יכולת –
יש תחומים שקשה עד בלתי אפשרי לקדם בתוצאות האורגניות.
דוגמאות לתחומים בהם קידום אורגני הוא בזבוז כסף:
- תיווך נדל”ן
- מכירת רכב \ יד 2.
- תיירות
למה לא כדאי להתחרות באורגני בתחומים הנ”ל?
נא להכיר – הפרדוקס
אם היה לעסק את היכולת לממן פרסום כמו יד2 הוא לא היה צריך לפרסם.
בשביל להיות כמו יד 2 או להחליף ביעילות את הפרסום ביד 2 צריך הרבה הרבה הרבה מאוד כסף.
ואם יש הרבה הרבה מלא וארגזים ומחסנים של כסף את מי מעניין הפרסום?
אמצעי –
מה האופציות לפרסום?
פרסום במדיה הכתובה למשל שילוט, עיתונים, כרטיסי ביקור, פלאיירים
פרסום דיגיטלי (חוץ מאורגני)
גוגל ממומן, פרסום ברשתות חברתיות, יוטיוב, דיוור ישיר, פרסום באתרים שונים בעיקר גדולים.
פרסום דרך קידום אורגני של אתר האינטרנט.