האני מאמין של כותב המאמר
מהי מנטרה? מילה או ביטוי שחוזרים עליה לא מעט פעמים עד שהרעיון מחלחל פנימה.
מנטרות שבעל אתר זה \כותב המאמר נותן לכם בחינם (מתנה):
- קידום בגוגל הוא מלחמה – לא מספיק לנצח בקרב.
- שכחו מגוגל (תפסיקו לחשוב על גוגל)
- שכחו מפרסום ופשוט תגדירו את הקידום מחדש כדרך אנושית להגיע ללב הלקוחות הפוטנציאליים.
- הגדרת אי שפיות (או הגדרת הטמטום) – כולם עושים אותו דבר ומצפים לתוצאות שונות.
מחשבון הכנסות לתוכנית שותפים SEO
שיחת שיווק של חברה לקידום אתרים שלא שווה יותר מידי
שיטות השיווק האגרסיבי בדרך כלל נשמעות כך:
הפחדות!
האתר שלך לא מנוצל ולא מקודם ברמה גבוהה.
יש המון טעויות וכשלים אצל מי שקידם לך עד עכשיו.
הקישורים שלך בעייתיים.
אין לאתר \ לעסק סמכות מוניטין ועוד חרטוטים שאין (אבל אנחנו יכולים לעזור)
אין התחייבות אלינו כי גם ככה לא נעשה יותר מידי.
יש לנו המון בונוסים אם תרצה להתחייב אבל רק אם תתחייב.
שיטת ההבטחות עם הרגש
לא חבל שהמתחרים שלך מקבלים את רוב העבודה?
איתנו תקבל ככה וככה ובטוח (המציאות היא אם בכלל ומתישהו כי אין התחייבות)
אנחנו מובילים בכל התחומים בשוק (בגלל זה התקשרנו אליך כדי שתיהנה מהטוב הזה גם כן)
אנחנו הכי וותיקים ותוכן לקרוא אצלנו בביקורות (אבל אין ממליצים לדבר איתם כי רוב הביקורות מזוייפות או שלא ניתן להגיע לממליצים שגם ככה לא אמינים)
טיפים והמלצות לשני אתרים פיאלטיס ופרסום
כתיבת תוכן עם AI
סוג תוכן | תיאור | יתרונות השימוש ב-AI |
---|---|---|
מאמרי בלוג | כתיבת מאמרים איכותיים לתוכן באתר | יצירה מהירה של רעיונות ותוכן מקורי |
שיווק בדוא”ל | יצירת מיילים שיווקיים מותאמים אישית | התאמה אישית ואוטומציה של הודעות |
מודעות פרסום | כתיבת מודעות מושכות לפלטפורמות שונות | אופטימיזציה למילות מפתח וקהל יעד |
תוכן לרשתות חברתיות | יצירת פוסטים ותגובות במדיה חברתית | תזמון פוסטים והתאמה למגמות |
תוכן לאתרים | כתיבת עמודי נחיתה, אודות, ושירותים | אחידות בסגנון והטמעת SEO |
ספרי אלקטרוניים ומדריכים | יצירת תוכן מעמיק לחינוך הלקוחות | מחקר מהיר וארגון מידע |
תסריטי וידאו | כתיבת תסריטים לסרטוני פרסומת והדרכה | יצירת תוכן מרתק ומותאם לקהל |
עריכת תוכן | שיפור ועריכה של תוכן קיים | הגהה וסגנון כתיבה מקצועי |
שילוב קוד ייחודי
רוב האתרים עושים שימוש במערכת CMS ואפילו בקוד סגור, אם משלבים יישומים בשפות אחרות למשל Ruby On Rails לצרכי אפליקציות Saas ואם משלבים את את זה בשימוש הסטנדרטי לקידום אתרים שרובו נעשה על מערכות כגון וורדפרס אזי נוצר משהו שונה שגוגל תבחן ועלולה למצוא כייחודי.
לא חובה להשקיע יותר מידי בללמוד או לשלם למתכנת יקר אלא פשוט לשקול משהו אחר מהסטנדרטים שחוזרים על עצמם ברוב האתרים.
