
מילות מפתח לקידום אתרים
מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח לזיהוי הזדמנויות לקידום אתרים.
תחרות מילות מפתח
בחינת רמת התחרות על מילות מפתח שונות בגוגל.
נפח חיפוש
ניתוח נפח החיפושים עבור מילות מפתח רלוונטיות.
מיקוד מילות מפתח
מיקוד תוכן וקמפיינים לפי מילות מפתח מבוקשות.
ניתוח מילות מפתח
ביצוע ניתוח מעמיק של ביצועי מילות מפתח.
אסטרטגיית מילות מפתח
פיתוח אסטרטגיית מילות מפתח ליצירת תוכן אפקטיבי.
איך עובד כלי מילות המפתח ?
מאוד מאוד פשוט וקל.
כשנמצאים בחשבון הגוגל שלכם למשל במייל שלכם gmail אתם נכנסים לחשבון הad של גוגל, יש פה בעמוד לא רחוק ממילה זו כפתור כחול שיוביל אתכם לשם בלחיצה.
מחקר מילות מפתח “חקר”?
מה יותר נכון לומר?
האמת היא שבשני הביטויים מדובר באותו דבר
חקר או מחקר מילות מפתח הוא הבדיקה שאנו מבצעים כדי לדעת האם המילים שנבחרות לקידום טובות
לא, כמות החיפושים לא מתייחסת לאורגני, גם אם יש כלים שאומרים את זה הם בעצם אומרים משהו אחר.
גוגל לא מספקת נתונים על כמות החיפושים באורגני אלא בממומן שזה אומר:
כמות האנשים שמפרסמים בממומן מאמינים שמילים טובות אז אולי הן יהיו טובות גם לאורגני וזה לא נכון!
לדוג’:
כמות החיפושים לאינסטלטור היא עצומה אבל זה לא מה שאנשים מחפשים אלא הרבה יותר יחפשו באורגני את המילים “אינסטלטור מחיר באזור של המחפש” למשל אינסטלטור בתל אביב.
בעזרת הכלי ניתן לבחור מילים או מחרוזות \ ביטויים אפילו בסלנג שהכלי יציע לאחר בדיקה אוטומטית מה רוב המפרסמים מעוניינים להתקדם בהן בקידום הממומן ויציע אותן לכולם .
כל הכלים האוטומטיים למחקר מילות מפתח מתייחסות לנתונים שגוגל אוגרת אבל בהתייחס למפרסמים ולא לגולשים האורגניים שלה.
גוגל לא משתפת נתונים אורגניים!!!
המילים שנבחרות ומוצגות על ידי כלי מילות המפתח keyword planner וכלים דומים יעזרו לחשיבה מהי מילה טובה ע”פ רוב .
אם הכלי היה יכול לחשוב כבנאדם בשר ודם (בסה”כ תוכנה סטטיסטית) אז מה שהוא חושב הוא : אם כולם מפרסמים או מעוניינים מבין המפרסמים במילים כאלו ואחרות אז כנראה שהמילים טובות ואותן אני אציע. (המשפט האחרון הוא כאילו הכלי חשב את זה לעצמו)
בהמשך דוג’.
האם בחירת מילות מפתח לחנויות מסחר ולאתרי פורטל דומה לבחירה לאתרים רגילים קטנים או נישה?
התשובה היא לא .
יש לבחור מילים לפי נישה כי גוגל אוהבת ייחודיות וגולשים לא מחפשים המון דברים אלא דברים ספציפיים, לדוג’:
אתר מכירות של מתנות בכל הנישות
מילות המפתח הנכונות הן :
מתנות לימי הולדת
מתנות לרווקים
מכירה בסיטונאות קידום מכירות
אף גולש לא ירשום :
“כל המתנות מכל הסוגים “
באיזו רמה ניתן לבדוק את המתחרים בגוגל
עומק בדיקה נבחר: 3
בידים = הצעות מחיר משוערות מהן?
הכלי לתכנון מילות מפתח ייתן לכל המעוניין הצעת מחיר כאילו שגוגל היא שוק, אולי היא באמת שוק?
מי שמציע יותר כסף על מילה או ביטוי יהיה לפני אחרים?
אבל אם זה נכון מה קרה לרלוונטיות שכל כך חשובה לקידום אורגני ??
אז זהו, אין קשר בין קידום אורגני לממומן.
אם הביקוש הוא לפי כסף הוא לא יכול להיות לפי רלוונטיות!!!
זה כמו אשה בהריון, אין קצת או בערך בהריון, או בהריון או שלא!!!
ההצעות ניתנות ונקבע מחירן כמו בשוק, מי שנותן יותר מנצח, אפילו ניתן לקבוע תקציב.
תקציב הפרסום יבטיח שלא תהיינה חריגות בפרסום, רק מי שמשלם מקבל פרסום.
(שלא כמו באורגני)
האם חקר מילות מפתח בקידום ממומן למשל אדוורדס משפיע או קשור לקידום התוצאות באורגני?
