מי אני? כותב המאמר
מייקל אנג'ל
חיפוש
קידום אתרים בגוגל שונה ומיוחד
גוגל כרום

גוגל כרום

Google Chrome דפדפן האינטרנט הכי פופולרי שפותח על ידי גוגל. ידוע בזכות המהירות, הפשטות ותכונות האבטחה. Chrome מציע ממשק נקי ואינטואיטיבי, טעינת עמודים מהירה ומערכת חזקה של כלים לגלישה באינטרנט, כולל חיפוש מובנה של Google, סימניות ותוספים. זמין ברוב הפלטפורמות, כולל Windows, macOS, Android ו- iOS.

חשבון פרופיל בגוגל

חשבון גוגל

חשבון משתמש המספק גישה לשירותי גוגל, כגון Gmail, Google Drive, Google Photos, Google Maps. משמש לכניסה יחידה לכל שירותי Google ומאפשר למשתמשים להתאים אישית את החוויה, לנהל את הנתונים ולגשת למוצרי Google השונים בצורה חלקה בין מכשירים. עם חשבון Google אפשר לגשת לחנות Play עבור אפליקציות אנדרואיד, YouTube ויומן Google.

יוטיוב

פלטפורמת יוטיוב

YouTube היא פלטפורמת שיתוף סרטונים שבה משתמשים יכולים לצפות, לאהוב, לשתף, להגיב ולהעלות סרטונים. מציעה מגוון רחב של תוכן, כולל סרטוני מוזיקה, וולוגים, מדריכים. משתמשים יכולים להירשם לערוצים כדי להישאר מעודכנים בתוכן חדש מהיוצרים האהובים. YouTube מספקת גם תכונות כמו רשימות השמעה, סטרימינג בשידור חי ושירות מנויי פרימיום (YouTube Premium) המציע צפייה ללא פרסומות, הפעלה ברקע וגישה ל-YouTube Originals.

ג'ימייל

חשבון ג'ימייל

Gmail הוא שירות דוא"ל חינמי שמסופק על ידי גוגל. מציע למשתמשים פלטפורמה מאובטחת וקלה לשימוש לשליחת וקבלת מיילים. Gmail כולל תכונות כגון מסנן דואר זבל רב עוצמה, 15 GB של אחסון בחינם, אינטגרציה עם Google Drive לשליחת קבצים גדולים וגישה ל-Google Chat ול-Google Meet לתקשורת.

גוגל פליי

גוגל פליי

Google Play, הידועה בעבר בשם Android Market, היא החנות הרשמית של גוגל לאפליקציות אנדרואיד, משחקים, מוזיקה, סרטים, תוכניות טלוויזיה וספרים. פלטפורמת הפצה דיגיטלית עבור משתמשי אנדרואיד, המאפשרת להם לגלוש ולהוריד אפליקציות, משחקים ותוכן אחר למכשירים. Google Play מציעה גם שירותים כמו Google Play Music (להזרמת מוזיקה), Google Play Movies & TV (להשכרה או קנייה של סרטים ותוכניות טלוויזיה), ו-Google Play ספרים (לרכישה וקריאה של ספרים).

חיפוש בגוגל

החיפוש בגוגל

מנוע חיפוש אינטרנטי שפותח על ידי גוגל. מנוע החיפוש הנפוץ ביותר באינטרנט, המספק למשתמשים את היכולת לחפש מגוון רחב של מידע, כולל דפי אינטרנט, תמונות, סרטונים, כתבות חדשותיות. חיפוש Google משתמש באלגוריתמים לאינדקס ולדירוג של דפי אינטרנט, ומספק תוצאות רלוונטיות וסמכותיות למשתמשים על סמך שאילתות החיפוש. מציע גם תכונות כמו הצעות השלמה אוטומטית, חלוניות של תרשים ידע וקטעי טקסט מוצגים כדי לשפר את חוויית החיפוש.

