גוגל מפות – מידע מקיף ומעמיק
נושא | מחיר | מידע נוסף |
---|---|---|
אופטימיזציה למפות גוגל | ₪1,500 - ₪4,500 | שיפור נראות והופעה בגוגל מפות |
יצירת מיקומים עסקיים | ₪2,000 - ₪5,000 | הוספת העסק למפות גוגל |
הטמעת כיוונים במפות גוגל | ₪1,000 - ₪3,000 | הוספת כיווני נסיעה לאתר |
נתוני תנועה בזמן אמת | ₪2,500 - ₪7,000 | הצגת נתוני תנועה על המפות |
ניהול מיקומי חנויות | ₪1,500 - ₪4,000 | הוספת וניהול מיקומי חנויות בגוגל |
מסלולי הליכה ורכיבה | ₪2,000 - ₪5,000 | הוספת מסלולים מותאמים לאתר |
שירותי Google API JS | |
---|---|
מפות | הוספת מפות דינמיות לאתר |
כיוונים | הוספת אפשרויות לכיוונים באתר |
תנועה | הצגת נתוני תנועה בזמן אמת |
מיקומי עסקים | הצגת מיקומי עסקים במפה |
הליכה ורכיבה | הוספת מסלולי הליכה ורכיבה |
נושא | מחיר | מידע נוסף |
---|---|---|
רישום עסק בגוגל מפות | ₪1,000 - ₪3,000 | הוספת העסק למפות גוגל |
אימות מיקום העסק | ₪500 - ₪1,500 | אימות העסק על ידי גוגל |
הוספת פרטי יצירת קשר | ₪300 - ₪1,000 | הוספת טלפון, אתר ושעות פעילות |
ניהול ביקורות | ₪500 - ₪2,000 | ניהול תגובות וביקורות בגוגל מפות |
הוספת תמונות וסרטונים | ₪1,000 - ₪3,000 | הוספת תמונות וסרטוני וידאו לעסק |
עדכון מידע שוטף | ₪500 - ₪1,500 לחודש | עדכון פרטי העסק באופן שוטף |
ניתן למצוא בעמוד זה חלק אפילו קטן מהאפשרויות שניתן לשפר את החוויה של הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים משהו בגוגל ואם יראו סתם מפה של העסק זה לא ממש יעניין אותם כמו מה שניתן לראות פה בדוגמאות.
טלפון של גוגל ישראל בע”מ: 074-7466436.
איך מקדמים את העסק בגוגל מפות?
איך גורמים לעסק להופיע בגוגל עסקים או מפות כשמישהו מחפש בגוגל עסק מהסוג שלכם?
כמה עולה להופיע בגוגל עסקים?
מה גורם לעסק שלכם לעלות ראשון או שני בגוגל מפות?
תשובה:
אם האתר כולו מקודם מקצועית בגוגל או שהמתחרים מנסים לרמות עם קומבינות למשל תגובות קנויות גוגל תגיב ותעלה דווקא את המתחרים שלא עושים את הקומבינות!
גוגל מפות – מידע כללי
מפות גוגל הוא שירות מיפוי אינטרנט שפותח על ידי גוגל.
תמונות לוויין, מפות רחובות, תצוגות פנורמיות של 360 מעלות של רחובות, תנאי תנועה בזמן אמת ותכנון מסלול לנסיעה ברגל, ברכב, באופניים או בתחבורה ציבורית.
Google Maps התחילה כתוכנית C++ למחשבים שולחניים שתוכננה על ידי Lars ו-Jens Eilstrup Rasmussen ב-Where 2 Technologies.
באוקטובר 2004 נרכשה החברה על ידי גוגל, שהמירה אותה לאפליקציית אינטרנט.
מפות גוגל מספקת למשתמשים ממשק אינטואיטיבי וידידותי המאפשר להם לחפש כתובות, עסקים ונקודות עניין.
השירות כולל גם Google Street View, המאפשר למשתמשים לצפות ולנווט בתמונות ברמת הרחוב.
בנוסף, מפות Google כוללת תכונה בשם “המפות שלי”, המאפשרת למשתמשים ליצור מפות מותאמות אישית עם סמנים, קווים וצורות.
אחת התכונות הפופולריות ביותר של מפות גוגל היא הניווט המפורט שלה, המנחה את המשתמשים ליעדם באמצעות הוראות דיבור וחזותי.
משתמשים יכולים גם לבחור להימנע מסוגים מסוימים של כבישים, כגון אגרה או כבישים מהירים, ויכולים להציג מידע תנועה בזמן אמת כדי לתכנן את המסלול המהיר ביותר.
מפות Google מספקת גם אינטגרציה עם שירותי Google אחרים, כגון Google Places, Google Earth ו-Google Street View.
משתמשים יכולים לגשת למידע נוסף, כגון ביקורות ותמונות, על עסקים ונקודות עניין.
מפות גוגל הוא אחד משירותי המיפוי הנפוצים ביותר בעולם, המציע למשתמשים מפות מפורטות ומדויקות, מידע על תנועה ותחבורה בזמן אמת ועוד מגוון תכונות נוספות כדי להפוך את הניווט לקל ויעיל ככל האפשר.