יש אמונה או תפיסה שגויה שאם מביאים תנועה דרך הממומן ומביאים בטוח אז אלו שמגיעים מהממומן יגרמו לגולשים לחזור ויגרמו לגוגל להבין שכדאי לה לקדם את האתר גם באורגני .
במילה אחת : בולשיט!
אין ולא יהיה קשר וגם לא היה לעולם בין האורגני לממומן.
גם אם מישהו משקיע מיליון שח בממומן זה לא ישפיע אפילו ל1% על הקידום האורגני.
קידום ממומן חושב רק על מפרסמים!
קידום אורגני חושב רק על גולשים.
עד כמה אתה מבין בקידום אורגני?
מה קורה אם כלי מחקר מילות מפתח לא יודע מה המחיר ההתחלתי ?
פתרון פשוט, המפרסמים יציעו מחיר ויקבל הצעה, אם אין ביקוש על ידי מפרסמים אחרים המחיר יהיה זול במיוחד.
לפעמים דווקא ביטויים ללא תחרות יובילו להמרות ולמיקומים גבוהים יותר .
יצירת קמפיין או תכנית לקידום ממומן
בחרתם מילות מפתח.
הגדרתם את הסכום אותו אתם לא מעוניינים לעבור בתקציב הפרסום.
בחרתם כל מיני פרמטרים שיעזרו באופטימיזציה של הקמפיין והמערכת לבחירה אוטומטית של שוק המפרסמים למילות מפתח תתן לכם את הערכתה הדי מדוייקת לגבי התחרות בתחום \ בנישה.
למשל תחרות גובה או נמוכה אבל חובה לזכור כל הזמן שמדובר בתחרות בין המפרסמים, לא בין הגולשים האורגניים!!!
איך מגדילים את העסק ומביאים לקוחות עם קמפיינים ממומנים adwords.
-
- קמפיינים ממומנים גורמים ללקוחות פוטנציאליים להופיע ראשונים או שניים או במקום 3-4 בתוצאות מעל התוצאות האורגניות.
- הקמפיינים עובדים גם בחיפוש של גוגל שמציג מפות.
- משלמים אך ורק על מה שקיבלתם שזה אומר :
- קליקים של לקוחות\גולשים בתוצאות החיפוש של גוגל לאתר.
- שיחות שמקבלים ישירות מהקמפיין ואו מאתרים אחרים שלא בבעלותכם ושם מתפרסמת המודעה מהקמפיין הממומן.
מהן האופציות לפרסום ממומן בגוגל?
יותר ביקורים יובילו לרווח
נפח המכירות גדל, כמובן שגם ההזמנות, הרישום באתר אולי לרשימות דיוור ממוקד יעלה, התוצאות אם מסתכלים על כדאיות באות מהר.
הגדרת התקציב בקמפיין לאחר שבחרנו מילות מפתח.
מה הרווח הגדול מקמפיין ממומן?
הגולשים או הלקוחות יחפשו משהו אתם כמפרסמים תופיעו שם.
אין כמו גוגל ומי שלא קיים בגוגל לא קיים!
גוגל עוזרת לנו הכל תחום בחיים , היא מציעה לנו מה לקנות ומה לאכול ובאיזו מיטה כדאי לישון ואיך לפתור בעיות במערכות יחסים, עוזרת לנו בהכל.
זה לא חשוב אם הפרסום מופיע במובייל שזה הניידים הסלולרים שכולנו מסתובבים איתם כל יום בכל מקום.
לא חשוב לגוגל מי אתם אלא העיקר שתפרסמו ולא חשוב לה מי רואה את המודעה העיקר שילחצו.
אם לחצו או ראו, גוגל עושה כסף והרבה מאוד.
יותר ביקורים יתרמו למודעות ואו למיתוג
אם עוזרים ללקוחות הפוטנציאליים להגיע לאתר הם יבואו ובקלות ולא יסתבכו, דבר שקורה בהמון אתרים כיום.
גידול בשיחות יביא לרווח
כמובן ששיחה ועוד שיחה ועוד שיחה יביאו לסגירת עסקאות ומכן במילה אחת, רווח!
לכל עסק יש תקציב אחר ותלוי בהמון פרמטרים למשל הון עצמי וחסכונות ומיקום וותק ועוד לכן חשוב מאוד להתאים את התקציב הנכון במיוחד כשמחליטים ללכת על קמפיין ממומן של גוגל.
גוגל adwords ניתן להתאים את התקציב ליכולת הפיננסית של העסק ולכל עסק גם אם הוא קטן וחדש .
אם מגדירים לתקציב תקרה שאותה לא נוכל להרשות לעצמנו לעבור אז גם לא נחרוג מההוצאה הממומנת על הפרסום בגוגל שהגדרנו לעצמנו.
מה יותר חשוב ממילות מפתח נכונות לגולשים?
בחירת מילות מפתח נכונות לגוגל!
גוגל ובעל העסק המפרסם חולקים את אותו אינטרס , לחיצה או צפייה בסרטונים או כל דבר שהיא יכולה להרוויח ממנו יותר לכן היא משתדלת להתאים את מילות המפתח במתכנן מילות המפתח הייחודי שלה לטובת עשיית רווחים ולא תמיד של בעל העסק המפרסם.