יצירתיות ואו ייחודיות
כולם עושים פחות או יותר את אותם הדברים (ומצפים לאותן התוצאות)
לדוגמה:
אם כולם מעלים תוכן בצורה דומה כמו תמונה גדולה בתחילת העמוד או מתחילים את התוכן הכתוב למשל מאמר באותה הצורה של נושא ראשי בהתחלה כדאי לחשוב על דרך שונה להצגת הדברים.
רדו לעם או יאללה שכונה!
רוב העוסקים בקידום אורגני או במקצועות הקרובים מנסים לדבר בשפה גבוהה ואפשר לומר גבוהה מידי.
המשתמשים גם אם מאוד אינטליגנטים עדיין בני אדם, כבני אדם אף אחד לא אוהב לעבוד קשה או להתאמץ בדיוק כמו מקדם האתרים במעוניין בתוצאות אבל בלי לאבד דם ושפיות.
הסברים פשוטים בשפת הרחוב (לפעמים אפילו בשפת השוק) יעזרו למשתמשים להבין שגם מי שמציע להם שירות כזה או אחר הוא בן אדם כמוהם בדיוק ולא איזה פרופסור מתנשא ומנותק.
אם מדברים פשוט אנשים מבינים מהר ומקבלים החלטות מהירות וברוב המקרים גם חיוביות.
דוגמה:
- מעוניינים בשירות מתקדם להאצת ההצלחה של האתר שלכם?
- תקשרו ונדבר, חבל על הזמן שלכם, רק תרוויחו!
לאיזה משפט הייתם מתחברים יותר?
כמובן שיש יוצאים מהכלל אבל הרוב יבחרו בניסוח השני.
האתר בסרטון הנ”ל שמדגים צורת עבודה לקידום בגוגל הינו לדוגמה בלבד ורק משום שהוא ראשון כך כל אתר אחר היה יכול לשמש לדוגמה הנ”ל
הבנת המשתמשים דרך הבנת UX \ UI.
חווית משתמש היא בעצם התנהגות המשתמשים ואם מנסים לחשוב בתור משתמש רגיל ופשוט שלא מבין בתחומים של בניית אתרים קידום ואו תכנות ואפילו בעיצוב אפשר להגיע לליבם של המשתמשים.
להגיע ללב של המשתמש זה אומר לגרום למשתמש למצוא באתר את התוכן שבאמת יאהב יותר מאתרים אחרים.
אם משתמשים מתנהגים ומרגישים באתר אחרת ואפילו קצת שונה מאתרים אחרים שחוזרים על עצמם אזי גוגל תתרשם ותפרגן בתוצאות החיפוש האורגני.
הסוד הכי קשה ליישום: הקשבה וקבלה
ביקורת היא לעולם לא קלה ובטח לא נעימה אבל
שווה יותר מקריפטו זהב יהלומים וארגזים של כסף.
- נסו להקשיב
- סתמו יותר את הפה
- נסו להבין מה רוצה הצד השני לשמוע \ לראות
אם מבינים את הצד השני יותר (וזה הכי קשה בעולם מניסיון אישי של כותב מאמר זה) אפשר להגיע לתובנות.
ואז להתאים את מה שרוצים למכור למי שרוצה לקנות.
צריך עוד תוכן בשביל להתקדם?
כמה קישורים אני צריך בשביל לקדם ביטוי?
אם מוסיפים לאתר עוד שפה זה עוזר ואם זו אנגלית אז יתקדם גם בעולם!
המחיר מאוד יקר (המחיר יותר חשוב מהתוצאה \ התמורה)
אם אתה כמקדם מוסיף תוכן איפה יראו אותו באתר?
בכמה מילות מפתח אתה מקדם?
אני (הלקוח) רוצה לחזק במיוחד את המילה …
לא צריך לשים מחירים ומי שרוצה מחיר שיתקשר
- איזה תיאור description לשים בכל עמוד?
- כמה שיותר תנועה לאתר זה טוב נכון?
- סרטונים בטיקטוק \ אינסטגרם עוזרים לקידום נכון?
בלי צור קשר בכל עמוד לא יגיעו פניות!!
הלוגו של האתר חייב להיות הכי מקצועי שאפשר!
