פרסום כתבות קידום ויח"צ = זה עוזר למישהו?
ברור שכן, עוזר למי שמוכר את הכתבות ומשפר ברמות על את חשבון הבנק שלו.
אם חיפשתם איש מקצוע, מצאתם אותו בכתבת יח"צ?
כתבות חרטא עם קישורים בין אם ליחסי ציבור או קידום או שטות אחרת מביאה טראפיק אבל תנועה של משתמשים או קוראים גם אם היא גדולה לא מחייב שתביא את הלקוחות.
ברוב המקרים גם לא מביאה לקוחות.
נסו לקנות בסופר חלב ולחם עם טראפיק לאתר.
כתבות פרסום או יח"צ מתקדמות בגוגל?
התשובה היא כן, יש מקרים אפילו שזה קורה מאוד מהר אבל לאחר כמה ימים או שבוע שבועיים כתבות אלו יורדות במיקומים, אבל הכסף שבוזבז על זה כבר מזמן נעלם.
תוכן שיווקי או פרסומי שווה משהו?
שווה המון, למי שמוכר אותו, מי שקונה את התוכן השיווקי מבין בסופו של דבר שעדיף היה לתרום את הכסף לנזקקים.
כמה עולה כתבות קידום ויח"צ?
המחיר נקבע לפי הביקוש של הפראיירים שמאמינים שזה יעזור להם.
הוא נע בין מאות ש”ח בודדים לאלפים.
רגע.. טוען את השאלות...
בכל הקשור לקידום העסק ולא רק בגוגל טבלת בעד ונגד
בעד כתבות עם קישורים
אתרים שבהם הפרסום יופיע זו חשיפה, חשיפה לאלפי גולשים ואם כל כך הרבה גולשים יראו את העסק שאולי בצורה אחרת לא היו שומעים עליו אפילו, יש מצב שיהיו גם מכירות.
תנועה לעסק של גולשים תשפר את הנראות והקידום של העסק בגוגל
אם יש הרבה גולשים מאתרים חזקים עם תנועה ומוניטין גוגל תאהב את האתר יותר והוא יגיע למיקומים טובים יותר בחיפוש בגוגל.
טכנולוגיה כל הזמן מתקדמת ופלאיירים ומגנטים כבר לא ממש עובדים אם בכלל, דרך כתבה ממומנת שניתן לבדוק אותה בכל רגע ולראות כמה אנשים לחצו עליה או אפילו ראו אותה אפשר יהיה להבין איך לשפר את הרושם בשביל למכור יותר.
נגד כתבות יח”צ פרסום וקישורים
מבחינת הקידום האורגני בגוגל אין משמעות למקור של תנועה מכתבות ממומנות.
גולשים לא באמת חיפשו את העסק המפורסם.
הסיכוי שמישהו שצריך למשל איש מקצוע נאמר טכנאי מחשבים יקרא באתר על חדשות ובמקרה מחפש טכנאי? הסיכוי לא משהו.
אין אחריות – אם כתבה עולה למשל 1600 שח האם ייכנס לעסק פי 2 לפחות מהסכום הזה בזכות הכתבה? ואם לא?
למה ממש כדאי לכם כתבה בערוץ 7?
פרסום כתבות קידום ויח”צ – מה היתרונות?
נותנת אמינות ומקדמת את האתר.
לקוחות ימצאו את הכתבה ויתרשמו קודם כל מזה שאתר חזק ומוכר רשם על העסק ביקורת שאי אפשר להתעלם ממנה.
כל מי שיחפש בגוגל את שם העסק מיד ימצא במקום ראשון!
כתבה עם קישור איכותי וחזק מאוד!
התוצאות בגוגל אורגני מביאות עבודה \ לידים.
החשיפה ללקוחות פוטנציאליים מטורפת!
התוכן בכתבה סופר איכותי ובה השקיעו כותבי תוכן אלופים עם המון ניסיון.
ההצלחה בטוחה!
המחיר החל מ199 ש”ח במסלולי פרסום שונים.
כתבות יחסי ציבור לקידום ופרסום מביאות לידים נקודה!
איך לייצר תוכן מנצח במאמרים עם קישורים לקידום אתרים אורגני בגוגל
מינוף מילות מפתח מקומיות:
עבור משתמשים כמו כל הקוראים של המאמר בעמוד זה, שילוב מילות המפתח הנכונות שמתאימות לשפת שיח יומי הוא חובה למציאת מידע ועסקים רלוונטיים.
בין אם מחפשים מסעדות, שירותים או מוצרים, כולל מילות מפתח ספציפיות למיקום, ביטויים כאלו יעזרו מאוד למשתמשים לגלות את התוצאות המתאימות ביותר של החיפוש בגוגל.
לדוגמה, אם משתמש מחפש מלון ידידותי לחיות מחמד בתל אביב, סביר להניח שישתמש במילות חיפוש כמו “מלון ידידותי לכלבים תל אביב” או “אירוח ידידותי לחיות מחמד בתל אביב” או “פנסיון לכלבים ואו חתולים”.
על ידי אופטימיזציה של תוכן כך שיכלול מילות מפתח מקומיות שהכי מתאימות לשפת היום יומית של המשתמש \ הגולש באתר שהגיע מגוגל, עסקים נותנים מענה טוב יותר לצרכים של המשתמשים אם ישכילו לחשוב כמו המשתמשים ולא כמו בעל העסק.