Street View של Google
Google Street View היא תכונה של Google Maps המספקת תצוגות פנורמיות של רחובות ומאפשרת למשתמשים לחקור ולנווט באופן וירטואלי במקומות שונים ברחבי העולם.
השירות הושק בשנת 2007 ומאז התרחב לכיסוי מיליוני קילומטרים של כבישים ביותר מ-100 מדינות.
Google Street View משתמש בצי רכבים המצוידים במצלמות ובטכנולוגיית חיישנים אחרת כדי לצלם תמונות של רחובות וסביבתה.
לאחר מכן, תמונות אלה נתפרו יחד כדי ליצור תצוגה חלקה של 360 מעלות של האזור.
Google Street View מאפשר למשתמשים להציג ולנווט בין תמונות פנורמיות אלה באמצעות דפדפן אינטרנט או אפליקציית מפות Google במכשיר הנייד שלהם.
אחד השימושים העיקריים של Google Street View הוא לניווט.
משתמשים יכולים להשתמש בשירות כדי לחקור מיקום לפני ביקור אישי וכדי לקבל תחושה של הפריסה והסביבה של אזור.
Google Street View גם מאפשר למשתמשים לצפות במיקום בשעות שונות של היום ובעונות שונות, מה שיכול להיות שימושי לתכנון טיול או החלטה על מקום מגורים.
בנוסף לניווט, Google Street View שימש גם למגוון מטרות אחרות.
עסקים יכולים להשתמש בשירות כדי להציג את מיקומם ולמשוך לקוחות, בעוד שסוכני נדל”ן יכולים להשתמש בו כדי לתת לקונים פוטנציאליים סיור וירטואלי בנכס.
Google Street View שימש גם עיתונאים, חוקרים ואמנים כדי לתעד ולחקור חלקים שונים של העולם.
עם זאת, Google Street View העלה גם כמה חששות לגבי פרטיות.
גוגל הטמיעה אמצעים לטשטוש פנים ולוחיות רישוי בתמונות כדי להגן על פרטיותם של אנשים, אך חלק מהאנשים עדיין מודאגים מהפוטנציאל לשימוש לרעה בשירות.
בסך הכל, Google Street View הוא כלי רב עוצמה המאפשר למשתמשים לחקור ולנווט את העולם בצורה חדשה ומרגשת.
גוגל מפות מספק שפע של מידע וניתן להשתמש בו למגוון רחב של מטרות, החל מניווט ותכנון נסיעות ועד שיווק ומחקר.
עסקים בגוגל והקשר למפות או למיקומים של גוגל
Google לעסק שלי הוא כלי חינמי המוצע על ידי גוגל המאפשר לעסקים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם בגוגל, כולל חיפוש Google ומפות Google.
על ידי יצירת רישום בגוגל לעסק שלי, עסקים יכולים לשלוט במידע שיופיע כשמחפשים את העסק שלהם בגוגל, כולל כתובת, מספר טלפון, שעות פעילות ותמונות.
ניתן להשתמש במידע זה גם כדי לאכלס את רישום העסק במפות Google, מה שיקל על הלקוחות למצוא וליצור קשר עם העסק.
Google לעסק שלי גם מאפשר לעסקים ליצור אינטראקציה עם לקוחות על ידי תגובה לביקורות והודעות, ופרסום עדכונים והצעות.
אחד היתרונות המרכזיים של השימוש ב-Google לעסק שלי הוא שהוא יכול לעזור לעסקים להגיע ליותר לקוחות באינטרנט.
כאשר עסק יוצר רישום ב-Google לעסק שלי, הוא הופך כשיר להופיע במפות Google ובתוצאות החיפוש של Google כאשר מישהו מחפש מילות מפתח רלוונטיות.
המטרה היא להקל על הלקוחות למצוא וליצור קשר עם העסק, מה שיכול להוביל ליותר תנועה רגלית ושיחות טלפון.
Google לעסק שלי מאפשר גם לעסקים לעקוב אחר ביצועי הדף העסקי, על ידי מתן ניתוח ותובנות לגבי תדירות הצפייה ברישום וכמה לקוחות מקיימים אינטראקציה.
המטרה לעזור לעסקים להבין עד כמה הנוכחות המקוונת עובדת ולבצע התאמות לפי הצורך.
בנוסף, גוגל לעסק שלי מאפשר לעסקים להתחבר לכלים אחרים של גוגל כמו גוגל אדס, ועוזר להגיע ליותר לקוחות באזור עם מודעות ממוקדות.
על ידי יצירת רישום ב-Google לעסק שלי, עסקים יכולים לשלוט במידע שיופיע כאשר מחפשים את העסק ב-Google וב-Google Maps, ליצור אינטראקציה עם לקוחות ולעקוב אחר ביצועי הרישום.
הוכחות שקידום בגוגל מפות הוא לא מה שחושבים הרוב
המדיניות \ הכללים של מפות גוגל לגבי תוכן שמשתמשים העלו.