אם מבינים את האינטרס האמיתי של גוגל בפרסום ממומן אז ניתן אפילו להרוויח מזה במקרים מסויימים.
אם גוגל ממש לא מרוויחה מהקמפיין שלכם היא תתאמץ לעזור לכם לשפר אותו, התמיכה של גוגל אדוורדס אחת מהטובות בעולם והחבר’ה שם ממש יתאמצו לעזור לכם לבחור את מילות המפתח שיכניסו מקסימום רווח קודם כל לגוגל ואז גם ללקוח שהוא אתם המפרסמים.
השלבים בקמפיין גוגל ממומן.
-
- יוצרים מודעה בקלות, חושבים על הלקוחות ומה הם יראו ורושמים במקום המיועד בתוכנה של גוגל אדוורדס.
- מחליטים מבין כל האפשרויות המוצעות בתוכנה איפה רוצים שהמודעה תוצג.
יש נישות\מקצועות או תחומים שתקציבים קטנים ייכשלו והכסף יתבזבז סתם למשל נישות תחרותיות כמו אינסטלטור
בחירת האזור ומידת החשיפה של המודעה לשוק שבו מפרסמים חשובה מאוד.
בוחרים איפה להציג מבחינה גיאוגרפית ואפילו ניתן לקבל הערכה כמה גולשים יוכלו להיחשף או ייחשפו למודעה.
איך מנסחים נכון את מילות המפתח שבחרנו למודעה הממומנת ?
שיטות שעובדות ועבדו ותעבודנה תמיד הן להבליט את מה שחזק בעסק שמפרסם.
איך קובעים מהי תקרת התקציב שאתם מוכנים לשלם לגוגל עבור המודעות הממומנות?
גוגל מתחייבת לא לגבות יותר ממה שמגדירים לה לפרסום, אפשר אפילו לעצות או לשים בהשהייה את הקמפיין למשל אם יש יום שבו לא רוצים לפרסם וסתם לקבל לחיצות או פניות על המודעה.
יש כמה שאלות שכל מקדם אתרים או מי שמקדם צריך לשאול את עצמו לפני כל פעולה אחרת .
הכר את השוק ומה השוק בוחר כמילות מפתח .
כחלק מתהליך הקידום או האופטימיזציה חובה להכיר את המונח “רלוונטיות”
רלוונטיות במילים פשוטות היא השאלה :
חקר מילות מפתח מוטעה
בחירת מילות מפתח באמצעות כלי מחקר של גוגל google ads
נקרא גם בשמות נוספים
- כלי מילות המפתח
- key word planner מתכנן מילות המפתח
- כלי מחקר מילות מפתח
- כלי אדוורדס
כלי זה שבבעלות גוגל ושפותח וממשיך להתפתח על ידי גוגל רלוונטי בעיקר לממומן , לתחרות בממומן.
מהי נקודת המבט או בעצם מה עובר לגולש בראש?
מהן מילות או יותר נכון מחרוזות מילות מפתח ארוכות
נקראות גם זנב ארוך.
דוג’:
אם מילת המפתח היא “פרפרים”
לונג טייל היא : “פרפרים נחמדים למכירה במחיר מעולה”
מה טוב יותר לגולשים באתר ?
אם נותנים לגולשים מה שהם מחפשים ורוצים התנועה או יותר נכון הגידול בתנועה יגיע.
אם התנועה תהיה איכותית ולא מדובר בכמות אז המיקומים של האתר במילות מפתח טובות ונכונות יעלה.
יש להפריד בין בחירת מילות מפתח של קידום אורגני לבין מילות מפתח של התחרות בממומן.
מגלים עוד ועוד מילות מפתח אבל לאיזו מטרה? כדי שהמפרסם יוציא עוד כסף.
מקבלים הצעות מחיר בהתאם לתחרות ברגע נתון בין כל המפרסמים , בין כל המפרסמים ולא לפי רלוונטיות לגולשים האורגניים!!
מפעילים את הקמפיין ואחרי זה מתקשרים לבנק לבקש חריגה או הלוואה.
ציטוט : “מתי אלמד לבחור נכון?
להאמין, לראות שטוב
בלי להביט שוב לאחור
לבחור נכון” (מילות מפתח !!)
האם מילת מפתח שאיו לה בכלל חיפושים יכולה להביא לעלייה בתנועה?
התשובה היא כן , בוודאי , מה שקובע הוא מה שמחפשים הגולשים ולא מה שנראה לרוב המקדמים שמשתמשים בכלי מילות המפתח של גוגל או כלי אוטומטי אחר לחקר מילות מפתח לקידום.
איך הכלי יכול לעזור למי שמקדם אורגני?
הכלי נותן לנו הצצה למוחם של המפרסמים אבל זהירות!!!! לפעמים המוח של המפרסמים ממש ממש קטן.