איך כתבות מאתרים עם תנועה רצינית יכולים להגביר את הסיכוי ללידים?
בניית אמינות ואמון: (לא תמיד גולשים יקלטו שמדובר בתוכן פרסומי \ ממומן)
באמצעות מאמצי יחסי ציבור, עסקים יכולים להציג את המומחיות, ההישגים ומנהיגות המחשבה שלהם.
על ידי הבטחת סיקור תקשורתי, השתתפות באירועים בתעשייה או קבלת תמיכה ממקורות מוכרים, יחסי ציבור מסייעים לבסס אמינות ואמון בעיני לקוחות פוטנציאליים.
כאשר מבקרים תופסים מותג כאמין ואמין, סביר יותר שהם יתקשרו עם האתר ויתייחסו בו כמשאב בעל ערך.
תקשורת והודעות לעיתונות הכי עושה רושם:
אנשי יחסי ציבור עובדים לעתים קרובות בשיתוף פעולה הדוק עם עיתונאים וכלי תקשורת בשביל להבטיח סיקור ללקוחותיהם.
הודעות לעיתונות הן כלי יחסי ציבור יעיל להכרזה על מוצרים, שירותים או עדכוני חברה חדשים.
כשהן מופצות בערוצים מקוונים, הודעות לעיתונות יכולות למשוך תשומת לב תקשורתית, וכתוצאה מכך תנועה מוגברת לאתר. (טראפיק)
שילוב מילות מפתח אסטרטגיות וקישורים נכנסים בתוך הודעות לעיתונות יכול גם לשפר את הנראות של מנועי החיפוש, להניע תנועה אורגנית והפניות לאתר.
מהי מנהיגות מחשבתית כשיוצרים תוכן?
הקמת מנהיגות מחשבתית באמצעות מאמצי יחסי ציבור יכולה למקם עסק כמומחה בתעשייה.
על ידי יצירת תוכן באיכות גבוהה, כגון מאמרים, פוסטים בבלוג, מאמרים לבנים או מקרים מקרים, עסקים יכולים לספק תובנות ופתרונות חשובים לקהלי יעד.
כאשר הוא משותף בערוצים שונים, כולל מדיה חברתית, פרסומים בתעשייה או אתר האינטרנט של החברה, תוכן זה יכול להניע תנועה, למשוך מבקרים וליצור לידים.
מעורבות במדיה חברתית ובניית קהילה:
מאמצי יחסי הציבור מתרחבים לפלטפורמות מדיה חברתית, שבהן עסקים יכולים לתקשר עם קהל היעד שלהם, לשתף תוכן בעל ערך ולבנות קהילה.
על ידי השתתפות פעילה בשיחות, תגובה להערות והודעות ומתן משאבים יקרי ערך, עסקים יכולים לבסס את עצמם כאמינים ותומכים.
מעורבות של עוקבים במדיה החברתית והפנייתם לאתר יכולים להניע תנועה ולהגדיל לידים.
שותפויות ושיתופי פעולה: נטוורקינג
למשל תחרות בין מקדמי אתרים כשהמטרה היא שיתופי פעולה לעסק היוזם את השת”פ.
שיתוף פעולה עם עסקים או ארגונים משלימים באמצעות שותפויות אסטרטגיות יכול להרחיב את טווח ההגעה ולייצר לידים לאתר.
אירועים משותפים, קמפיינים לשיווק משותף או פעילויות קידום צולב יכולים לחשוף את המותג לקהל רחב יותר.
הערכת כוונת המשתמש:
הבנת כוונת המשתמש חיונית כדי לספק את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר למשתמשים (במיוחד ישראלים).
על ידי ניתוח שאילתות ודפוסי חיפוש נפוצים, עסקים יכולים לזהות את הצרכים וההעדפות הספציפיות של משתמשים.
לדוגמה, אם משתמש ישראלי מחפש את “מתכון החומוס הטוב ביותר”, סביר להניח שהוא מחפש הוראות שלב אחר שלב, רשימות מרכיבים וטיפים לבישול ולא רק מקומות קרובים.
יצירת תוכן שממלא את כוונת המשתמש עוזרת לעסקים להתבלט בתוצאות האורגניות ולספק מידע פצצה למשתמשים.
קישורים מאתרים גדולים בצורת כתבות פרסום עוזרות לקידום?
הן בעיקר עוזרות למי שמוכר אותן!
מה חשוב לדעת על מודעות פרסום ממומן?
כתבות לפרסום ויחסי ציבור בישראל
עסקים מחפשים כל הזמן אסטרטגיות חדשניות כדי למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלהם.
בין שלל הכלים השיווקיים הקיימים, הופיעו מאמרים כמדיום רב עוצמה לבניית מודעות למותג בישראל.
מה באמת ההשפעה של מאמרים על פרסום ויחסי ציבור?
כבר מגיע תוכן על שיטות עבודה וסטטיסטיקה בכל הקשור למודעות פרסום ממומנות המדגימה את יעילותן בשוק הישראלי.