השירותים שגוגל מספקת בעיקר בחינם הינם לטובת הגולשים, לא כל הגולשים ולא חשוב איפה בעולם יכולים לטייל או להגיע לכל מקום וגוגל פיתחה את המפות כדי לתת לכולם הזדמנות לבקר דרך המחשב או דרך הסלולרי במקומות שאולי לא היו מגיעים אליהם בדרך אחרת.
מה שחשוב לגוגל הוא לתת לכולם חוויה חיובית ועשירת ידע ומידע אמין מדויק והוגן לגבי מקומות בין אם עסקים או מקומות היסטוריים ובכלל כל מקום שמעניין אנשים שלא יכולים להגיע אליו מכל מיני סיבות.
איך גוגל בודקת האם התוכן אמיתי ורלוונטי לגולש?
שילוב אלגוריתמים ללמידה חישובית בתוספת קריטריונים לפרסום נותנים תמונה על אמינות התוכן שמועלה לגוגל מפות.
מפעילים ואנליסטים שכל תפקידם הוא לאתר תוכן המפר את מדיניות הפרסום בגוגל ובאינטרנט בכלל כמו גם התקפות אישיות או עבירות \ הפרות של חוקי הגנת הפרטיות יכולות לגרום לתוכן שגוי או רע להיעלם מתוצאות החיפוש במפות או בגוגל עסקים.
גוגל משעה את כל מי שמעלה תוכן בלתי הולם שיצרו משתמשים בכל העולם ואף פועלת נגד חשבונות מהסוג העושה שימוש לרעה במדיניות הפרסום או העלאת תכנים בלתי הולמים לתוצאות החיפוש.
מאילו מקורות Google מקבלת מידע?
איך היא משתמשת בו בדפים עסקיים?
כדי לספק למשתמשים את המידע המלא והעדכני ביותר על מקומות, Google משתמשת במגוון מקורות לאיסוף מידע.
במילים הכי פשוטות גוגל אוספת מידע מהשימוש האישי (הפרטי) של המשתמש בשירותים השונים שהיא נותנת לרוב בחינם למשל כל חיפוש בגוגל.
המידע נאסף מדפים עסקיים בשירותים כמו חיפוש Google, מפות Google, ואפליקציות של צדדים שלישיים באמצעות ממשקי API.
המידע יכול לכלול פרטים כגון שעות פתיחה ומיקום, וגם תוכן נוסף שהועלה על ידי משתמשים אחרים כמו תמונות וביקורות.
המשתמשים מקבלים החלטות מושכלות יותר על ביקוריהם במקום בהתבסס על חוות דעת והמלצות אישיות.
איך Google אוספת פרטי עסקים?
פרטי העסקים בפרופילים מתקבלים ממגוון מקורות:
- מידע פומבי: כגון תוכן מאתרים אינטרנטיים ופלטפורמות רשמיות של עסקים.
- נתונים מרישיונות שלישיים: נתונים כמו תמונות וביקורות שהועלו על ידי משתמשים אחרים.
- הוספת מידע עובדתי: על ידי בעלי עסקים ומשתמשים אחרים שמתעסקים בניהול פרופילים עסקיים ב-Google.
- אינטראקציות של Google: כולל השימוש במפות Google ובחיפוש Google על מנת להביא לתוצאות רלוונטיות של חיפוש מקומי.
אם יש לך הצעות לשיפור או דיווח על פרטים שגויים בפרופילים, כל אחד יכול להגיש הצעה לעריכה או לדווח עליהם לצורך הסרה.
למידע נוסף על הקצאות הפרטיות של Google ועיבוד המידע בקשר לפרופילים, ניתן לעיין במדיניות הפרטיות של Google.
המידע בתוצאות חיפוש מקומי
Google משתמשת במידע עסקי על מנת להציג תוצאות חיפוש מקומי רלוונטיות בשירותים כמו מפות Google וחיפוש Google.
לדוגמה, בעלי עסקים כמו מסעדות ומספרות יכולים להופיע בתוצאות חיפוש כאשר משתמשים מחפשים “מסעדות באזור” או “מסעדות שפתוחות עכשיו”, על בסיס המידע שנאסף מהעסק והמשתמשים.
אימות העסק באמצעות הקלטת וידאו
ניתן לאמת עסק על ידי העלאת סרטון הכולל פרטים על הפעילות והשירותים וכדאי לפרט כמה שיותר. הסרטון עוזר לגוגל לאשר שאתה מייצג את העסק בצורה מדויקת. אימות וידאו מיועד לעסקים עם מיקומים פיזיים, נותני שירות ללא מיקום פיזי ועסקים משולבים.
מידע חשוב מאוד
חשוב: לא לשתף מידע רגיש כגון מספרי חשבון בנק, מספרי זהות או מידע אישי. כמו כן, לא מומלץ ואף אסור להציג פרצופים של אנשים אחרים בלי קבלת הסכמה מהם.
הקדישו זמן לתכנון הסרטון.
הסרטון צריך לעמוד בדרישות:
- צילום יחיד ללא עריכה: הקלט את הסרטון בצילום רציף אחד ללא כל עריכה או הפרעות.
