מי אני? כותב המאמר
מייקל אנג'ל
קידום אתרים בגוגל שונה ומיוחד

דרופשיפינג

שיווק שותפים (אפיליאייט)

הרוויחו כסף מדרופשיפינג ושיווק שותפים בוואטסאפ
ברוכים הבאים למדריך דרופשיפינג ושיווק שותפים בוואטסאפ! Icon
Icon 1
Icon 2
Icon 3
Icon 4
Icon 5
מדריך שותפים של AliExpress
מדריך שותפים של AliExpress

איך לבחור מוצרים טובים לאפיליאייט באלי אקספרס?

כאשר מתחילים לעבוד עם תוכנית אפיליאייט של עלי אקספרס, חשוב לדעת איך לבחור מוצרים שיש להם סיכוי טוב להצליח.
הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור מוצרים שמתאימים לקהל היעד ומניבים רווחים טובים:

  • נפח ביקוש גבוה
  • מוצרים עם דירוגים גבוהים
  • מחיר תחרותי
  • מוצרים עם שולי רווח גבוהים
  • חדשנות ואופנה
השוואת מוצרים פופולריים באלי אקספרס
קטגוריה מוצר מומלץ מחיר ממוצע
טכנולוגיה שעון חכם $30 - $50
אופנה תיק אופנתי לנשים $20 - $40
גאדג'טים לבית שואב אבק רובוטי $150 - $250

בחירת מוצרים אפקטיבית תעשה את ההבדל בין הכנסה ממוצעת להכנסה מרשימה בתוכנית האפיליאייט של עלי אקספרס.
חשוב להשקיע בבדיקת המוצרים ולבחור בקפידה את אלו שמתאימים לקהל היעד שלך.

שיווק שותפים דרך פייסבוק, וואטסאפ, אינסטגרם וטיקטוק

שיווק שותפים דרך פלטפורמות הסושיאל מדיה הפך לכלי חזק ופופולרי בקרב עסקים ואנשים פרטיים כאחד. 

בעידן הדיגיטלי שבו כמעט כל אחד מחובר לאחת הפלטפורמות הללו, קיימות אינספור הזדמנויות לשווק מוצרים ושירותים בשיטת השותפים. 

כל פלטפורמה מציעה דרכים ייחודיות ושיטות שונות למקסום ההצלחה של השיווק.

  • פייסבוק: 
  • פייסבוק היא אחת מהפלטפורמות הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם. 
  • עם קבוצות ענקיות, דפים עסקיים וקהילות ממוקדות, היא מציעה כלים מתקדמים לשיווק שותפים. 
  • ניתן ליצור פוסטים ממוקדים, להשתתף בדיונים, ואף לשתף לינקים לקידום מוצרים ושירותים דרך תכניות שותפים.
  • וואטסאפ: וואטסאפ הפכה לכלי תקשורת מרכזי במיוחד במגזר העסקי. 
  • שיווק שותפים דרך וואטסאפ נעשה לרוב באמצעות קבוצות סגורות או שידור הודעות ישירות למנויים ומכרים. 
  • חשוב מאוד לא להכביד עם הודעות שיווקיות, אלא לשלוח תוכן רלוונטי וערכי, כמו קישורים למוצרים שמעניינים את הקבוצה או הלקוח הספציפי.
  • אינסטגרם: אינסטגרם מתמקדת בתוכן ויזואלי. 
  • זוהי פלטפורמה מושלמת לשיווק שותפים דרך פוסטים, סטוריז, וסרטונים קצרים (Reels). 
  • משפיענים באינסטגרם עושים שימוש בטקטיקות כמו “קישורים בביו” או סטוריז עם קישורי שותפים לקידום מוצרים ושירותים, תוך התמקדות בעיצובים מרשימים.
  • טיקטוק: טיקטוק היא פלטפורמה המובילה בשיווק ויראלי. 
  • עם סרטונים קצרים, היא מאפשרת שיווק שותפים בצורה מהירה ויצירתית. משתמשים רבים יוצרים תוכן מקורי המשלב מוצרים ושירותים, ומשתפים קישורי שותפים בתיאורים או בביוגרפיות שלהם.