הסברים
לא צריך קישורים בשביל לקדם, עובדה שהביטויים : קישורים לקידום \ קישורים לקידום בגוגל
במקום ראשון בלי קישורים.
יקר זה יחסי, הזול עולה ביוקר
מה שזול עולה ביוקר – אם לוקחים שירות מקצועי ומקבלים החלטה לפי מחיר ולא לפי המלצות אמיתיות והוכחות לאמינות ותמורה מובטחת זה עלול לעלות מאוד ביוקר
למשל
כשמתקשרים ל3 אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים והראשון אומר 1000 והשני אומר 2000 והשלישי 3000
כנראה שיש לזה סיבה
איפה ממוקם איש המקצוע ב1000 שח כשמחפשים מקדם או מקדמי אתרים?
איפה ממוקם זה ב2000?
האם לקוחות אמיתיים ממליצים על איש המקצוע ב1000 והאם ניתן לבדוק את הממליצים?
מחירים –
לא חייבים לשים מחיר מחייב, אפשר לשים טווח וזה גם נכון מקצועי וגם מבחינה קידומית.
מהו הdescription הנכון לשים לדף מסויים?
המחשבה על description היא מחשבה חובבנית ומיושנת , אין צורך בשום description כדי לקדם ולנצח את כולם בנישה.
שפה שנייה
גם אם מוסיפים עוד שפה למשל אנגלית לאתר שפונה בעיקר לשוק המקומי בישראל (כ12 מיליון גולשים) אין שום סיכוי להתברג איפשהו בשוק של google.com בארה”ב למשל כשהכל מדינה יש יותר תחרות מכל ישראל.
אתרים לא מתקדמים בגוגל לבד בלי קידום אבל אם אין תחרות על הביטויים אז לא צריך קידום.
איפה לשים את המאמר?
פעולות לקידום האתר בשיטות מייקל הן דבר שניתן ללמוד למי שיש מוטיבציה וזמן.
השאלה איפה רואים את התוכן שאני מוסיף מעידה על צורך ללמוד מהו קידום.
אין הגבלה לכמות המילים שאתר מתקדם בו אם הוא מתקדם בשיטה נכונה ולא בשיטה החובבנית של קישורים.
שיטת כמות הביטויים שמקודמים היא שיטה של פחות מקצועיים שיודעים רק להוציא קישורים ולהתפלל שזה יעזור.
חיזוק מילה או ביטוי מסויים
בקידום אתרים אורגני מקצועי אין דבר כזה חיזוק מילה או ביטוי ספציפי
כשקידום אורגני עובד הוא עובד על כלל המילים או הביטויים הרלוונטיים.
טעות נפוצה של חסרי ידע מקצועי היא שניתן לקדם רק או במיוחד ביטוי מסויים.
למה ביקורות בגוגל עסקים לא מתפרסמות בישראל כבר הרבה זמן?
ביקורות בגוגל עסקים לא מתפרסמות בישראל מזה זמן מה בעיקר בעקבות סכסוכים באזור.
מה הסיבה לסכסוכים האלו?
גוגל הקפיאה את פרסום הביקורות באזורים מסוימים, כולל ישראל והגדה המערבית, כחלק ממדיניות שמטרתה למנוע שימוש לרעה בפלטפורמה להפצת מידע מוטעה או תכנים פוגעניים במהלך תקופות של מתח ביטחוני.
האם ישנן בעיות טכניות שמקשות על פרסום ביקורות?
ישנם גם דיווחים על בעיות טכניות שמקשות על עסקים לקבל ולהציג ביקורות מלקוחות.
איך זה משפיע על העסקים?
המצב הנוכחי משפיע על עסקים רבים שמסתמכים על ביקורות חיוביות לשם משיכת לקוחות חדשים.
מה ניתן לעשות אם אתה בעל עסק שנפגע מכך?
מומלץ לפנות לתמיכת הלקוחות של גוגל כדי להבין אם יש דרך לטפל בבעיה.