- הצג את מיקום העסק: חיוני לצלם שלטי רחוב רשמיים ומספר הבניין, עסקים סמוכים או האזור שמסביב כדי להראות שהעסק שלך ממוקם במקום הנכון במפות Google.
- לעסקים עם מיקומים פיזיים: הצג ראיות לכך שהעסק קיים. אתה יכול לצלם את חלון הראווה, אזור התצוגה או השילוט של העסק.
- ספקי שירות: ניתן לצלם ציוד, פריטים קשורים, מוצרים למכירה, חומרים ממותגים או כלים המשמשים למתן שירותים.
- הצג הרשאה: הראה שאתה מורשה לייצג את העסק. ניתן להדגים זאת על ידי צילום עצמך פותח את הקופה, גישה למערכת נקודות המכירה (POS), פתיחת אזורים לצוות בלבד, המטבח או המחסן.
אימות וידאו עוזר להבטיח שהמידע המסופק על העסק מדויק ומשפר את האמון עם (המשתמשים) לקוחות פוטנציאליים.
למידע נוסף על האופן שבו גוגל מעבדת נתונים אישיים בהקשר של פרופילים עסקיים, עיין במדיניות הפרטיות של גוגל.
מתי עסקים שמופיעים בגוגל ביזנס מתקדמים?
אם אתר מתקדם בגוגל אורגני בביטויים חשובים ותנועת הגולשים אמיתית ורלוונטית מאוד עם דגש על מאוד אזי המיקום של המפה או המיקום של העסק בגוגל ביזנס יתקדם גם כן.
אם מנסים לזייף ביקורות או שמביאים את כל מי שמכירים שיכתוב ביקורות חיוביות העסק לא יתקדם.
אם מנסים לגרום למפה או למיקום במפות לעלות בצורה מלאכותית , זה לעולם לא יקרה.
איך נקראים שירותי קידום למפות?
בשנים האחרונות יש אמונה שאם מחליפים ביקורות או ממציאים סתם ביקורות של פרופילים מזויפים שכל מטרתם הוא לעשות ביקורות , העסק במפות לא יתקדם!
גוגל מפות שאלות נפוצות ובעיות אימות
מפות גוגל הוא שירות מיפוי פופולרי ונפוץ, אך כמו בכל טכנולוגיה, לעיתים יכולות להיות לו בעיות.
בעיה נפוצה אחת שעסקים ויחידים עשויים להיתקל בה היא בעיות אימות עם הרישום שלהם במפות Google.
להלן שאלות נפוצות לגבי אימות מפות Google וכיצד לפתור בעיות אימות.
מהו אימות מפות Google?
אימות מפות Google הוא תהליך האישור שהמידע ברישום של העסק במפות Google מדויק ושייך לעסק. האימות נעשה על ידי Google כדי להבטיח שרק עסקים לגיטימיים רשומים בפלטפורמה. לאחר אימות העסק, הוא יכול לגשת לתכונות נוספות כגון ביקורות ותובנות.
מדוע הרישום שלי במפות Google הושעה או לא אומת?
ישנן מספר סיבות מדוע רישום במפות Google עשוי להיות מושעה או לא מאומת.
כמה סיבות נפוצות כוללות:
הרישום מכיל מידע שגוי או חלקי
הרישום הוא שכפול של רישום אחר
הרישום מפר את ההנחיות של גוגל
העסק נסגר או עבר
כיצד אוכל לאמת את הרישום שלי במפות Google?
ישנן מספר שיטות לאימות רישום של מפות Google, כולל:
אימות דוא”ל: Google תשלח דוא”ל לכתובת הדוא”ל המשויכת לרישום.
לאחר מכן, בעל העסק יכול לבצע את ההוראות בדוא”ל כדי לאמת את הרישום.
אימות טלפוני:
Google תתקשר למספר הטלפון המשויך לרישום ותספק קוד אימות.
לאחר מכן בעל העסק יכול להזין את הקוד באתר מפות Google כדי לאמת את הרישום.
אימות גלויה:
Google תשלח גלויה לכתובת המשויכת לרישום.
לאחר מכן, בעל העסק יכול לבצע את ההוראות שעל הגלויה כדי לאמת את הרישום.
מה עלי לעשות אם אני מתקשה לאמת את הרישום שלי במפות Google?
אם אתה מתקשה לאמת את הרישום במפות Google, ישנם מספר דברים שאתה יכול לנסות:
בדוק את המידע ברישום כדי לוודא שהוא מדויק ומלא
צור קשר עם התמיכה של מפות Google לקבלת סיוע
אם העסק נסגר או עבר, עדכן את המידע ברישום
לסיכום, אימות מפות גוגל הוא תהליך חשוב כדי להבטיח שרק עסקים לגיטימיים רשומים בפלטפורמה.
אם אתה נתקל בבעיות כלשהן עם הרישום במפות Google, תוכל לנסות את שלבי פתרון הבעיות שלמעלה או לפנות לתמיכה במפות Google לקבלת סיוע.
על ידי ביצוע ההנחיות ושלבי פתרון הבעיות, אתה יכול להבטיח שהעסק מאומת כראוי ויכול לנצל את כל התכונות של מפות Google.
