מי אני? כותב המאמר
מייקל אנג'ל
קידום אתרים בגוגל שונה ומיוחד
Interactive Buttons and Links
Gemini Protocol
פשטות פוגשת פרטיות וחדשנות.
Gemini הוא שפה חדשה
פרוטוקול שמגדיר מחדש את החוויה באונליין עבור משתמשים ומומחי SEO כאחד.

פרק 1: עלייתו של ג'מיני

תארו לעצמכם מקום שבו אתרים עמוסים ומודעות פולשניות הם נחלת העבר.

זה ג'מיני.

Gemini, שנולד מתוך רצון לאינטרנט יעיל ופרטי יותר, מציע אלטרנטיבה מרעננת לרעש של האינטרנט המסורתי.

פרק 2: פחות זה יותר

העיצוב המינימליסטי של ג'מיני הוא משב רוח רענן בעולם הנשלט על ידי אתרי אינטרנט צעקניים.

עם ההתמקדות בתוכן מבוסס טקסט ובפריסות פשוטות, Gemini מחזירה את הזרקור לתוכן איכותי שמעסיק ומודיע.

פרק 3: הזדמנויות לקידום אתרים עתידני

עבור מומחי קידום אתרים, Gemini מציגה הזדמנות ייחודית.

עם פחות תחרות והתמקדות בתוכן, יש סיכוי להתבלט ולהגיע לקהל חדש.

"דמיינו לעצמכם יצירת תוכן ידידותי לקידום אתרים המהדהד עם המשתמשים ומדורג היטב במנועי החיפוש, והכל בפלטפורמה שמעריכה פרטיות ופשטות."

פרק 4: חווית משתמש חשובה

בעולם של קידום SEO, חווית משתמש היא המפתח.

המחויבות של Gemini לחוויה נקייה וללא פרסומות פירושה שמשתמשים יכולים להתמקד בתוכן החשוב ביותר.

זה לא רק משפר את המעורבות אלא גם שולח אותות חיוביים למנועי החיפוש.

פרק 5: העתיד של קידום אתרים

כמה שג'מיני תתפתח וממשיך לצמוח, ברור שעתיד הקידום ישתנה גם כן ומשמעותית.

על ידי אימוץ הפרוטוקול החדש והעקרונות, מומחים לקידום בגוגל יכולים להישאר בקדמת העקומה ולהמשיך לספק תוכן בעל ערך בנוף דיגיטלי משתנה.

במה ג’מיני יכול לעזור לי?

כמעט בהכל למשל כתיבה למידה ותכנון כל דבר.

איך ג’מיני יודע הכל?

הוא לא יודע הכל אבל הוא לומד מתוך שימוש באלגוריתמים של למידת מכונה.

מה שהוא עדיין לא יודע מספיק טוב הוא יידע ככל שעובר הזמן מתוך איסוף הנתונים.

ג’מיני יכול לעזור בכתיבת קוד?

כן, אבל ויש אבל גדול קוד שנכתב ועובד דרך אלגוריתם של AI מזוהה ולא תמיד גוגל יכולה לראות בקוד שכזה משהו מקורי אבל בגדול התשובה היא כן, עוזר מאוד.

איך הבינה המלאכותית ג’מיני יכולה לעזור וגם איך לעזור פחות לקידום אתרים בגוגל?

 

90% מפעולות הקידום באתר זה ובאחרים נכון ל19 במאי 2024 נעשות על ידי שילוש טכנולוגיות שונות של בינה מלאכותית אבל עם המון התערבות אנושית כי קידום באמצעות בינה מלאכותית הוא לא משהו שגוגל מעודדת וזורמת איתו בסבבה.

גוגל מצליחה ותמשיך להצליח בזכות כמות המשתמשים בשירותים השונים ומתוך כל המידע שאוספת ואספה מאז הוקמה גוגל מצליחה להוביל בפופולריות שלה וגם תמשיך לדעת כותב מאמר זה לשלוט בעולם.

בזכות הצלחת מנועי בינה מלאכותית אחרים כמו chatgpt גוגל הבינה שיש המון ביקוש לעבוד פחות קשה.