גוגל אדסנס

גוגל אדסנס

תוכנית המנוהלת על ידי גוגל המאפשרת לבעלי אתרים לייצר רווח מהתוכן על ידי הצגת מודעות ממוקדות באתרים. בעלי אתרים יכולים להרוויח כסף כאשר מבקרים לוחצים על המודעות או צופים בהן, בהתאם לסוג המודעה. AdSense משתמש באלגוריתם מיקוד לפי הקשר כדי להתאים מודעות לתוכן האתר, מה שמגדיל את הסבירות שמודעות רלוונטיות יוצגו למשתמשים. בעלי אתרים יכולים להתאים אישית את מראה המודעות כך שיתאים לעיצוב האתר ולעקוב אחר הרווחים דרך מרכז השליטה של ​​AdSense.

פיקסל הסלולרי של גוגל

פיקסל הסלולרי של גוגל

Google Pixel הוא יסדרת מוצרים של סמארטפונים שעוצב ופותח על ידי גוגל. ידועים במצלמות האיכותיות ובשילוב עם שירותי גוגל, טלפונים של Pixel פועלים על אנדרואיד טהור ללא bloatware של היצרן, מה שמבטיח עדכוני תוכנה בזמן ישירות מגוגל. לעתים קרובות הם מציגים את התכונות העדכניות ביותר של מערכת ההפעלה אנדרואיד וידועים בביצועים המהירים ובממשק המשתמש הנקי. טלפונים של Pixel מגיעים גם עם תכונות כמו Google Assistant, המשולבת עמוק במכשיר להפעלה ללא ידיים.

גוגל מפות

גוגל מפות

מפות גוגל הוא שירות מיפוי אינטרנט שפותח על ידי גוגל. מציע תמונות לוויין, צילומי אוויר, מפות רחוב, תצוגות פנורמיות אינטראקטיביות של 360° של רחובות (Street View), תנאי תנועה בזמן אמת ותכנון מסלול לנסיעה ברגל, ברכב, באופניים או בתחבורה ציבורית. משתמשים יכולים גם להשתמש במפות Google כדי לחפש מקומות, עסקים ונקודות עניין, כמו גם לתרום חוות דעת, תמונות ומידע על מיקומים. גוגל מפות זמינה בדפדפנים שולחניים וכאפליקציה לנייד עבור מכשירי iOS ו-Android.

שירותי הענן של גוגל

שירותי הענן של גוגל

Google Cloud היא חבילה של שירותי מחשוב ענן המוצעת על ידי גוגל, המספקת תשתית כשירות (IaaS), פלטפורמה כשירות (PaaS) והצעות תוכנה כשירות (SaaS). השירותים של Google Cloud כוללים מחשוב, אחסון, מסדי נתונים, למידת מכונה, רשתות, ביג דאטה, אינטרנט של הדברים (IoT) ועוד. משתמשים יכולים למנף שירותים אלה כדי לבנות, לפרוס ולהרחיב יישומים ואתרים, תוך שימוש ברשת הגלובלית של מרכזי נתונים של Google. Google Cloud שואפת לספק פתרונות מחשוב ענן מאובטחים, אמינים וניתנים להרחבה לעסקים בכל הגדלים.

גוגל אדס

גוגל ממומן ADS

Google Ads היא פלטפורמת פרסום מקוונת שפותחה על ידי Google, שבה מפרסמים משלמים כדי להציג פרסומות קצרות, הצעות שירות, רשימות מוצרים או סרטונים למשתמשי אינטרנט. מיקום מודעות הן בתוצאות של מנועי חיפוש כמו חיפוש Google והן באתרים שאינם חיפוש, אפליקציות לנייד וסרטונים. מפרסמים מציעים הצעות על מילות מפתח שמשתמשי השירותים של גוגל מכניסים בעת חיפוש מידע, מה שנותן למפרסמים את ההזדמנות להצגת המודעות לצד תוצאות עבור אותן שאילתות חיפוש.