איך יוצרים קשר עם גוגל מפות בישראל?
ניתן להגיע לתמיכה במפות Google לסיוע בישראל דרך כמה ערוצים שונים:
מרכז העזרה של גוגל:
מרכז העזרה (https://support.google.com/maps) מציע מגוון רחב של משאבים וטיפים לפתרון בעיות עבור מפות Google.
משתמשים יכולים לחפש תשובות לשאלותיהם או לדפדף בין הקטגוריות הזמינות.
טופס יצירת קשר של מפות Google:
אם אינך מצליח למצוא את התשובות הדרושות לך דרך מרכז העזרה, תוכל לשלוח טופס יצירת קשר (https://support.google.com/maps/contact/maps_help) לתמיכה במפות Google.
תצטרך לספק מידע על הבעיה שלך, כמו גם פרטי יצירת קשר כדי ש-Google תוכל לחזור אליך.
תמיכה טלפונית:
אתה יכול גם לפנות לתמיכה של מפות Google בטלפון.
מספר הטלפון של התמיכה בגוגל ישראל הוא 03-924-5300.
מדיה חברתית:
ניתן לפנות גם לחשבון המדיה החברתית של גוגל ישראל בפייסבוק ובטוויטר, בדרך כלל הם עונים לפניות הלקוחות בזמן.
שימו לב שהתמיכה במפות גוגל זמינה בעברית, אנגלית ורוסית.
שעות התמיכה הן מיום ראשון עד חמישי, מ-9:00 בבוקר עד 18:00 בערב (IST).
חשוב לציין שמחלקת גוגל מפות מוקד טכני כל הזמן מעדכנת ומשפרת את השירותים, כך שהדרך הטובה ביותר להישאר מעודכן לגבי התכונות והעדכונים העדכניים ביותר היא לבדוק את מרכז העזרה של מפות Google באופן קבוע או להירשם לניוזלטר שלהם.
אשמח לקבל כל שאלה או בקשה או אפילו תגובה לתוכן
אנא הקליטו את הבקשה או שאלה בקול רם וברור ולא לשכוח בבקשה בהקלטת ההודעה להשאיר פרטים שנוכל לחזור אליכם, מייל או טלפון או מסנג'רבבקשה לאשר שימוש במיקרופון להקלטה
שגיאת מיקרופון
בבקשה לאשר הרשאת \ אישור שימוש במיקרופון
בבקשה להשאיר את ההודעה בקול רם, לא לשכוח להשאיר פרטים לחזרה אליכם
00:00
איפוס ההקלטה מהתחלה
האם למחוק את ההקלטה ולהתחיל מחדש?
אופססס , משהו השתבש
משהו השתבש , בבקשה לנסות שוב וללחוץ על הכפתור ולהקליט מהתחלה
תודה
קידום בגוגל מפות דרך סיור וירטואלי במצלמת 360 בעסק
מה נחשב כאסור בעיני גוגל לפרסום?
הטרדה.
כל תוכן שעלול להטריד אדם או עסק דרך עידוד הזולת לגרום נזק.
דברי שטנה.
הסתה זלזול או השמצה של אדם או קבוצה.
תוכן פוגעני
שימוש בשירותי גוגל כדי לפגוע בצורות שונות בבני אדם או עסקים.
פרובוקטיביות.
אזכורים על התנהגות לא אתית ואו מעשים ועבירות על החוק.
פרטים אישיים
איסור מוחלט על חשיפת פרטים אישיים או סודיים למשל אמצעי תשלום ואו מידע רפואי אישי ואף סימני זיהוי כמו כרטיסים שונים המכילים זהותו של אדם.
תוכן מטעה.
אינטראקציות מזויפות
התחזות
מידע מוטעה
- מצגי שווא
- תוכן למבוגרים
- שפה גסה או מגונה
- תוכן מיני
- תוכן למבוגרים בלבד
- אלימות ופציעות \ תאונות
- תוכן מסוכן או לא חוקי
- מוגבל , מסוכן , בלתי חוקי , בטיחות ילדים, פעילות טרור.
מידע לא איכותי אסור לפרסום
כל מה שרוצים שיפורסם בגוגל חייב להיות אמיתי ומבוסס על ניסיון אישי וחוויות אישיות.
תוכן הכולל פרשנות אישית שעלולה להיות פוגענית או פוליטית מוטה ואפילו תלונות אישיות שיכולות לפגוע מפורשות או לעודד פגיעה אסור בתכלית האיסור.
אסור לפרסם בתוכן שלכם כתובות אימיילים של אחרים או מספרי טלפון כמו גם כתובות אישיות של אתרים או פרופילים חברתיים בכל ביקורת שכותבים כדעתכם האישית.
ספאם
הגדרה מורכבת לתוכן שאינו תורם לרוב הגולשים אם בכלל, בין היתר ג’יבריש וחזרה מאסיבית או מוגזמת של מידע במטרה לפרסמו.
קריטריונים לתוכן תמונות או סרטונים בגוגל מפות.
אין להעלות לגוגל מפות צילומי מסך, תמונות ממאגרי תמונות בתשלום או חינמיים, קבצי GIF או תמונות עם זכויות יוצרים שאוסרות על פרסום פומבי.