לגוגל בקידום ממומן לא ממש אכפת מהגולשים.
באדוורדס לגוגל אכפת מה רוצים המפרסמים ואיך ניתן להוציא עוד ועוד ויותר כסף מהם.
זו הסיבה שגוגל תתן חשיבות בכלי למילים שלא תמיד בלשון המעטה יכולות לגרום לעבודה בעסק המקודם דהיינו לפניות.
השלבים בממומן עם שימוש בכלי
בוחרים את מילים \ מילות המפתח הנכונות ביותר אבל למי?
כלים חינמיים ובתשלום לחקר מילות מפתח .
מחקר מושלם של מילים טובות שיביאו תוצאות הוא לא קל.
הכלי הטוב ביותר למציאת מילות מפתח טובות ונכונות הוא שימוש בראש!!
שימוש בהגיון.
שימוש באינטליגנציה ופה המקום להתבלט כי לא קל למצוא מקדמים העושים שימוש בראש אלא בידיים.
1. google keyword planner
2. answerthepublic
3. SEOStack Keyword Tool
4. Bing Keyword Planner
5. FAQ fox
6. Soolve
קיימים עוד מיליון כלים אבל אנו עוסקים באתר זה במאמר זה בעיקר בקידום אורגני אז אין טעם לכתוב על עוד כלים כי הם לא רלוונטים למי שלא הבין עד עכשיו.
טעויות בבחירת מילות המפתח שנחשבות לטובות .
שימוש בכלים אוטומטיים
התמקדות בביטוי או כמה ורק בהם.
לא להבין את משמעות זנב ארוך זה פשע.
ארוך מידי זה בורות.
להקשיב לרוב המקדמים כולל אלו שנמצאים בחו”ל כמו ניל פתאל וחתולי .
הטעות הכי גדולה ולא רק בבחירת מילות מפתח היא לחשוב על גוגל.
האם ניתן להרוויח יותר מבחירת מילות מפתח טובות ונכונות?
ברור שכן, מילות מפתח נכונות הן כל הסוד שגורם לכל מקדם אתרים להרים את התוצאות בגוגל.
נהוג לחשוב שגוגל מרימה תוצאות אבל זה לא לגמרי מדוייק , 80% מדובר במילות המפתח הנכונות.
מילות מפתח שיגרמו לעלייה הן לפעמים מילים שכלים לא נותנים בכלל ולא עומדות בשום תחרות עם דוחות שמוציאים בכלים מקצועיים , מדובר בזנב ארוך.
מחרוזות זנב ארוך הן כל מילות המפתח שבדרך כלל גולשים מחפשים ולא ניתן לקבל אותן באופן אוטומטי או ממוחשב.
למשל
אתר שמוכר מדפים – מילות המפתח הנכונות הם “מדפים מחיר זולים מתכת”
מילות המפתח של מסכות מגן או הגנה לקורונה :
מסכות הגנה מחירים
מסכות n95 מחירים
איפה ניתן להשיג מסיכות n95 במחיר זול?
מסכות n95 במחיר זול.
איך מביאים לקוחות חדשים לעסק?
את השאלה הזו שואל את עצמו כל אדם בכל זמן נתון בין אם הקים כבר עסק או לפני וגם אחרי (במקרים מסוימים) שנכשל.
שיווק הוא אמנות, לא אמנות שכל אחד יכול ליצור ולהיות טוב או מומחה בה אבל אפשר לנסות ואני מאמין שמדובר בתרגול שוב ושוב ושוב עד שמצליחים או עד שמתים.
מהו שיווק מניפולטיבי?
מניפולציה
ברמת הגדרה מניפולציה היא התנהגות או יותר התנהגות רגשית.
לפעמים ניתן לקרוא למניפולציה גם סחיטה רגשית כי היא מפעילה על בני אדם לרוב סוג של השפעה שלא תמיד אדם היה בוחר במה שבוחר אם היה חושב על כך קצת יותר או מבין את המניפולציה.
טקטיקות השיווק כמעט כולן הן מניפולציות וחשוב להכיר את הביטוי.
נושא המאמר עוסק בטיפים ומנסה לעזור לגולשים בין אם מקדמי אתרים או בעלי עסקים שמעוניינים לקדם לבד באילו נושאים כדאי להתמקד ואולי לחשוב מה חסר באתר שיעזור לגולשים.
אם תחשבו על הגולשים גוגל תחשוב עליכם ולטובה!!!
איך לבחור מילות מפתח לפי טרנדים ואת הכי טובות?
מילים טובות שישמשו כמילות מפתח לקידום לא פשוט לבחור , ברור שהמילים הנכונות יגרמו לתוכן האתר ויותר נכון לרלוונטיות שלו לעלות ואם הרלוונטיות עולה אז גם התוצאות בדפי התוצאה בגוגל יעלו.
מה השאלות ששאלו הכי הרבה פעמים באנגלית? (תורגם לעברית)
- מה האייפי שלי?
- מה השעה?
- איפה נרשמים להצביע?
- איך לקשור עניבה?
- ניתן להריץ את זה?
