חיפוש מותאם
חיפוש מותאם

קידום אתרים מצליח במיוחד אם משתמשים בכלים הכי טובים אבל…

הכותרת לא לגמרי מדויקת

הכלים הכי טובים לקידום בגוגל הם מה שעושים באתר יותר טוב מכל המתחרים!

מה הכלים הסודיים? 

(אחרי קריאת המאמר הם כבר יהיו פחות סודיים)

מה זה Above The FoldA
What Is Above-the-Fold?
לקבל רעיונות
אולי נדגיש בתוכן את המחירים בצבע ירוק

השלב הראשון ליצירת מאמר מוצלח.

באמצעות רעיונות מגוונים והצעות שיפור

בחירה של הנושא המתאים ביותר למאמר הספציפי.

תוכן כדאי שיהיה כמה שיותר מעניין.

 

המונח “above the fold” או בעברית “מעל הקפל” נלקח מרעיון ששייך לעבר לפרסום המודפס למשל עיתונים.

דוגמה: 

בדוכן עיתונים (כן, פעם היו כאלו בכל פינת רחוב) יש המון עיתונים שצריך להציג לעוברים ושבים.

הבעיה? 

בגלל שיש כל כך הרבה והמוכר רוצה לעניין ב”סחורה” כמה שיותר סוגי לקוחות בעלי עניין שונה הוא צריך להציג את העיתונים הכי מעניינים אבל בשביל זה צריך קניון ולא מספיק דוכן.

הטכניקה: 

מקפלים את העיתונים עם הכותרת הכי מעניינת ואז הלקוחות ברובם רואים את מה שהכי מעניין אותם.

אם העיתון היה פתוח ולא מקופל הכותרת לא הייתה מספיק בולטת.

זה בדיוק מה שקובע היום בגוגל אילו אתרים יובילו בתוצאות החיפוש של גוגל.

האתר צריך להיות מאוד מאוד מעניין מהשנייה הראשונה שהגולש נחשף אליו.

הכותרת של כל עמוד חייבת להיות מאוד מאוד רלוונטית לנושא הכללי בכל העמוד.

הכותרת חייבת למשוך את העין ולתפוס את הגולש או הלקוח הפוטנציאלי כמה שיותר מהר.

הגולש חייב להבין מאוד מהר שהגיע לאתר הנכון בשבילו לאחר שחיפש מה שחיפש בגוגל.

ראיתם פעם אתר כזה מעניין?
ראיתם פעם אתר כזה מעניין?

קריאה או הנעה לפעולה – Call2ACTION

כפתור תמונה או אנימציה ומשהו שיבליט מעבר לטקסט הכתוב כשהגולש מתחיל לצפות בתוכן.

למשל: 

מבצע רק היום

קנה עכשיו ושלם בעוד שנה.

שאל אותנו כיצד

רוצה עוד פרטים?

רק היום!!

עוד מעט נגמר.

שימוש במדיה נכונה ומעניינת 

כל תוכן שהוא אינו טקסט למשל תמונה, מצגת, סליידר, סרטון קצר או אנימציה מכל סוג יעזור מאוד לאתר להתקדם בתוצאות.

התנאי היחיד הוא שהמדיה חייבת להיות הכי מעניינת, הכי איכותית, הכי מהירה, הכי נכונה לגולשים ולא לגוגל.

כדאי לא להגזים עם המדיה, הכול במידה הנכונה ולפעמים less is more.

איך בודקים אתרים לקידום בגוגל

באיזו רמה ניתן לבדוק את המתחרים בגוגל

גרור לבחירת עומק הבדיקה

עומק בדיקה נבחר: 3

מסר מהיר ברור ולא חופר ולא קידומי.

גולשים צריכים להבין בקלות את המסר, אף לקוח לא אוהב חפירות וסיפורים ומשיכת \ בזבוז זמן.

המסר חייב להיות מעניין ומושך והכי חשוב תכלס.

אם המסר עובר מהר בלי שהלקוח צריך לחפש עוד פרטים או מתבלבל זה יעבוד מעולה.

שיעורים פרטיים בקידום אתרים
שיעור 1
שיעור2
שיעור3
שיעור4
שיעור5
שיעור6
שיעור7
שיעור8
שיעור9
שיעור10

ניווט באתר או בעצם חיפוש נוח למשתמשים.

אם גולשים שלא מצאו בדיוק מה שחיפשו או מבולבלים קלות כדאי ואפילו קריטי שיוכלו למצוא בקלות ובלי מאמץ באתר עצמו ואפילו באמצע הדף במיוחד אם מדובר בדף שנגלל לא מעט.

איך משפרים את חווית המשתמש במוצרים
איך משפרים את חווית המשתמש במוצרים

עיצוב רספונסיבי 

מתאים ותקין לצפייה במכשירים סלולריים ובכל סוגי הגדלים של מסכים.

אם האתר לא ייראה טוב או תקין במכשירים שונים ובכולם עלולה להיות בעיה לאתר להתקדם בתוצאות החיפוש.

חשוב לראות את האתר בצורה תקינה בכל המכשירים הסלולריים
חשוב לראות את האתר בצורה תקינה בכל המכשירים הסלולריים

מהירות הטעינה של כל דף באתר.

חשוב שכל דף יסיים את הטעינה בתוך חמש שניות אבל קריטי שמשתמשים יראו את הדף לפחות את תחילתו בתוך 3 שניות.

אם רואים בתוך שנייה זה מעולה.

לאף משתמש שפוי אין סבלנות או עצבים לחכות מעל 3 שניות לראות משהו אחרי שלחץ על קישור בתוצאות החיפוש של גוגל.

בדיקות A/B Testing , אותו דף בגרסאות עיצוב שונות

למשל אם דף הבית נפתח בסרטון ובמשך חודש ימים כמות הכניסות לדף היא 1000 משתמשים ליום

מה יקרה אם דף הבית לא יציג את הסרטון על ההתחלה או יציג סרטון קטן יותר?

קצר יותר?

2-3 סרטונים בשורה במקום סרטון גדול אחד?

מה יקרה אם במקום צור קשר יהיה אייקון של טלפון?

מיתוג עם חשיבה 

כדאי שהרושם הראשוני של לקוחות פוטנציאליים שרואים את האתר בשניות הראשונות יתרשמו מאוד לטובה, על הבסיס של הרושם הראשוני נופלות עסקאות במידה והוא לא מספיק מייצג את מה שהאתר מציע.

מידע חשוב לפני התחלת הקידום לאתר חדש