כל מה שמועלה לגוגל תמונות על ידיכם חובה שיהיה מעשה ידיכם.
חירטוט מס’ 1 של מקדמי אתרים
עובדה:
המיקום הראשון או הטוב ביותר בגוגל ביזנס מושפע מהקידום וגם כשאין אתר אז הקרבה הפיסית לגולש שמחפש או לרלוונטיות של הגולשים.
למשל עסק שפתוח בשעות של מי שחיפש או מגיב מהר או נתונים של מידע יותר מאחרים רק עם התחשבות לגולשים ומה שטוב להם יותר.
חירטוט מס’ 2 של מקדמי אתרים
עובדה
גם עסק ללא ביקורת אחת יכול להיות מעל עסק אחר במיקומים של גוגל ביזנס
חירטוט מס’ 3 של מקדמי אתרים
עובדה
אין משמעות כמה תגובות או ביקורות יהיו כי זה לא מה שמשפיע על להיות ראשון או שני או בכלל.
יש החושבים שכמה שיותר ביקורות זה עוזר, עוזר אולי למי שמוכר ביקורות אבל לא משפיע על המיקומים של המפה\העסק.
העובדה הכי חשובה בכל עמוד מאמר זה !!!
חנויות אינטרנט בישראל עם מיקומים וגוגל לעסק שלי מצליחות יותר מכל עסק מתחרה בנישה!!
תקציר : תיקון בעיות בגוגל עסקים
- ניהול העדכונים של Google
- תיקון שגיאות ייבוא
- סוגים של הודעות שגיאה
- קודי חנות חסרים
- איך להסיר מיקומים כפולים או לדווח עליהם
- שחרור נעץ במיקום של העסק שלך
- המיקום לא מתאים לרישום במפות
איזה מידע ניתן למצוא ובעיות לפתור בדף זה?
תקציר : עדכון כתובת בגוגל מפות לעסקים
- עריכת פרטי העסק של מספר מיקומים בו-זמנית
- הורדת המיקומים שלכם
- איך להבין את סטטוס הרישום שלך
- הסרת מיקום
- סימון מיקום כסגור באופן סופי
- סימון של מיקום עסק כסגור באופן זמני
- איך פותחים מחדש מקום שמסומן כ’סגור לצמיתות’?
- שימוש ב-Google My Business API
כמה שפחות ניסיונות להשפיע על גוגל כך יותר טוב ויעזור
גוגל לעסק שלי –
google לעסק שלי מטריד ומעסיק כל בעלים של אתר שמעוניין למתג ולמקם את העסק ויותר נכון את הנוכחות שלו באינטרנט או הכי נכון לומר בגוגל.
כל גולש הוא לקוח פוטנציאלי וכל גולש כדאי שימצא את העסק בקלות וגם אם לא חיפש את הכתובת כדאי שיידע שהעסק קרוב או רחוק ממנו.
הטכנולוגיה של הטלפון הסלולרי או כל מכשירי המובייל היום מצויידים במיקום ואז גוגל יודעת האם הלקוח הפוטנציאלי דהיינו הגולש אכן קרוב או רחוק מהעסק ואפילו אם ביקר בו פעם או בעסק דומה.
מה עושים אם יש סניפים של העסק ?
לפעמים לעסק יש מס’ סניפים וכל סניף נמצא במיקום אחר , הפתרון פשוט מאוד , דף עסקי לכל סניף פותר את הבעיה.
יכול להיות שגוגל תבצע בדיקת אמינות או איכות המידע לפותח הדפים העסקיים של עסק ספציפי.
בדיקה זו מורכבת ומטרתה בעיקר לא לעכב את בעל העסק אבל למנוע הונאות וקומבינות של כל מיני מקדמי אתרים.
מה הכוח והיתרון של גוגל לעסק שלי על פני אחרים ללא מיקום במפות או בגוגל עסקים?
להלן דוג’ לעסק מדהים שכותב המאמר מכיר באופן אישי והוא לקוח מועדף אבל מזל שכותב המאמר לא חיפש דרך גוגל את העסק והבעלים המקסים אמר לו לאן לבוא ולהשמין!!!
אם היה מגדיר נכון ואת כל מה שיש להגדיר בגוגל לעסק שלי במפות או בעסקים , היה מצליח להתקדם אורגנית אפילו יותר ממה שהתקדם!!
יצירת יתרון יחסי יקדם את העסק בגוגל מפות.
מהו יתרון יחסי?
מה מבדיל את העסק שלכם מעסקים אחרים דומים למשל:
מחיר?
משלוחים נוחים ומהירים יותר מאחרים?
צ’ופרים
דגמים או מוצרים או שירות שאחרים לא נותנים למרות האופי הדומה של העסק.
מידע נוסף ללקוחות שגם אם לא יקנו בסוף ירוויחו אם יסתכלו על העסק שלכם במיוחד על האתר בתדירות תכופה יותר אפילו רק לשם הבדיקה.
איך מחליפים או מוסיפים כתובת בגוגל עסקים?
החלפת כתובת או מיקום במפות גוגל my business?