מאמרים כערוצי תקשורת מרתקים:
שאלה:
כיצד מאמרים תורמים ביעילות למאמצי הפרסום ויחסי הציבור בישראל?
תשובה:
מאמרים מספקים פלטפורמה דינמית לעסקים לתקשר עם הקהל הישראלי באמצעות תוכן מרתק ואינפורמטיבי.
על ידי העברת מסרים למותג, הפגנת מומחיות וביסוס מנהיגות מחשבתית, מאמרים מושכים את תשומת הלב ומגבירים תחושת אמון.
זה, בתורו, מוביל להכרה מוגברת של המותג ולנאמנות הלקוחות.
התאמת מאמרים לשוק הישראלי:
שאלה:
באילו שיטות יעילות כדאי לעסקים להתמקד כדי להיות שיווקיים דרך כתבות הפרסום?
תשובה:
כדי להדהד באוזניים של קוראים הישראלים, חשוב להתאים מאמרים להעדפותיהם ולניואנסים התרבותיים שלהם.
על ידי שילוב ביטויים או ניבים בעברית, התייחסות לאינטרסים מקומיים והצגת סיפורים הרלוונטיים לחברה הישראלית, המטרה ליצור קשר חזק יותר עם הקהל.
הבנת המאפיינים הייחודיים, הערכים והמגמות הנוכחיות של השוק הישראלי חיונית ליצירת מאמרים שמותירים השפעה שתמשיך ותמשיך ותיזכר.
מדידת הצלחה: מדדי ביצועים מרכזיים (KPI):
שאלה: מה מדדי הביצועים העיקריים (KPIs) שמודדים את ההצלחה של מאמרים מהסוג הממומן באתרים גדולים?
תשובה: מדדי KPI שונים עוזרים להעריך את האפקטיביות של מאמרים.
אלה כוללים צפיות בדף, זמן שהייה ממוצע בדף, שיתופים במדיה חברתית, תגובות ושיעורי קליקים.
בנוסף, ניטור שיעור ההמרה של תנועה ממאמרים ללידים או למכירות מספק תובנות חשובות לגבי ההשפעה של מאמרים לתכלס, לפניות מלקוחות.
פרסום מאמרי קידום ויח”צ עוזרים לקדם אתרים בגוגל?
ברור שעוזרים, כמו עלה בודד של פטרוזיליה בסיר מרק בצבא.
תוכן שיווקי עם קישורים רק אם אתם מאמינים שזה עוזר
בכל הקשור לקידום אתרים, לא מעט יודעים שמדובר בעבודה ממש לא פשוטה לאור התחרות במיוחד בגוגל אורגני.
בינה מלאכותית או AI כמו שחלק מכירים לא נועדה להקל על העבודה של קידום איכותי ומקצועי אלא לשפר אותו.
לשפר את הקידום דרך מחקר שנותן המון מידע בתנאי שיודעים מה לחפש.
אפשר לומר שAI יהיה פקטור בקידום אורגני אבל רק בהפעלות ובשימושים הנכונים שלו ולא שימושים שנועדו לקצר מאמצים או לעבוד על גוגל.
מאמר מכל סוג שהוא שמיוצר על ידי AI לעולם לא יחליף את המאמר האנושי הנכון שגוגל תמצא מבין מיליוני תכנים אחרים.
בעתיד הלא רחוק AI תהיה פקטור בדיוק כמו שרלוונטיות כיום בזמן יציאת סרטון זה.
הפקטור במילים פשוטות יהיה:
מי כותב בAI ועושה שימוש בנתונים בצורה הכי טובה למשתמשים.
באיזו רמה ניתן לבדוק את המתחרים בגוגל
עומק בדיקה נבחר: 3
ניצול כוחם של שיתופי פעולה עם משפיעים:
שאלה: איך עסקים יכולים למנף שיתופי פעולה עם משפיענים בתוך מאמרים כדי למקסם את טווח ההגעה שלהם בישראל?
תשובה: שיתוף פעולה עם דמויות משפיעות בישראל יכול להעצים משמעותית את ההשפעה של מאמרים.
על ידי שיתוף פעולה עם סלבריטאים \ משפיענים שהערכים שלהם מתאימים למותג, עסקים יכולים להרחיב את טווח ההגעה ולשפר את האמינות.
שילוב חוויות אישיות של המשפיענים ותמיכה במאמרים מעסיק את הקוראים הישראלים ביעילות, בונה אמון ומייצר אסוציאציות חיוביות למותג.
שיטות עבודה מומלצות לבניית קישורים עבור קידום אורגני בגוגל.
מה גורמי המפתח המשפיעים ביותר:
קישורים נכנסים: (איך לא?)
או כתבות או מאמרים או חרטא אחר שמוכרים לכם מוכרי הקישורים שלא יודעים לקדם אחרת.
קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים חיצוניים המפנים אל האתר.
כאשר אתרים בעלי מוניטין מקשרים לתוכן, קישורים מאותתים למנועי חיפוש כמו גוגל שהאתר אמין ובעל ערך.
קישורים נכנסים יכולים לשפר את דירוג התוצאות בחיפוש האורגני.
רלוונטיות: לא פשוט למצוא את הטובה ביותר.
זה קריטי להבטיח שהאתרים שבהם תבחר למקם את המאמרים רלוונטיים לתוכן.