משתמשים תמיד רצו ולעולם ירצו להתאמץ פחות.

בכל תחום שבו אפשר לרתום את הטכנולוגיה לשימושים מכל הסוגים במיוחד במקצועות בהם אפילו לחשוב זה לפעמים קשה אז מה יותר קל ומהנה מאשר ללחוץ על כמה כפתורים ובקרוב מאוד גם ללחוץ על כפתורים לא יהיה צורך, פשוט מחשבה תתורגם לפעולה או לבקשה וכך יתבצעו חלק מהדברים אילו ברמה פיסית.

גוגל הבינה שכדי להמשיך לשלוט בעולם בקטע טוב ולהוביל את הטכנולוגיה כדאי לתת למשתמשים דרך נוספת להשתמש בה (בשירותים שלה) ומה יותר טוב במינה מלאכותית שמסוגלת לעשות אפילו יותר מהמתחרים כיום בשוק.

לעצמה.

גוגל אוספת נתונים שמוזנים לתוך מנועי החיפוש ועכשיו כשמשתמשים יזינו נתונים לתוך ג’מיני מנוע הבינה המלאכותית החדש ניתן יהיה לדעת טוב יותר מה יגרום למשתמשים להשתמש יותר והכי חשוב מה יגרום למשתמשים להוציא יותר כסף.

 

ג'מיני טוב או רע ולמי יותר?
ג’מיני טוב או רע ולמי יותר?

 

מה אפשר ללמוד מהתמונה?

שיחות – מה שהמשתמשים רושמים כשמבקשים מג’מיני עזרה.

בתמונה ניתן לראות הצהרה שבה גוגל מבהירה בצורה הכי פשוטה שכל שאילתא \ בקשה תשמש לניתוח פרטי ואפשר לתרגם את זה למשפט הבא:

אני (גוגל) אקח את הבקשות שלך הגולש \ המשתמש ואשתמש בנתונים לניתוח ושיפור יכולות וחוויה טובה יותר שאפשר יהיה לקנות כל דבר והרבה יותר ממקודם כי אם אני (גוגל) אכיר אותך טוב יותר אני (גוגל) אוכל לדחוף לך בלי שתרגיש הרבה יותר הנעה לפעולה למכירה של מוצרים וככה המפרסמים יוציאו יותר כסף מפרסום כי הם (המפרסמים) ירוויחו יותר בזכותי (בזכות גוגל)

אם המפרסמים ירוויחו יותר אז יותר כסף ייכנס לגוגל.

פשוט וקל!

 

לבקש תמיד אפשר.

כמו שאפשר לבקש מגוגל לא לסרוק נתונים באתר כי הם רגישים אבל גוגל כן סורקת פשוט לא מכניסה את המידע לתוצאות החיפוש.

גוגל יודעת הכל והיא חייבת לדעת אבל רק בתנאי שהמשתמשים רוצים להשתמש בשירותים שלה.

 

רוצים שגוגל לא תדע?

אל תשתמשו בכל מה שאתם רגילים כבר במהלך החיים.

ממשק הוא החלון שבו מקלידים או שואלים בקול שאלה וג’מיני נותן תשובה.

אפשר גם לקרוא לזה המקום של השיחה עם ג’מיני.

כל אפליקציה העושה שימוש בג’מיני יכולה להיקרא גם ממשק.

הדברים הבאים נאספים בגוגל וישמשו ל”מחקר” פנימי.

 

התוכן – נושא ואופן הניסוח כמו גם רלוונטיות לאיפיון המשתמשים.

מיקום המשתמשים

התגובות של המשתמשים לתשובות או למידע שמספק ג’מיני למשל האם המשתמש גלש לאתר מסויים לאחר שקיבל תשובה מג’מיני.

כל שאר הנתונים הטכניים עוברים גם הם למשל: 

מהירות ההקלדה, שיחות שנעשו בקול גם לא באמצעות אפליקציה כלשהי

שימוש באתרים או אפליקציות אחרות

נתוני הדפדפן כגון שפה שעה מין מקצוע ופרטים אישיים.

 

מחשבון מותאם אישית