בעיות באתר או בעיות בקידום או גם וגם?
בדיקות שצריך לבדוק האם הבעיה באתר טכנית.
- האם האחסון אשם והאם תקין?
- האם בונה האתר או משהו בבנייה גורם לבעיות טכניות או אחרות באתר?
- האם הגולשים רואים את כל מה שבאתר תקין?
האם הבעיה במקדם?
האם הבעיה בקידום שנעשה לפני הנוכחי?
איך בודקים בעיות בקידום?
מיקומים בגוגל הולכים אחורה , למה?
לפעמים עושים הכל נכון , לא עושים עבירות , לוקחים מקדם טוב עד מעולה אבל לא כל כך צנוע , האתר טוב , הצוות שעומד מאחורי האתר מקצועי , הבעלים גבר עם ראש פתוח סבלנות והקשבה
עושים הכל ברמה הכי גבוהה ואפילו יותר מבחינת קידום ובסוף מה שדופק את הקידום זה בניית אתר לא משהו ואו עבודת מתכנת עקומה או שילוב עם אחסון פוטנציאלי לא משהו
מאחר ואני רגיל לראות (ברוך השם) רק עליות וירוקים בקידום ואז ממש כדפוס , כל כמה ימים אחרי שמיקומים מתקדמים אני רואה נסיגה , אני בודק בקונסול , תמיד הקונסול יצעק , ב99% מהמקרים.
כשהקונסול לא צועק מדובר בעבירות קידום כשהולכים אחורה במיקומים.
בעיה באתר – דוג’ טכנית למתקדמים
איך בעיה טכנית של קוד פוגעת במהירות ואז הגולש נפגע , חווית הגלישה לא משהו , המיקומים\ התוצאות בגוגל הולכות אחורה למרות שהאתר מאוד רלוונטי בתכנים ויפה ומושלם אבל כשפותחים מכסה מנוע עם הsearch console הlcp צועק!!!
ממליץ לכולם לבדוק
למתקדמים כמובן , אלה שחושבים שהפוסט לא כתוב בסינית.
איך למצוא בעיות בקידום האתר עם screaming פרוג?
סרטון מס’ 1 screaming frog הנושאים :
סריקה למטרת איתור בעיות ניתן לראות שסריקה לוקחת זמן לפעמים הרבה זמן ותלוי בכמה תוכן נמצא באתר שניתן \ מתאפשר לסריקה.
אילו בעיות התגלו בסריקה?
הולכים ללשונית של התוכנה שנקראת page titles משם מגיעים לעמודים קיימים עוד לפני שמגיעים לנתונים משך זמן הסריקה שהודגמה לא תקין!
גם גוגל סביר להניח שממש מתאמצת לסרוק את האתר ומומלץ לבדוק לעומק למה זה קורה ומה מייצר בלי סוף עמודים שלא אמורים להיסרק או להקשות על גוגל.
גוגל לא אוהבת לעבוד קשה!
בעיה מס’ 2 הדף שנבחר ממש באקראי גילה לנו שקיימת בעיית רספונסיביות , זה אומר שיש מסכים שנתקלים בבעיה בתצוגה.
גולשים שמגיעים אם מגיעים לדף מקבלים חלק גדול בתחילת הדף כשהוא בעצם ריק , אין בו כלום.
לגולשים אין סבלנות!
הם צריכים ואוהבים לקבל את התוכן מאוד מהר.
ניתן לראות הרבה חלקים של תוכן ופרסומות וחלקים שלא מקלים על הגולש לקבל מה שחיפש בגוגל אז הדף הנ”ל לעולם לא יגיע למיקומים טובים.
קצת מידע על הכלי
הכלי הוא מדהים לדעתו של כותב המאמר .
החינמי מספיק לבדיקה עד 500 דפים מהאתר .
הוא מסוגל ובחינם כבר אמרנו לתת מידע גם למתחילים וגם למתקדמים הרבה יותר ממה שלפעמים צריך.
השימוש בו למחקר ומציאת בעיות קידום הוא קל ואינטואיטיבי , צריך רק לתרגל קצת ואז אי אפשר לעזוב אותו.
ניתן לחסום את הכלי באמצעים שונים של חסימה דרך האתר או דרך האיחסון , פעולה שלוקחת כ2 דק’ מקסימום זה במידה ובעל האתר לא מעוניין שמישהו יפעיל את הכלי עליו כדי לחקור מה הוא עושה ומה יש באתר.
האקרים או פצחנים יכולים להפיק המון מידע מסריקה שהכלי מספק במידה ויש להם את הידע לעשות שימוש עם המידע.
הערות נוספות על האתר הספציפי שניתן להוציא והכל משימוש בכלי.
- בעיות סריקה טכניות
- 44 טייטלים\כותרות זהות בדיוק דהיינו משוכפלות
3. תיאור description משוכפל
4. תגיות H1 משוכפלות
בעיות מהירות טעינת אתר
מודדים בgoogle page insights
5 מתוך 100 לגולשי מובייל.