כאשר התוכן ממוקם באתרים רלוונטיים, קישור זה בעצם איתות למנועי החיפוש שהאתר הוא מקור סמכותי בתוך הנישה.
הרלוונטיות מחזקת את פעולות הקידום.
איכות זה הדבר הכי חשוב מאוד:
איכות האתרים המקשרים לתוכן היא הכרחית.
קישורים מאתרים איכותיים וסמכותיים מחזיקים משקל רב יותר ויש השפעה משמעותית יותר על קידום בגוגל.
כמות לבדה אינה מספקת!
להתמקד באבטחת קישורים ממקורות מוכרים.
ערך תוכן:
התוכן צריך להיות איכותי, מרתק ובעל ערך לקוראים.
אם התוכן באמת שימושי ואינפורמטיבי, המטרה להגדיל את הסיכוי שאתרים אחרים יקשרו אליו באופן טבעי.
התמקדו ביצירת תוכן ששווה לשתף ולקשר אליו.
דירוג בגוגל אורגני:
בעוד שקישורים נכנסים יכולים להשפיע באופן חיובי על דירוג החיפוש האורגני, הם רק גורם אחד מני רבים.
האלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון היבטים שונים אחרים, כגון רלוונטיות תוכן, חווית משתמש, מהירות טעינת עמודים, ידידותיות לנייד ועוד.
גישה הוליסטית לקידום אתרים נחוצה להצלחת חיפוש אורגני בר-קיימא.
רכישת קישורים נכנסים מאתרים רלוונטיים ואיכותיים יכולה להיות אסטרטגיה יעילה לקידום התוכן.
עם זאת, חשוב לתת עדיפות לרלוונטיות, איכות וערך בעת בחירת אתרים לקישורים.
זכור כי בניית נוכחות מקוונת חזקה דורשת גישת קידום שונה ומורכבת שחורגת מקישורים נכנסים.
הבלטת היתרונות של עסקים ושירותים מקומיים:
משתמשים מסתמכים לרוב על תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל כדי למצוא עסקים ושירותים מקומיים.
כדי למשוך משתמשים ישראלים, עסקים צריכים לייעל את הנוכחות המקוונת על ידי מתן מידע מדויק ומפורט.
לדוגמה, עסקים מקומיים בירושלים יכולים לשפר את הנוכחות בגוגל על ידי הכללת פרטים חיוניים כגון שעות פתיחה, פרטי התקשרות וחוות דעת של לקוחות.
הבטחת עקביות בין ספריות מקוונות ופלטפורמות סקירה חיונית גם לבניית אמון בקרב משתמשים.
שילוב נתונים מובנים ו Rich Snippets:
עבור משתמשים, נתונים מובנים ו-Rich Snippets יכולים לשפר את חווית החיפוש.
על ידי יישום סימון נתונים מובנה באתרים, עסקים יכולים לשפר את תוצאות החיפוש עם מידע נוסף כמו דירוגים, ביקורות ופרטי אירועים.
לדוגמה, תיאטרון תל אביבי יכול להשתמש בנתונים מובנים כדי להציג הופעות קרובות, מחירי כרטיסים וביקורות ישירות בתוצאות החיפוש.
כללים אלו עוזרים למשתמשים לקבל החלטות מושכלות ולשפר את שיעורי הקליקים שזה תכלס הכי חשוב שיש.
הדגשת אופטימיזציה לנייד:
עם השכיחות הגוברת של מכשירים ניידים בקרב משתמשים ישראלים, אופטימיזציה של אתרים למובייל היא חיונית לחוויית משתמש חלקה.
האלגוריתם של גוגל מחשיב את הידידותיות לנייד כגורם דירוג בתוצאות האורגניות.
עסקים צריכים להבטיח שהאתרים שלהם רספונסיביים ותקינים מבחינה טכנולוגית, נטענים במהירות ומציעים ניווט אינטואיטיבי במכשירים ניידים.
עם הקפדה על נוחות למשתמשים בכל הקשור להתאמה או אופטימיזציה למובייל, בעלי אתרים נותנים מענה מעולה לצורכי המשתמשים וזה כל מה שצריך היום כדי להגיע למיקומים הטובים ביותר בתוצאות הדירוג של גוגל גם אם מדובר בתחרות לא קטנה.
איזה אתרים נחשבים לטובים ושווים לקבל מהם \ בהם כתבות עם קישור לאתר שרוצים לקדם?
גוגל לוקחת בחשבון מספר גורמים בעת קביעת האיכות והערך של אתר למטרות קישורים נכנסים.
בעוד שהאלגוריתמים וסימני הדירוג המדויקים שבהם משתמשים גוגל הם די סודיים ומתפתחים כל הזמן.
כמה אינדיקטורים מוכרים בדרך כלל לאתר איכותי:
רלוונטיות וסמכות: מה באמת מעניין?
אתרים שרלוונטיים לנושא או לענף התוכן שלך נחשבים ליותר ערך.
קישורים נכנסים מאתרים סמכותיים בתוך הנישה נושאים משקל רב יותר ויכולים להשפיע לטובה על התוצאות באורגני.
חפש אתרים מבוססים ומוכרים כמקורות מידע מכובדים.