לפעמים אין ברירה וחייבים לעשות את זה , הפתרון הוא פשוט.
אין צורך לפתוח דף עסקי חדש.
גוגל יודעת וסביר להניח שהיא תאמת את הכתובת החדשה מחדש בשיטת אימות המעטפות בדואר.
בחו”ל לפעמים האימות מתבצע טלפונית וזה תלוי בכל מיני פרמטרים של ותק ועוד.
עדכון תאריך פתיחה חדש והמיקום של העסק יתקדם
ניתן לעדכן את התאריך של העסק לאחר שינוי הכתובת ואז לפרסם אותו בפוסטים או כל דרך וככה המיקום יתקדם במפות גוגל.
הזנת הכתובת החדשה או המעודכנת של העסק.
מתחילים משם הרחוב ומס’ המבנה או החנות ברחוב ולאחר מכן שם העיר וניתן גם להוסיף אם ממש רוצים מיקוד.
אם קיימים מס’ עסקים בכתובת אזי יש להוסיף למס’ הבית או הנכס גם תת מס’ או כניסה או קומה.
לא מוסיפים תיאור של רח’ זיבי פינת מייקל!!!!
לא מוסיפים פרטים כמו כיכר מייקל או מאחורי הקיוסק של מייקל!
עדכון הכתובת גם למי שאינו בעלים של העסק.
אם קיימות שתי רשומות למעשה שתי כתובות של העסק בגוגל ושתיהן מאומתות (לפעמים זה קורה) ניתן לבקש ממי שרשום בגוגל
כבעלים של העסק למחוק או לבקש הסרה של מה שכבר לא רלוונטי.
דיווח על העסק או המיקום הלא יכול גם להוביל להסרה של הכתובת בגוגל מפות או google my business.
הסרה של מיקום ישן או לא רלוונטי
ניתן גם ליצור קשר אפילו טלפוני ולבקש מהצוות הטכני להסיר את המיקום הלא רלוונטי ולהסביר למה
הכתובת שקיימת לא צריכה להיות בתוצאות בהקשר לעסק הספציפי.
איך מבצעים בפועל הוספה של עסק לגוגל my bussiness?
רושמים בגוגל : “גוגל לעסק שלי”
נכנסים לתוצאה של גוגל ולא של איזה מקדם אתרים.
לא משנה אם נכנסתם לתוצאה בתשלום או אורגני.
לוחצים על ” מידע ” שנמצא בתפריט.
לוחצים על שדה ” כתובת “
רושמים את הכתובת במלואה וזהו , כמובן שמירה ויש לכם רישום בגוגל עסקים.
(לאחר האימות של גוגל עם מעטפה שמאשרת שאתם הבעלים בכתובת הכל יהיה מושלם).
את כל הקישורים של גוגל לנושא גוגל לעסק שלי ניתן למצוא כאן בכפתור
אופטימיזציה בקידום – מספר מונחים למתחילים
מה זה אופטימיזציה?
מילה מאוד רחבה , אבל לא נחפור כי אנחנו לא אוהבים חפירות!
אז בקצרה ובתמציתיות
אופטימיזציה מתחלקת לשניים :
- on page / on site
- off site/off page
אם הכתובת לא נמצאת במפות שרוצים לרשום את העסק שלכם?
ברוב המקרים יופיע סימון בצורת לחצן אדום ועליו כתוב “הגדרת מיקום סמן” בדר”כ מעל המפה בצד שמאל ואז לוחצים על הגדרת מיקום סמן.
לוקחים את החץ או הסמן ופשוט ממקמים אותו בכתובת או על המיקום במפה שנראה הכי נכון.
ניתן לשחק עם המפה לקרב ולהרחיק אז למשל מדובר בקניון ענק ורוצים לשים מיקום שקרוב לשער או יציאה מסויימת של הקניון יהיה הכי נכון למקם את העסק עם הסמן במיקום קרוב לאותו השער לפי המפה המוגדלת של גוגל.
קידום בגוגל מפות
כל מה שמשפיע על המיקום בגוגל מפות שני דברים.
- קרבת המשתמש \ הגולש לעסק
- הקידום האורגני ולא במפות
אם לא מנסים לעבוד על גוגל היא מקדמת את המיקום יותר מאלו שעושים קומבינות וחושבים שגוגל פראיירית.
שיטות מתקדמות לעבודה עם מפות גוגל:
מדריך מקיף לבעלים, מפתחים ומומחי קידום בגוגל.
בנוף ההולך ומתפתח של חדשנות דיגיטלית, Google Maps התגלה ככלי רב עוצמה שמתרחב הרבה מעבר לניווט מסורתי.
לבעלי עסקים במיוחד יש למפות Google שפע של תכונות מתקדמות שיכולות לחולל מהפכה במעורבות הלקוחות, לשפר את הנוכחות המקוונת ולהיות יותר יצירתיים.
במדריך הזה, מידע מעמיק על איך להיעזר ולהעצים את הפוטנציאל של מפות Google במלואו, משיווק מותאם אישית ועד לפרויקטים אינטראקטיביים של עשה זאת בעצמך.