טיפים לשיווק שותפים מוצלח במדיה החברתית:

  • התמקד בקהל שלך: 
  • יש לנתח ולזהות את קהל היעד של כל פלטפורמה ולהתאים את התוכן בהתאם.
  • היו עקביים: העלאת תוכן בתדירות קבועה תשמור על מעורבות המשתמשים ותחזק את הקשר עימם.
  • שלבו תוכן ערכי:
  • חשוב לשלב תוכן המציע ערך מוסף לצד הקישורים השיווקיים, כדי לא ליצור תחושת עומס או מכירה אגרסיבית.
  • עקבו אחרי נתונים: השתמשו בכלים למדידת הצלחה כדי להבין מה עובד ומה לא, ולשפר את אסטרטגיית השיווק.

הונאות נפוצות באמצעות פלטפורמות סושיאל כמו פייסבוק, וואטסאפ, אינסטגרם וטיקטוק

שימוש בפלטפורמות סושיאל מדיה 

אנשים מתחזים לאחרים, מציעים הצעות מפתות ומנצלים תמימות של משתמשים כדי להשיג מידע אישי או כספים. 

ההונאות הנפוצות ביותר שמתרחשות בפלטפורמות.

  • פישינג (Phishing): אחת ההונאות הנפוצות ביותר שבה שולחים הודעות מזויפות שמתחזות לחברות מוכרות (כמו פייסבוק, וואטסאפ או אינסטגרם) ומבקשות פרטים אישיים כמו סיסמאות או מספרי אשראי.
  • על המשתמשים להיות זהירים, לא ללחוץ על קישורים לא מזוהים ולא למסור מידע רגיש.
  • פרופילים מזויפים: 
  • פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם מלאות בפרופילים מזויפים של אנשים שמתחזים לאחרים במטרה לייצר קשר עם אנשים תמימים ולנצל אותם. 
  • חשוב לוודא מי עומד מאחורי הפרופיל ולבדוק אם יש חשד לזיוף.
  • הונאות השקעה: 
  • בוואטסאפ, טיקטוק ופלטפורמות אחרות ניתן לראות הצעות השקעה שנראות טוב מדי כדי להיות אמיתיות. במקרים רבים, מדובר בהונאות שבהן אנשים מבקשים השקעה ראשונית מבעלי עניין ואז נעלמים עם הכסף.
  • הונאות “תן וקח”: 
  • באינסטגרם ובפלטפורמות אחרות, משפיענים או משתמשים מזויפים מבטיחים פרסים או מוצרים חינם בתמורה לשיתוף מידע אישי או השתתפות בפעילות. למעשה, הכוונה האמיתית היא לאסוף מידע או לפרוץ לחשבונות.
  • הודעות פרסים מזויפות: בפייסבוק ובוואטסאפ נפוצות הודעות פרסים מזויפות שבהן מבטיחים זכייה בסכומים גדולים או מוצרים יוקרתיים. 
  • משתמשים נדרשים למסור מידע אישי או להירשם לאתרים מפוקפקים כדי “לקבל את הפרס”.

טיפים למניעת הונאות ברשתות חברתיות:

  • היזהרו מהודעות חשודות: 
  • אל תלחצו על קישורים בלתי מוכרים ואל תמסרו מידע אישי בקלות.
  • וודאו את אמינות הפרופילים: 
  • בדקו אם הפרופיל משדר אמינות. חפשו תמונות פרופיל לא ברורות או כמות עוקבים חשודה.
  • דווחו על הונאות: 
  • במידה ונפלתם להונאה, דווחו עליה לרשת החברתית כדי לסייע במניעת מקרים נוספים.
  • עדכנו סיסמאות בקביעות: 
  • הקפידו לשנות סיסמאות בתדירות גבוהה ולהשתמש באימות דו שלבי לאבטחת החשבונות.