אמינות ואמינות: האם זה חירטוט או עובדות שניתן לבדוק?
גוגל שמה דגש גבוה שמתחזק עם הזמן יותר ויותר על אמינות ואמינות.
אתרים בעלי מוניטין חיובי, מפגינים מומחיות ומציגים סטנדרטים עריכה חזקים נוטים יותר להיחשב לאיכותיים.
דוגמאות לאתרים אמינים כוללות ערוצי חדשות מבוססים, מוסדות חינוך, אתרים ממשלתיים ופרסומים בתעשייה נחשבים.
תנועה אורגנית ומעורבות: (איך התנהגו המשתמשים באתר)
אתרים שמושכים כמות משמעותית של תנועה אורגנית ויש להם קהל מעורב נחשבים בדרך כלל ליותר ערך.
מדדים כגון צפיות בדף, זמן באתר, שיעור יציאה מדף כניסה ושיתופים במדיה חברתית יכולים להצביע על הפופולריות והמעורבות של תוכן האתר.
אתרים עם משתמשים פעילים ומעורבים נוטים יותר לספק קישורים נכנסים בעלי ערך.
פרופיל קישורים ולא כדאי ללכת לפי המחיר שלהם:
גוגל מעריכה את פרופיל הקישורים הכולל של אתר אינטרנט כדי לקבוע את איכותו.
פרופיל קישורים בריא מורכב ממגוון מגוון של קישורים נכנסים באיכות גבוהה ממקורות מוכרים שונים.
אתר עם היסטוריה של ספאם או קישורים נכנסים באיכות נמוכה עשוי להיראות כפחות אמין על ידי גוגל.
חווית משתמש וגורמים טכניים:
גוגל מעריכה את חווית המשתמש וההיבטים הטכניים של אתר אינטרנט.
גורמים כגון ידידותיות לנייד, מהירות טעינת עמודים, ניווט קל ופרוטוקולי HTTPS מאובטחים תורמים לחוויית משתמש חיובית.
אתרים שמתעדפים היבטים טכניים אלו נחשבים לרוב לאיכותיים יותר.
מה חשוב לקידום שיהיה בכתבות לפרסום באתרים?
מבחינה טכנית:
אפקטיביות שיווק תוכן:
עד כמה יעיל התוכן וחזק מספיק להשפיע.
שיווק תוכן, כולל פרסום מאמרים לקידום, זוכה להכרה נרחבת כאסטרטגיה יעילה.
על פי דוח מדדי שיווק התוכן B2B לשנת 2020 של מכון שיווק תוכן, 70% ממשווקי B2B שנשאלו ציינו שהם הצליחו יותר במאמצי שיווק התוכן בהשוואה לשנה הקודמת.
תנועה אורגנית וקידום אתרים:
מאמרים באיכות גבוהה המותאמים למנועי חיפוש יכולים להניע תנועה אורגנית לאתר.
תנועה אורגנית מתייחסת למבקרים שמוצאים את האתר תוצאות מנוע חיפוש ללא תשלום.
על פי מחקר של BrightEdge, חיפוש אורגני מוביל למעלה מ-50% מכל התנועה באתר, מה שהופך אותו לערוץ סמכותי וקובע למשיכת מבקרים.
אופטימיזציה של מילות מפתח ארוכות זנב:
מילות מפתח ארוכות זנב, ביטויי חיפוש ספציפיים ומפורטים, יכולות למלא תפקיד חיוני בהנעת תנועה ממוקדת למאמרים.
לפי Ahrefs, מילות מפתח עם זנב ארוך מהוות כ-70% מכל שאילתות החיפוש.
על ידי שילוב מילות מפתח רלוונטיות עם זנב ארוך במאמרים, ניתן להגדיל את הסיכוי לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות.
שיעור קליקים (CTR) ומטא תגים:
אופטימיזציה של כותרות המטא והתיאורים יכולה לשפר את שיעור הקליקים (CTR) של המאמרים.
לפי מחקר של Backlinko, דפים בעלי שיעור קליקים גבוה יותר נוטים לקבל מיקומים טובים יותר בתוצאות של החיפוש.
יצירת מטא תגיות משכנעות ורלוונטיות יכולה לפתות משתמשים ללחוץ על המאמרים שלך כשהם מופיעים בתוצאות החיפוש.
קישורים נכנסים וסמכות:
קניית קישורים נכנסים מאתרים בעלי מוניטין יכולה להשפיע לטובה על הנראות של המאמרים ועל דירוג מנוע החיפוש.
קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים שמפנים למאמרים.
אמון מהגולשים מאוד מאוד חשוב, הרי שמדובר בהוכחה למנועי החיפוש שהתוכן בעל ערך ואמין.
בניית פרופיל קישורים נכנסים שנעשה על ידי מקדם אתרים מקצוען ומנוסה תגביר את סמכות המאמרים בעיני גוגל ולא רק בעיני הגולשים ותשפר את הביצועים בפועל במיקומים באורגני.
מדריך מקיף למאמרי כתבות לפרסום באתרים
הבנת המהות של אסטרטגיות שיווק:
כדי להתחיל, מתחילים מביסוס חזק על ידי הבנת המהות של שיטות שיווק מנצחות.