- איזה שיר זה?
- איך לרדת במשקל?
- כמה גרמים יש בספל?
- מתי יום האם?
רשימת כלים למחקר מילות מפתח טובות לטרנדים.
טוויטר – אין מה להרחיב , טוויטר נותן לנו המון מידע מקדים ברגע שפותחים פרופיל ומגדירים תחומי עניין , ניתן להשתמש בטוויטר כמו שמגלי עתידות משתמשים בכדורי בדולח שצופים את העתיד.
גוגל טרנד – כלי של גוגל שמתיימר ורק מתיימר לנבא מה יהיה בעציד לפי ניתוח החיפוש בהווה ובעבר.
Social Mention – כלי מתוחכם העושה שימוש בסורקים ונותן תובנות שבאות ע”פ רוב האתרים שנסרקו בנישה.
- Keyhole
- Agorapulse
- Buzzfeed
- Topsy
איזה מילות מפתח חיפשו הכי הרבה בשנה האחרונה?
- Youtube
- Gmail
- Hotmail
- xxnx
- xvideos
- amazon
- translator
- xxx
מילות מפתח מובילות שנבחרו בארה”ב בתחום הנדל”ן.
- Real Estate
- Commercial Real Estate
- Real Estate Investment Trust
- Real Estate Agency
- Real Estate Owned
אילו מילות מפתח הכי נכונות לקידום בארה”ב?
- SEO
- SEO Tools
- seo service
- seo checker
- what is seo
- seo company
מה ניתן ללמוד על מילות המפתח שצריך?
תוכן על טיפולי פנים
- איזה טיפולים (סוגים)
- כמה עולה טיפול?
- רשימת המלצות תמיד תעזור (של לקוחות)
- טיפים לכל מי שרוצה ללמוד עוד על איך עושים טיפול פנים לבד ולמה לא כדאי לעשות לבד.
- מילות מפתח טובות תהיינה:
- מה זה פילאטיס?
- סוגי אימונים.
- כמה עולה אימון או חבילת שעות\שיעורים\קורס?
- למה כדאי לעשות פילאטיס?
- סרטונים תמיד יוסיפו יתרון על אחרים ללא.
- מה התנאים לאזרחות במדינות שונות?
- קשיים ותהליך כגון מסמכים נדרשים.
- כמה זה עולה וכמה זמן?
- סוגי ויזות\אשרות.
- מידע שימושי על ארצות היעד להן עורכי הדין המתמחים בהגירה לטובת הגולשים? מה יעניין את הגולשים מעבר להוצאת אזרחות למשל רילוקיישן וחוקי הגירה בארץ היעד.
מילות מפתח טובות לדוג’ הן:
- לאיזו מטרה או תחביב המוצרים?
- מאמרים על תחביבים ופנאי כללי.
- פירוט וסקירה של טכנולוגיות.
- איפה הכי זול לקנות רהיטים?
- תוכן על סוגי רהיטים.
- סקירות והשוואות על רהיטים שונים.
- סוגי נעליים.
- תוכן על איכות ומאמרי השוואה וסקירות.
- למה כדאי לקנות באינטרנט נעליים ולמה לא כדאי.
- יתרונות וחסרונות כגון יתרון עסקי יחסי למשל מחירים ומשלוחים.
איך לבחור מילות מפתח מנצחות לשיווק באינטרנט ובכלל?
איך עובד שיווק באינטרנט?
איך משווקים באינטרנט?
מה זה שיווק דיגיטלי?
איך כדאי להשקיע בשיווק דיגיטלי?
מה זה חקר שווקים? מחקר שוק?
מילות מפתח גנריות \ מקוריות.
ממילים אלו ניתן לפתח בלי סוף מילות זנב ארוך
שיווק דיגיטלי
ניהול מוניטין
שיווק באינטרנט
דיגיטל באינטרנט
שיווק דיגיטל
השאלות \ הביטויים שמעניינים את רוב הגולשים הם:
- קורסים לשיווק דיגיטלי
- מי קהל היעד בשיווק דיגיטלי
- שיווק דיגיטלי דרושים \ משרות
- מחירים של שיווק דיגיטלי
- תואר בשיווק דיגיטלי
- שיטות שיווק דיגיטלי
- מדריך שיווק דיגיטלי
מה זה שיווק דיגיטלי?
מדובר בנושא מאוד כללי אך עם זאת לא פחות מקצועי משאר תחומי השיווק המיוחדים.
שיווק דיגיטלי כמו שהוא נשמע עוסק בפרסום ובמיוחד באינטרנט ע”י כל הפלטפורמות.
תת נושאים של השיווק הדיגיטלי הם :
קידום אורגני וממומן
קידום ברשתות חברתיות
פרסום ביוטיוב אינסטגרם ובכל המדיה למשל דרך שימוש ברשימות תפוצה.
מקצוע שיווק דיגיטלי הינו עבודה בעיקר מהבית.
אין כבר צורך בהוצאות יקרות של עסק רגיל , כל מה שנדרש הוא מחשב עם חיבור לאינטרנט.