זמן טעינת האתר | איכות התוכן ותדירות העדכון |
איכות וכוח הדומיין של האתר | ON SITE & OFF SITE OPTIMIZATION |
נתונים של גוגל על המשתמשים באתר | HTTPS |
גוגל my business ו search console | זמן שהייה באתר והתנהגות משתמשים |
מיקום גיאוגרפי פיסי של המשתמשים | התנהגות המשתמשים לפני ואחרי גלישה באתר |
נוחות למשתמשים במובייל | מה חיפש הגולש לפני שהגיע לאתר |
אופן החיפוש בגוגל ובאינטרנט בכלל | אופטימיזציית מדיה טכנולוגיות כגון חיפוש קולי |
קידום אפור ומה לא מומלץ לעשות | יצירתיות וקוד ושימוש בAI |
קידום במנועי חיפוש זה פרסום בשיטות שונות שיפורטו במאמר זה
מיטוב תוצאות החיפוש למקום טוב יותר בגוגל נקרא קידום אורגני
בחירת מילות מפתח –
כמו בכל מתכון כך יש רשימה של חומרים (מילות מפתח או ביטויים) שמרכיבים נושא שרוצים להציג באתר לגולשים.
כדי לבחור את הביטויים הנכונים כדאי לחשוב מה יחפשו הגולשים בגוגל והאם התוכן באתר יכיל את הנושאים הכי טובים לגולשים.
אם התוכן באתר יכיל את מה שרוב הגולשים מחפשים ואוהבים גם באתרים אחרים האתר יתקדם בתוצאות של גוגל.
תדירות עדכון התוכן באתר
תוכן טוב הוא סוד הקידום של האתר הנוכחי ממש כמו במאמר זה הנוכחי.
אם התוכן טוב הגולשים ייהנו לקרוא אותו ואולי אפילו ישמרו אותו וישתמשו בו לכל מיני מטרות למשל לקריאה חוזרת או לשליחה לחבר שטרם קרא.
תוכן טוב לא מכיל טקסט כמו מילים משפטים ובעצם חפירות אלא תמונות מעניינות וסרטונים ששווה לשמור.
קישורים נכנסים:
קישורים נכנסים הן סוג של “המלצות” מאתרים אחרים.
אתרים בעלי מוניטין שמקשרים או מחליפים קישורים בחזרה לאתר זה אומר למנועי החיפוש שהתוכן אמיתי ואמין ומעניין ובעל ערך.
ככל שיש לך קישורים נכנסים איכותיים יותר, כך הסיכוי לטפס במעלה סולם תוצאות החיפוש גבוה יותר.
מהירות האתר \ הטעינה של העמוד.
אין מישהו שלא ביקר פעם באיזה אתר והאתר עלה לאט לאט לאט וזה רק עיצבן וככה בדיוק גם מנועי החיפוש מתעצבנים כשהאתר בקושי עולה.
הנושא שייך לתחום רחב שנקרא גם חווית משתמשים וחווית המשתמש חייבת להיות הכי טובה שאפשר.
אם המשתמשים לא ייהנו מהאתר האתר לא יתקדם.
סיגנלים מהרשתות החברתיות
אותות שהרשתות שולחות למנועי החיפוש הן סוג של אישור לזה שהגולשים נהנו לקרוא תוכן מסויים ומשם המשיכו לאתר.
סיגנלים חברתיים עוזרים מאוד לקידום הביטויים באתר בתוצאות החיפוש ומגבירים את הרלוונטיות של הדפים כולם בעיני גוגל.
מהי הנעה מיוחדת לפעולה?
כשגולשים מגיעים לאתר אחרי שחיפשו משהו בגוגל מה שחשוב יותר מסתם לקדם אתר במיקומים הוא לקבל פניות תכלס
אנחנו רוצים לקבל עבודה ותמורה למאמצים ולהשקעה על קידום האתר שלנו!
איך עושים את זה טוב יותר מכולם?
רשימת מטלות שניתנת להורדה
- האם האתר מהיר בבדיקה דרך דפדפן כרום במובייל ובשולחני \ desktop?
- האם התוכן איכותי ואנושי ולא נראה או בתכלס מלאכותי ונועד לקידום?
- האם יש באתר דפים טכניים לפי הנחיות גוגל?
- בדיקת קישורים ואיכותם.
- מה כדאי לשים בדפי מוצר?
- איך AI יכול לעזור לקידום?
איך לבחור בין כל החברות לקידום בגוגל?