מחקר החשיבות של הצבת יעדים ברורים, זיהוי קהלי יעד וביצוע מחקרי שוק מעמיקים.
על ידי כך, ניתן ליצור מאמרי פרסום המהדהדים את הקהל הרצוי שבהמשך יהפוך ללקוחות.
מינוף מאמרי פרסום ככלי חזק שעובד בתכלס:
מאמרי פרסום משמשים במה מצוינת להעברת המסר של המותג, בניית אמינות ויצירת לידים. (לשם זה התכנסנו במאמר זה)
סוגים שונים של מאמרים, כולל קטעי מנהיגות מחשבתית, מדריכי הוראות, רשימות ומקרי בוחן והשוואות או סקירות למשל של מוצרים.
כל סוג משרת מטרה ייחודית וניתן להתאים אותו למטרות שיווק שונות.
יצירת תוכן הכי מעניין הכי מרתק והכי אינפורמטיבי שיעזור לקוראים:
תוכן מעולה הוא ממש עמוד השדרה של כל קמפיין פרסום מצליח.
נתעמק באמנות של יצירת מאמרים מרתקים שמושכים את הקוראים ומעוררים השראה לפעולה.
החל מכותרות מושכות תשומת לב ועד לטכניקות סיפור מושכות, כדאי לבצע מחקר שיטות ודרכי פעולה שיכולות להעלות את התוכן ולגרום לנושא הכתבה לבלוט בנוף דיגיטלי צפוף.
אופטימיזציה של מאמרים למנועי חיפוש: (קידום בגוגל)
בעידן הדיגיטלי של היום, אופטימיזציה למנועי חיפוש (קידום בגוגל) חיונית לשיפור הנראות של הכתבות המפורסמות.
מאמר זה צולל לעקרונות מפתח בקידום ושיטות עבודה מומלצות שממש יעילות והוכיחו את עצמן, למשל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בדף, מטא תגיות ובניית קישורים.
על ידי שילוב השיטות לפרסום כתבות ובכלל, לכתבות יהיה סיכוי גבוה יותר לקבל מיקומים טובים יותר בתוצאות של מנועי החיפוש ולמשוך תנועה אורגנית איכותית לסגירת עסקאות.
מינוף ערוצי מדיה חברתית:
קידום מאמרי הפרסום דרך כתבות באתרים חזקים באמצעות ערוצי מדיה חברתית היא דרך יעילה מאוד להגביר את טווח ההגעה של לקוחות.
נדון בשיטות שיווק יעילות במדיה חברתית, כולל בחירת פלטפורמות הפרסום הנכונות, יצירת קשר עם קהל היעד, שימוש בהאשטאגים והפעלת מסעות פרסום ממוקדים.
על ידי ניצול הפוטנציאל של המדיה החברתית, המאמרים יגיעו לקהל רחב וייצרו מעורבות גדולה יותר.
ניתוח וזיקוק מסע הפרסום:
כדי למדוד את הצלחת כתבות הפרסום, חיוני לנתח את הביצועים ולקבל החלטות מבוססות נתונים.
כדאי לחקור עם כלים ומדדים שונים לניתוח כדי לעקוב אחר ההשפעה של מסע הפרסום עם כתבת פרסום מאתר חזק וסמכותי, למשל שיעורי קליקים, שיעורי המרות ומעורבות משתמשים.
מידע זה ידריך אותך בחידוד השיטות ובאופטימיזציה של מסעות פרסום עתידיים לתוצאות טובות הרבה יותר.
שיטות ומיתוסים קידום אורגני
גוגל מציגה וסורקת ומגלה דפים , איך
לפני הכל חשוב לזכור את הדברים הבאים
מאיפה גוגל מקבלת או אוספת מידע
ברור שמדפי אינטרנט , התוכן שעולה ע”י הגולשים למשל בשירותי גוגל השונים לדוג’ גוגל עסקים או מפות וכן הלאה
ספרים כתובים נסרקים גם כן , מקורות מידע כגון וויקיפדיה הן מקור מצויין לגוגל לסריקה וקיימים עוד מלא
החרטא בקידום אורגני בגוגל.
1. אתר יפה יותר יתקדם יותר.
2. קישורים זה טוב, כמה שיותר האתר יתקדם בגוגל יותר.
3. ככל שחברת קידום גדולה יותר כך הקידום יצליח יותר .
4. אם המתחרים עושים משהו באתר שלהם והם נמצאים במקום טוב אז זה טוב , לדוג’ פופאפ.
5. חקר מילות מפתח נעשה באמצעות כלים מתקדמים.
6. הרבה הנעה לפעולה ככה יהיה טוב יותר וזה מזרז ומגביר לידים.
7. קידום אורגני איכותי לא אמור לעלות יותר מ2500 לחודש.
8. ממליצים שרואים באתר הם ממליצים מרוצים.
9. אתרי וויקס מתקדמים יותר מאחרים .
10. קידום אורגני בחו”ל זה כמו בארץ רק יותר יקר .
11. קידום אורגני הוא רק עם התחייבות (של הלקוח).
12. תוספי אופטימיזציה וקידום מקדמים ועוזרים לקידום.
13. גוגל אנליטיקס לא מדויק או לא אמין ולפעמים שניהם.