בניית מוניטין בשיווק דיגיטלי
ניהול מוניטין הוא תחום יחסית מתקדם ולא למתחילים שמעוניינים לבנות מיתוג ומוניטין לעסק מכל סוג שהוא או אדם כלשהו.
מה נדרש כדי לקדם אתר אינדקס בעלי מקצוע?
מה נדרש כדי להביא פניות \ לידים מאתר אינדקס למשל קוסמטיקאית?
דומיין ישראלי רצוי בגלל שוק הלקוחות הישראלי אז co.il
אחסון מהיר ויציב ללא בעיות מיוחדות גם 90% זה אחלה.
וורדפרס wordpress.org חינמי מערכת לניהול האתר
תבנית חינמית Hello שתומכת באלמנטור
תוסף אלמנטור – מה שעוזר לבנות דפים ולעצב
אלמנטור פרו – עושה את ההבדל בין קל לקל מאוד לכולם.
תוכן למשל מאמר אחד טוב לפי הגיון וכללים של קידום.
מהן מילות המפתח הלא נכונות שאנחנו עלולים לבחור לקידום?
איך יודעים מה מילות המפתח הנכונות?
בונים אתר בדר”כ במטרה לקדם עסק או שירות שאנחנו מעוניינים למכור , עד פה הכל טוב או יותר נכון עד כאן הכל פשוט.
כל אתר אינטרנט כשעוסקים ורוצים שיתקדם בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל חשוב שיהיה לו את המרכיבים הבאים :
אחסון תקין ומהיר ללא הגבלות ומגבלות.
מהירות האתר צריכה להיות תקינה עם ציון 50 ומעלה בgoogle page insight בלבד.
למה מודדים את המהירות רק בpage speed insights ולא בכל כלי אחר?
גוגל בעצמה בחרה וממליצה לבדוק בכלי page speed insight ככלי לבדיקת תקינות של המהירות לגולשי מחשבים שולחניים או מכשירים ניידים סלולריים וגם טאבלטים.
יש המון כלים לבדיקה וחלק אפילו מפרגנים בתוצאות יותר גבוהות מהכלי של גוגל אבל הם לא רלוונטיים ומה שגוגל החליטה וממליצה למרבה הצער יותר רלוונטי וגם אמיתי.
השלב הבא לפני בחירת המילים או מהן מילות המפתח הטובות ביותר
מבנה תקין לגולשים , את המבנה לא בונים לפי שבלונה ונכון או לא נכון אלא מה חשוב ונוח וטוב לגולשים!!!!
לדוג’ :
אם מנעולן מעוניין לקדם את האתר שלו הוא לא צריך לכלול בתפריט את המילה בלוג.
גולש שמעוניין לקרוא על פתיחת רכב בגלל תקלה יכתוב :
הרכב לא נפתח או לא מניע.
הוא לא יכתוב
מאמרים על פתיחת רכבים או “כל מיני מאמרים על מנעולן לרכב”
אלו מילים לא טובות כמילות מפתח לעסקים?
רשימת מילים עם סבירות נמוכה להתאמה לרוב הגולשים , זה לא אומר שהמילים לא טובות
המטרה היא למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר בכלי או ניתוח של חקר מילות מפתח מוצלח שיבויא לתוצאות במנוע החיפוש (אורגני) .
אולפן הקלטות
אולפן הקלטות
אולפן הקלטה
אולפני הקלטה
אולפן הקלטות בזיבי (העיר זיבי נמצאת ליד אשדוד)
צלמת הריון
סטודיו סטודיו זיבית (זיבית הם שם הצלמת או מיקום גיאוגרפי פיסי) סטודיו מקצועי
מסעדה יפנית
מסעדה בזיבי (העיר זיבי נמצאת ליד אשדוד) לאונג' - מה זה בכלל?
חשמלאי
חשמלאי ברמת זיבי (שכונה בעיר זיבי ליד אשדוד) עמוד שני תוצאה עם המילות מפתח הלא נכונות כל העמוד הראשון טועה כי כולם אחריו לא בוחרים במילות המפתח הרלוונטיות ביותר.
עורך דין אישות\גירושים
גירושין
נישואים או נישואין
נישואין
תשמישי קדושה
תשמישי קדושה - רוב הגולשים לא מחפשים את זה באורגני.
מתנות
מתנות בעיר זיבי
בגדים
בגדים בזיבי (עיר ליד אשדוד\יבנה)
בגדים כמילה לבד ממש לא טובה אלא רק בצירוף סוג
שאלות שכדאי מאוד לחשוב עליהן בחקר מילות מפתח.
למה לעשות מחקר מילות מפתח ומה זה?
מילות מפתח הן החשובות ביותר, למה יש חשובות ולא חשובות?
רמז לתשובה הוא הגולשים.
האם יש כללים או רשימה למחקר מילות מפתח נכונות של שעה ואל תעשה?
איך עושים ומגיעים לביצועים במחקר מילות המפתח היעילות ביותר שתגרומנה לאתר להתרומם בתוצאות החיפוש של גוגל?