גוגל תמונות

גוגל תמונות

Google Images הוא שירות חיפוש בבעלות גוגל המאפשר למשתמשים לחפש באינטרנט תוכן תמונות. משתמשים יכולים לחפש תמונות באמצעות מילות מפתח, ו-Google Images יציג אוסף של תמונות הקשורות לשאילתת החיפוש. מציע גם תכונות כמו חיפוש תמונות הפוך, המאפשר למשתמשים לחפש תמונות דומות לזו שהם מעלים, כמו גם מסננים למציאת תמונות בגודל, צבע או סוג מסוים. Google Images הוא כלי שימושי למציאת תוכן ויזואלי באינטרנט.

google nest

google nest

Google Nest הוא מותג של מוצרי בית חכם מבית גוגל. כולל מכשירים כגון רמקולים חכמים, צגים חכמות, תרמוסטטים, גלאי עשן, מצלמות אבטחה ופעמוני דלת חכמים. מוצרי Google Nest מתוכננים להשתלב בצורה חלקה עם Google Assistant, מה שמאפשר למשתמשים לשלוט בסביבה הביתית באמצעות פקודות קוליות או באמצעות אפליקציה לנייד. התכונות כוללות אוטומציה ביתית, חיסכון באנרגיה, אבטחה ונוחות, כולם מכוונים ליצור מערכת אקולוגית ביתית מחוברת וחכמה.

google fi wireless

Google Fi Wireless

Google Fi Wireless הוא שירות מפעיל רשת וירטואלית לנייד (MVNO) המסופק על ידי Google. מציע תוכניות טלפון גמישות ופשוטות הכוללות תכונות כגון שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה, תעריפי נתונים נוחים וכיסוי בינלאומי בלמעלה מ-200 מדינות. Google Fi פועלת על ידי מעבר בין מספר רשתות גדולות כדי לספק את הכיסוי והמהירות הטובים ביותר הזמינים, והיא גם משתמשת ב-Wi-Fi לשיחות והודעות טקסט כאשר זמינות. Google Fi ידועה במבנה התמחור הפשוט, בניהול קל באמצעות אפליקציה לנייד ובשילוב חלק עם שירותי גוגל.

google families

Google למשפחות

Google למשפחות היא חבילה של כלים ושירותים שנועדו לעזור למשפחות לנהל את החוויות הדיגיטליות שלהן ולשמור על בטיחות הילדים באינטרנט. הוא כולל תכונות כמו Family Link, המאפשר להורים ליצור חשבונות Google עבור ילדיהם ולנהל את השימוש במכשיר שלהם, להגדיר מגבלות זמן מסך, לאשר הורדות של אפליקציות ולנטר פעילות. Google למשפחות מציעה גם בקרת הורים עבור YouTube, Google Play ושירותי Google אחרים, מה שמבטיח סביבה מקוונת בטוחה ומבוקרת יותר לילדים. בנוסף, הוא מספק משאבים חינוכיים וטיפים למשפחות לנווט בעולם הדיגיטלי בצורה אחראית.

חנות Google

חנות Google היא פלטפורמה קמעונאית מקוונת שבה גוגל מוכרת את מוצרי החומרה שלה ישירות לצרכנים. הוא מציע מגוון של מכשירים ממותגי Google, כולל טלפונים של Pixel, מוצרי Google Nest לבית חכם, מכשירי סטרימינג של Chromecast, מחשבים ניידים Pixelbook ואביזרים. חנות Google מספקת מידע מפורט על המוצר, סקירות ואפשרויות רכישה, יחד עם שירותי תמיכה ואחריות. לקוחות יכולים גם למצוא הצעות מיוחדות, תוכניות טרייד-אין ואפשרויות מימון לרכישת מוצרי Google.

מחשבון מותאם אישית