14. גוגל מבקרת באתר וקובעת האם הוא שווה.
15. כולם אומרים שזה מה שצריך לעשות וכולם עושים אז איך יכול להיות? כולם טועים?
השיטה שלי לקידום אורגני :
חלונות קופצים או פופאפ = רע!!!
סליידרים = רע!!!
סכמה = למי אכפת?
AMP = רע ברוב המקרים וחיוני במקרים ספציפיים , לא תורם לקידום אורגני.
קישורים בקלינקס = רע!!!! אלא אם טבעיים , אם אתם משלמים למישהו זה לא טבעי וגוגל יודעת.
עבירות קידום? הכי רע!!
בוורדפרס : מערכת וורדפרס תוספים ותבנית = גרסא אחרונה בלבד חובה!!
שיוך לוגי לרשתות או חברות קידום = רע!
בהצלחה
מה שאני מאמין בו – על בסיס עובדות מהחיים האמיתיים.
- ממש לא , אתר נכון הוא אתר שחושב על הגולשים ולא על גוגל.
- קישורים הם המלצות והמלצות צריכות להיות אותנטיות דהיינו טבעיות וגוגל רואה הכל
- המציאות היא שככל שחברה גדולה יותר כך כמות החרטא וכמות האנשים המאוכזבים מהקידום שלה גדולה יותר – הכי קל להתקשר ללקוחות ולדבר איתם טלפונית.
- קידום אורגני מורכב מכל כך הרבה פרמטרים והאלגוריתם שהוא שיטת הניקוד למיקום האתר בתוצאות מורכב יותר כך גם לא ניתן לדעת ב100% במה המתחרים טובים יותר (90% ניתן לדעת)
- חקר מילות מפתח נעשה באמצעות חשיבה בריאה והגיונית של המקדם (בארץ על יד אחת ומקבלים עודף) כמובן בהנחה שיש לכם חמש אצבעות ביד 🙂
- ממש לא , זוכרים את המוכרת בחנות הבגדים או בסופר שמציעה לכם כרטיס מועדון כשאתם מסיימים את הקנייה? (לפעמים גם לפני)
- מה שזול עולה אח”כ ביוקר , אין מה להוסיף לזה רק הניסיון האישי שלכם.
- נסו לדבר טלפונית עם הממליצים ועם יותר משלושה ואם קיבלתם תגובות חיוביות אחרי שבדקתם בעצמכם תוצאות של ה”ממליצים” אז יכול להיות שזה נכון , סוג של מבחן שרובינו לא עושים לפני רכישת שירות או התחייבות.
- חפשו בתוצאות החיפוש במקומות הראשונים במילות מפתח חזקות , יותר קל למצוא חייזרים אמיתיים שלובשים חולצה מודפסת של נאסראללה בתחתונים.
- קידום אורגני במדינות שונות הוא שונה לפי מדינה ונדרש ניסיון מוכח בפועל – כלל הבדיקה עם טלפון לממליצים…
- קידום אורגני צריך להיות ללא התחייבות , לא מרוצים? לא ממשיכים ובלי קנסות יציאה.
- לא , שימוש לא נכון בהם ולרוב השימוש בהם לא נכון ומזיק לקידום אורגני.
- הכי אמין והכי אובייקטיבי ואם לא מחיייבים שימוש בו בקידום אורגני כנראה שיש סיבה ולא חיובית.
- לגוגל יש אלפי סוגים שונים של ביקורים באתר וכל אחד מחליט משהו אחר ובודק דברים שונים , אחרי שהביקורים מסתיימים וזה קורה יחסית מהר כל פעם (יום יומיים) היא מחליטה איפה למקם את האתר שלכם.
- תעשו גם וסביר להניח שאתם לא תשקרו לעצמכם האם עוזר וטוב או שאולי כדאי לעשות משהו שונה כי…..גוגל לא מטומטמת
גוגל היא בטוח אישה ואפשר לדבר על זה ולהוכיח את זה …
חשוב להבין :
גוגל עסקים תורם לתדמית העסק ולא לשיפור או הרעה במיקומים. (דעת הקהל\הגולשים מושפעת).
גוגל אורגני מושפע לטובה או לרעה (דעה ורושם של הגולשים) מדירוג התגובות כמו גם התנהגות הגולשים לאחר קריאת התגובות.
(לא מדובר בשיפור מיקומים ואין קשר לציון הביקורות או לכמות הביקורות).
האם גוגל עסקים תורם לקידום אורגני ואיך ניתן למקסם את השירות.
ברור שתורם והרבה .
ביקורות בגוגל משפיעות על לקוחות חדשים וניתן למקסם ולבצע מניפולציות שיעבדו לטובת הקידום האורגני
למשל להמליץ על מאמר חדש שמדבר על שיפור ויתרון של העסק לעומת אחרים.
טראפיק זה הינו סופר רלוונטי כי באמת יקראו והכל ולא רק הלקוחות הספציפיים שלא ציפו לתגובה נחמדה או חיובית.
סוג של הפוך על הפוך עם הרבה חשיבה.
מומלץ לחזק את גוגל ביזנס עם מדיה מכל סוג והפניות לכלי פרסום אחרים כגון אינסטגרם.