טעויות נפוצות במחקר מילות מפתח של מקדמים או לפחות של 99% מהם.
שימוש בכלים עם התחשבות בכמות החיפושים.
שיקול של עלות לקליק.
מחשבה לא מספיקה והכרות לוקה בחסר ברמת ההבנה של השוק בנישה.
בחירת מילות מפתח לקמפיינים מדיה חברתית
האם ניתן להשתמש במדיה החברתית על רבדיה למציאת מילות מפתח לקידום אורגני?
התשובה היא כן ב100%
ניתן לעשות שימוש בכלים שניתנים בחינם בכל המדיה כדי להבין מה מעניין יותר את רוב האנשים בקבוצה כלשהי ולא חשוב אם העניין הוא נישתי למשל אנשים שאוהבים עוגות או פרפרים או סרטוני גלישה מבלונים פורחים.
ניתן לאתר קבוצות בעלי עניין משותף וממש להכיר את רוב הגולשים ואז להסיק מסקנות לגבי תחומי העניין הממוקדים יותר בנישה.
מילות מפתח שחוזרות על עצמן ע”פ רוב למשל בקבוצות פייסבוק ונעשה בהן שימוש ע”י רוב חברי הקבוצה נותנות פתח למחקר מילות מפתח טוב יותר וחכם.
מה זה מדיה חברתית?
ההגדרה מתייחסת לשירות שניתן להשגה באמצעות האינטרנט ומאפשרת לגולשים מכל הסוגים לתקשר אחד עם השני טוב יותר מכל תקשורת אחרת שונה.
אתר כלשהו נחשב חלק מהנושא הרחב שנקרא מדיה חברתית , במיוחד בלוגים שמאשרים לגולשים לתקשר אחד עם השני דרך האתר.
מהו שיווק במדיה החברתית?
מותגים ובעצם כל עסק עושה שימוש בפלטפורמות שונות של המדיה החברתית לפרסום העסק , למשל:
פייסבוק,טוויטר,לינקדין,אינסטגרם..
שיווק ויראלי?
עסק שפרסם במדיה החברתית משהו והמסר עבר כל כך יעיל וטוב ששאר החברים במדיה מפרסמים בעצמם כמו אש בשדה קוצים.
כמה אנשים משתמשים ברשתות המדיה החברתית?
מעל 4.5 ביליון איש משתמשים באינטרנט.
מתוכם 3.8 ביליון עושים שימוש במדיה החברתית.
האם המדיה החברתית היא רעה?
יש הטוענים שהשפעת המדיה החברתית מסוכנת כי הטכנולוגיה עדיין לא הבשילה להגן מפני הונאות ותופעות מכוערות שיכולות להתרחש במרחב האינטרנטי ללא שום פיקוח למשל פדופיל שיכול להתכתב בזהות בדויה עם ילדים המשתמשים באפליקציות \ פלטפורמות כמו פייסבוק.
האם יוטיוב נחשבת לתחום או חלק מהמדיה החברתית?
ברור שיוטיוב הינה פלטפורמה המיועדת לשיתוף קהילות ולפרסום כמו גם קיבוץ בעלי עניין משותף באותו התוכן שבמקרה של יוטיוב מדובר בסרטונים.
למה המדיה החברתית כל כך חשובה וגם מסוכנת?
המדיה שינתה את הדרך בה בני האדם מתקשרים אחד עם השני.
מסוכנת –
אין מספיק פיקוח על התכנים ולפעמים תכנים עלולים לגרום לפשעים ותופעות לא חוקיות ואף ממש לגרום לשטיפת מוח לאוכלוסיות ייעודיות \ מתורגטות.
בחירת מילות מפתח נכונות זה 100% הצלחה בקידום אורגני
איך יודעים מהן מילות המפתח שצריך להשקיע בתוכן עם התמקדות בהן:
כמות החיפושים לא רלוונטית לאורגני!!
גוגל לא משתפת מידע בשום צורה על מילות המפתח שאנשים מחפשים בגוגל אורגני!!
ניתן למצוא מילות מפתח בממומן או למשל בכלי גוגל כגון keyword planner , אדוורדס אבל זה נכון רק לקמפיינים ממומנים \ למודעות ולא לאורגני.
כל מה שצריך הוא להסתכל על ההגדרה של כלי מילות המפתח וגוגל בעצמה אומרת זאת בתיאור התוצאות של מילות המפתח.
מהן מילות מפתח טובות?
מילים או משפטים\ביטויים שסביר להניח שגולשים יחפשו בגוגל למשל במקום המילה “אינסטלטור” הגולשים יחפשו “אינסטלטור באור יהודה”
במקום “עורך דין” גולשים יחפשו “עורך דין תביעות קטנות מחירים”
אם אני צריך מעצבת גרפית לאתר שלי אני לא אחפש “מעצבת גרפית” אלא “מחירים לעיצוב גרפי” או “עיצוב אתרים מחירון”.