מדריך ממש קצר ותכלס לקידום עסקים בגוגל
תכלס קידום אורגני בלי חרטא :
- תגיות מטא meta tags
- מבנה הכתובת url
- תוכן – עומק , אורך , רלוונטיות , מקורות חיצוניים
- תגיות H
- מהירות טעינת עמודים
- היררכית קישורים פנימיים
- מדיה חברתית ובכלל
- קוד תקין גם לפי תקנים בינלאומיים
- social – מונח רחב
- תגיות מטא – title , desc , ויש עוד עשרות
- סוג של שורות html שבעבר גוגל ייחסה להן המון משמעות , יש הטוענים שעדיין.
- מטא meta – כותרת לעמוד בדרך כלל הראשית
- מה שרואים למעלה בדפדפן
- מבנה הכתובת
- מה שרואים בשורת הכתובת בדפדפן כwww.yoursitename
- תוכן – חייב להיות טוב יותר מהמתחרים!!
- תגיות H כלי עיצובי בעורך טקסט להדגשת חשיבות ולהקלה על הגולש שעלול להשתעמם מהתוכן.
- מהירות עמודים – תוך כמה זמן הדף עולה
- היררכיית קישורים פנימיים
- איך הדפים הפנימיים מקושרים בניהם ובין כל דף אחר באתר
- קוד תקין – לפי תקנים מקובלים שנקבעו , בתכלס , כל קוד שאינו מאט או גורם לשגיאות הינו תקין , אם זה עובד אל תיגעו!!
- social – כל המדיה החברתית פייס אינסטוש וכל השיט הזה
קידום בגוגל מפות למתקדמים
שילוב ושיפור חוויה דרך צילום ב360.
צלם מקצועי עם ניסיון בטכניקות של 360 מעלות יעשה שימוש במצלמה כדי ללכוד את המרחב העסקי.
שילוב של סיור ווירטואלי באתר באמצעות ה-API של Google Maps JavaScript.
הטמעת נקודות חמות אינטראקטיביות עם מידע על מוצרים, שירותים או פריטי תפריט.
תמיכת לקוחות היפר-לוקאלית:
שפר את שירות הלקוחות על ידי מינוף יכולות המיקום הגיאוגרפי של מפות Google.
לספק ללקוחות הנחיות בזמן אמת למרכזי השירות או החנויות הקרובות ביותר, תוך שיפור הנוחות ושביעות הרצון.
מפתחים יכולים לשלב את ה-Geolocation API באפליקציית תמיכת הלקוחות או באתר.
הטמעת מעקב מבוסס מיקום כדי לקבוע את מיקומם של המשתמשים.
הצג הנחיות ברורות ומידע ליצירת קשר עבור נקודות שירות סמוכות.
4. מיפוי אירועים דינמי:
עבור עסקים המארחים אירועים או כנסים, מפת אירועים אינטראקטיבית יכולה להיות מחליף משחק.
עזור למשתתפים לנווט בין מקומות, הפעלות ואטרקציות בקרבת מקום לחוויה חלקה.
השתמש במפות JavaScript API כדי ליצור מפות אירועים מותאמים אישית.
צייר מקומות אירועים, מיקומי מפגשים ונקודות עניין על המפה.
שפר את חוויית המשתמש על ידי מתן תיאורים וקישורים מפורטים עבור כל סמן מפה.
פתיחת יצירתיות עשה זאת בעצמך:
יומני נסיעות מותאמים אישית:
הגבר את חוויות הטיול על ידי בניית יומן טיולים אינטראקטיבי באמצעות מפות Google.
שתף מסעות עם חברים ובני משפחה באמצעות סיפור חזותי.
מפתחים יכולים לשלב ממשקי API של מפות Google עם מערכת הבית החכם.
הגדירו גבולות גיאופנס וטריגרים לפעולות שונות.
התחבר בצורה חלקה למכשירים חכמים כדי להפוך משימות לאוטומטיות כמו תאורה ובקרת טמפרטורה.
מסלולי הליכה מותאמים אישית:
נשמות הרפתקניות יכולות לעצב מסלולי הליכה ייחודיים באמצעות שירותי ההכוונה של מפות גוגל.
צור שבילים עם סמנים מותאמים אישית, מה שהופך את החוויה למרגשת עבור מטיילים אחרים.
נצל את ה-API של Google Maps JavaScript כדי לעצב מפה מותאמת אישית.
זרוק סמנים במקומות שבהם ביקרת, צרף תמונות והערות לכל נקודה.
שתף את המפה האינטראקטיבית עם הלקוחות הפוטנציאליים דרך סיפור מסע סוחף.
אוטומציה ביתית עם גיאופנסינג:
מיזוג אוטומציה ביתית עם יכולות ה-geofencing של פלטפורמת המפות של Google כדי לייעל את המשימות היומיומיות בהתבסס על המיקום.
צרו סביבת מגורים חכמה המתאימה לתנועות.
מפה מותאמת אישית באמצעות Google My Maps.
ציון מיקומים ראויים לציון עם תיאורים ותמונות.
הצגת המפה על פני פלטפורמות מדיה חברתית או פורומים מקומיים.