1. מה העסק שלי באמת צריך?
לוקחים דף או פותחים מסמך במחשב ומתחילים לרשום כי ככה הכל יהיה יותר ברור.
האם אני רוצה ביטוי אחד שחשוב לי מאוד או כמה ביטויים?
האם חשוב לי להבין איך ומה בדיוק החברה עושה כדי להביא לי את התוצאה למשל גידול במכירות?
2. שקיפות מונעת טעויות ועוגמת נפש בהמשך
לפני הכל כדאי לבדוק אמינות ולשאול שאלות שלפעמים תשובה אחת יכולה להפיל עסקה ולגרום להחלטה להיות בטוחה יותר.
למשל האם חברת הקידום נשמעת יותר מידי טוב ומבטיחה עתיד וורוד מידי?
אם לחברה אין מה להסתיר והיא לא מסבירה בקודים שאף אחד לא מבין מה היא בדיוק עושה כדאי להיזהר.
האם בהסברים יש המון מילים שאתה הלקוח לא אמור בכלל להכיר ולהבין כדאי להיזהר.
3. ניסיון מוכח
כדאי לבדוק לבד האם הישגים שהחברה מתפארת בהם אכן אמיתיים וכדאי גם להבין אם מחרטטים אותך או לא.
כמו בראיון עבודה כדאי לשאול את חברת הקידום על ההצלחות שלהם עם לקוחות מהסוג שלך בנישה שלך.
מומלץ מאוד לדבר עם הלקוחות בלי שהחברה יודעת מזה וגם לקחת את הכל בערבון מוגבל.
כדאי לשאול את החברה האם נכשלו ומתי ולקבל על כך פרטים.
חברה שלא נכשלה היא כמו מרק שאינו נוזלי. (אין דבר כזה)
4. כדאי לשאול ואפילו לבקש מהחברה רשימת ממליצים ואז לבקש הוכחה שהמכירות עלו וההצלחה אמיתית (אין ממה להתבייש כי אתם לא ממס הכנסה)
5. בירור פרטים על מה וכמה המחירים של החברה משמשים לקידום בפועל ואפילו כמה עולה כל רכיב למשל שעת עבודה של מקדם ועלות מאמר או קישור נכנס.
6. האם וכמה יש עלויות נוספות שצריך כדי שהעסק יוכל לשנות סטטוס מרגיל למצליח מאוד בעקבות הקידום?
מחירים זולים מידי מהממוצע בשוק זה אור אדום אז כדאי להיזהר.
שיטות לשיפור ההמרות דרך הצור קשר | טיפים לצור קשר מנצח שיגדיל פניות לעסק דרך האתר |
---|---|
איך חברות לקידום מעריכות קישורים למכירה או החלפה? זה פשוט וכל אחד יכול
1. Relevance
קישורים נכנסים צריכים להגיע מאתרים שקשורים לנישה או לתעשייה שלכם.
2. Authority
חשיבות הדומיין והעמוד המקשר היא קריטית, לרוב נמדדת באמצעות מדדים כמו דירוג דומיין (DA).
3. Trustworthiness
קישורים נכנסים מאתרים אמינים ובעלי מוניטין גבוה נחשבים יותר.
4. Anchor Text
טקסט העוגן של קישור נכנס מספק הקשר לתוכן הדף המקושר.
5. Traffic
כמות התנועה שמקבל האתר המקשר יכולה להצביע על איכות ורלוונטיות שלו.
6. Placement
המיקום של קישור נכנס בעמוד הוא חשוב. קישורים בהקשר בתוך גוף הדף הם בעלי ערך רב יותר.
7. Follow vs. No-Follow
קישורים עם מאפיין "Follow" מעבירים ערך קישור או "מיץ קישור", בעוד קישורים עם "No-Follow" לא.
8. Diversity
פרופיל קישורים מגוון מעיד על בניית קישורים טבעית.
9. Editorial Integrity
קישורים נכנסים שממוקמים באופן עריכתי הם בעלי איכות גבוהה יותר.
10. Age and Freshness
קישורים נכנסים ישנים מאתרים סמכותיים הם יציבים יותר, בעוד קישורים טריים מעידים על רלוונטיות נוכחית.