בכל תחום שרוצים לקדם יש את אלו שכבר נמצאים במקום ראשון או שני ומה יותר יעיל מהאתרים שגוגל בחרה להציג בתוצאות ראשונה או שנייה?
מהו הדבר הקשה ביותר לעשות בקידום אורגני?
לבנות אתר כל אחד יכול ואם קשה משלמים למישהו כמה גרושים או אלפים ועושים את זה בשבילך.
מה צריך לעשות כדי להצליח להזיז תוצאות בתחרות העצומה שקיימת בגוגל בקידום אורגני כמעט בכל תחום?
אם אין תחרות זה לא בעיה , למשל “גידול חיפושיות שמדברות רוסית” יקבל מיקום ראשון בגוגל תוך שעה מקסימום.
השלב החשוב מאוד של מה כדאי לקדם ועל אילו מילות מפתח אפשר ולא יקרה כלום אם נוותר ונתאמץ במילים אחרות טובות יותר.
להלן רשימה של תחומים תחרותיים שבהן מילות מפתח שמחבר המאמר מאמין שהן הטובות ביותר וסביר להניח שלא ניתן למצוא אותן בשום כלי אוטומטי לבחירות מילות מפתח ואפילו לא בכלי חקר מילות מפתח של גוגל.
מילות מפתח מומלצות לפי כלי מחקר מילות מפתח שנקרא מייקל
סטאנדאפיסט –
נניח ששמו זיבי
- זיבי סטאנדאפ\סטנדאפ\סטנדפ
- זיבי הופעות היום \ מחר \ השבוע
- זיבי הופעות צחוק
פיסול באמצעות שוקולד
- סדנאות פיסול בשוקולד
- סדנאות יצירה במרכז שוקולד
- פעילויות לקבוצות סדנאות
ניקוי ספות
- כמה עולה ניקוי ספות בתל אביב
- ניקוי ספות לבד מחיר
- מחירון ניקוי ספות
- איך מנקים ספה
בניית אתרים
- כמה עולה אתר?
- לבנות אתר לבד
- אתר אינטרנט מחיר
- מחיר חנות מכירות באינטרנט
קידום אתרים
- איך מקדמים אתר לבד\בעצמך
- קידום אתר מחירים
- מקדם אתרים בת”א
- מהו 404?
מנגלים
- כמה עולה מנגל
- סוגי מנגלים מחיר מבצע
- מנגלים יד שנייה
- בשר על המנגל מתכונים
מומלץ להכיר ולקרוא לעומק על התחום כדי להבין טוב יותר מה מניע את השוק או יותר נכון את הגולשים לחפש בגוגל ומה ירשמו הגולשים כמילות המפתח.
כמות החיפושים לא משמעותית לקידום אורגני אבל מצביעה על תחרות.
עורך דין – מילות מפתח נדירות
התמקדות בנישות למשל פלילי
עורך דין במרכז\דרום\חיפה או באר טוביה (אזור בארץ לאחר מכן עיר )
מילים :
(נבחרות מתוך סוג והגדרת העבירות)
הגדרות של אישומים
מהו כתב אישום וסוגים (אלימות למשל או תקיפה)
- תקיפה
- הגנה עצמית
- התפרצות
- מרמה
- גניבה
- הונאה
שיפוצים – מילות מפתח שלא תמיד חושבים עליהן
- כמה עולה שיפוץ באמבטיה?
- מחירים של שביל\גדר\קיר\צבע\חדר\מרפסת
- איך לבנות גדר לבד
- איך שוברים קיר
- איך צובעים
- איך מוסיפים מרפסת
- איך בונים מחסן
- החלפת רצפות רצפה קרמיקה שיש
- מטבח חדש עלויות
- מדרגות בתוך הבית
החזרי מס – תחום עצום למילות מפתח טובות
- כמה מגיע לי מיסים\החזר על…XXX XX???
- כמה כסף על קופ”ג\השתלמות\חיסכון פנסיוני\פיטורים?
- מס על משיכה מוקדמת כמה
- ריבית על חיסכון
- הטבות מס על אג”ח
הובלות
- מהעיר זיבי לעיר רמת זיבי כמה עולה הובלה?
- הובלה משאית מזיבי דירה
- מת”א קומה שלישית לקומה 3 בר”ג
- מובילים בת”א \(או בעיר) זיבי .
- כמה עולים סבלים להעביר דירה?
- הובלות מחיר טוב מזיבי לחיפה
מילות מפתח נכונות וטובות מנצחות את כל שיטות הקידום של 99% מהמקדמים .
איך לבחור ומה לעשות אם אין רעיונות או שכולם עושים את אותו הדבר?
מנסים
ואם לא מצליחים?
פונים אליי ומכינים הרבה הרבה הרבה כסף לייעוץ!!
נ.ב
לא באמת הרבה כי הכל בחיים הוא יחסי
אם אתר לא מתקדם ולא נמצא במקומות 1-3 בעמוד הראשון הלקוח או המקדם מפסידים הרבה הרבה יותר מעלות הייעוץ והזמן לא עוצר..ככה זה בטבע 🙂