להרבה עסקים יש גוגל עסקים שזה אומר דף עסקי בית גוגל – חינמי ברוב המקרים.
בדף זה לא ניתן למחוק תגובות של לקוחות לא מרוצים.
אם רוב התגובות שאתם מקבלים הן רעות עם ביקורת של כוכב אחד מתוך חמש כנראה שיש בעיה שקידום לא יעזור וכל העסק הוא זמני עד שלא יבוצע שינוי מקיף בניהול כולו אבל זהו מאמר שמדבר מיקסום תוצאות בקידום אורגני.
אי לכך ובהתאם וזאת , טיפים :
לדוג‘ :
הטיפים יפורטו לפי מקצועות וסוג העסק , בקצרה כמובן
מסעדות : דירוג נמוך בגלל שירות מלצרים \ צוות , אוכל לא טרי או טעים , מחירים , ניקיון , מוזיקה , נוחות כללית.
איך צריך ונכון להגיב :
תגובות מומלצות לביקורות שליליות בגוגל עסקים
התגובה למלצרים\צוות =
צוות המלצרים או חלקו או המלצר או המארחת או ראש הצוות ואפילו אחראי המשמרת קיבל נזיפה או הוחלף ונשמח לשנות לכם הלקוחות את החוויה ואתם מוזמנים שוב (פנייה אישית לשם המגיב) ג‘וג‘ו וזמימה היקרים ואנו בטוחים שתיהנו.
תגובה לאוכל לא טרי או לא טעים =
ביצענו לאחרונה חידוש והכנסנו שיפורים ואפילו שינינו חלק מהמנות , ספק הירקות הוחלף לספק יותר יקר אבל הכי טוב ולנו חשוב לתת ללקוחות שלנו את המקסימום ונשמח לראות אתכם שוב ולשנות לכם את החוויה ההיא , (פנייה אישית בשמות) וחיוך או אפילו תמונה חדשה של מנה שתהיה באמת “מוכרת” כדוג‘ למנה הלא טובה ההיא …
תגובה למחיר =
אנו מקפידים לעבוד עם חומרי הגלם הטובים ביותר והאיכות והתמורה שאנו דואגים לתת ללקוחות היא מהגבוהות ביותר ולא נתפשר על כך כי הלקוחות הם הדבר הכי חשוב לנו .
נשמח לראות אתכם שוב ואפילו נדאג לקינוח על חשבוננו.
(קינוח יכול להיות פרי או הקינוח שעולה הכי פחות כמו גם שתייה קלה (לא לרשום = מהמכונה) אחת ע“ח הבית).
בדוג’ פה למטה תמונות של פעילות בגוגל עסקים של שני עסקים טובים ולגיטימיים אבל…
התגובות או חוסר התגובה של העסק מוציא את העסק פשוט רע .
גולשים נוטים דווקא להיתקע על מה שרע ולא על הביקורות הטובות .
גם אם הביקורות אולי לא תמיד אמיתיות בכל עסק כלשהו.
תמיד תמיד חובה להגיב ומומלץ בנחמדות , אדיבות , וכבוד.
(גם אם המגיב הוא לא אמיתי ומנוול..)
בנושאים הבאים ניתן לגזור את התגובות מתחילת המאמר ולהתאים , למשל :
בעלי מקצועות חופשיים למשל מנעולן\ חשמלאי \ בונה אתרים \ סוכן ביטוח \ וכן הלאה
חשוב להציג אדיבות בתגובות!!!
לעולם לא לתקוף!
לעולם לא להתגונן!
לשים את האגו בצד כי לקוחות פוטנציאליים אחרים יקבלו ויפנימו את התגובה החיובית ופחות את השלילית אם התגובה חיובית
בהמשך יעלה תוכן נוסף על זיהוי תופעת הטרלות וניסיונות פגיעה זדוניים באתר בהקשר לגוגל ביזנס.
תגובה לניקיון
אנו מאוד מצטערים אבל באותו יום אכן הייתה בעיה (תירוץ כלשהו) והאחראי על הניקיון היה (תירוץ כלשהו) , נשמח אם תבואו ותתרשמו מהשינויים שבוצעו וההקפדה החדשה , קינוח או שתייה קלה (אחת ) על חשבון הבית
תגובה על מוזיקה רועשת או לא מתאימה
אכפת לנו מהלקוחות ומלקוחות כמוכם במיוחד , נשמח לראותכם שוב ותיווכחו בשינוי
אם יבואו אז להעביר הנחייה ולהיות קשובים אם אכן קיימת בעיה שאולי המנהל או בעל המקום לא מודעים לה.
תגובות סרק?
המלצות לתגובת בעל העסק המותקף!
אנו מצטערים על החוויה (לא לרשום = למרות שאתם חארות או טרולים קטנוניים
אבל די שלקוחות אחרים שקוראים את הכתבה לא ייבהלו אז אנחנו מאוד נחמדים ).
נשמח לראותכם שוב ולשנות לכם את החוויה .
לכל עסק יש את המתלוננים שלו :
לדעת כותב המאמר (דעה אישית של כותב המאמר שיכולה להיות גם לא נכונה) רוב התגובות בגוגל עסקים מזוייפות ומעט מאוד אותנטיות