חיפוש מותאם
חיפוש מותאם
בדיקת מיקומים בדפי תוצאות גוגל אורגני
S
E
O
R
A
N
K

שימוש בAI לבניית טבלה לבדיקת המיקומים לפי נפח חיפוש 

*לדוגמה בלבד

 

בדיקת מיקומים של האתר לביטויים בגוגל
ביטוי חיפוש עמוד בגוגל מיקום נפח חיפושים חודשי רמת תחרות
קידום אתרים עמוד 1 מיקום 3 5,400 גבוהה
עיצוב אתרים עמוד 2 מיקום 8 2,900 בינונית
פיתוח אפליקציות עמוד 1 מיקום 5 1,600 גבוהה
אבטחת מידע עמוד 3 מיקום 15 1,200 בינונית
ניהול רשתות עמוד 1 מיקום 2 900 נמוכה
בינה מלאכותית עמוד 2 מיקום 9 2,200 גבוהה
שיווק דיגיטלי עמוד 1 מיקום 7 3,500 בינונית
עיצוב גרפי עמוד 4 מיקום 22 1,800 נמוכה
תחזוקת אתרים עמוד 3 מיקום 12 600 בינונית
בניית אתרים עמוד 2 מיקום 10 4,500 גבוהה

בדיקת כל אתר בגוגל

הדרך לבדוק כל אתר בגוגל היא קלה ובחינם ברוב המקרים.

יש כלים שבודקים מהירות האתר שזה טעינה או כמה זמן האתר יעלה למשתמש.

בדיקת תאימות למובייל ולמחשבים שולחנים שזה איך האתר נראה אם גולש מגיע לאתר מהטל’ הסלולרי שלו.

בדיקת קידום אורגני בשיטה הלא מסובכת.

היא קצת מורכבת אבל יש כלים מדהימים ועדיין דורשים הבנה בקידום אורגני , ידע מקצועי למשל טיפה בקוד ובחווית משתמשים.

מה משתלם יותר אורגני או ממומן?

מה זה קידום בגוגל אורגני ומה זה ממומן
מה משתלם יותר אורגני או ממומן?

עד כמה אתם באמת מבינים בקידום אורגני?

עד כמה אתה מבין בקידום אורגני?

    תוכן למקדמי אתרים
    תוכנה לבדיקת מיקומים מחודש לחודש
    תוכנה לבדיקת מיקומים מחודש לחודש

    כמה עובדות שכדאי לנפץ על תוכנות לקידום אתרים

    אין דבר כזה ש: 

    תוכנות שמקדמות את האתר לבד או ע”י עזרה וסוג התוכנות הנ”ל עלול לגרום לעונש מגוגל.

    אין תוכנות שיודעות מהו האלגוריתם או השיטות לקידום כי הדרך שגוגל מדרגת אתרים משתנה כל יום!!

    שום תוכנה לא יודעת לחשוב כמו בן אדם אמיתי למרות שאלפי מתכנתים ומומחים אחרים מנסים להביא לאיזשהו קו של שיטות שמנסות לנבא מה הגולשים יאהבו או ירצו יותר.

    הטבע האנושי מורכב ולא תמיד מובן מעבר לזה שכולם מחפשים פתרונות זולים לכל דבר שירצו לקנות או להשיג.

    כל התוכנות מנסות להגיע למסקנות שאם הרבה אנשים מחפשים משהו אז כנראה

    שאלו מילות מפתח טובות אבל לא ניתן לדעת במדויק או אפילו קרוב

    מה גורם לאנשים לבחור בטרנדים או בנושאים ספציפיים ויש מיליון אם לא יותר

    פרמטרים שלא ניתן לחשב כשיטות למה אנשים באמת רוצים ויקנו או יחפשו בגוגל אורגני.

    בגוגל ממומן זה קל כי מי שמשלם יותר הוא זה שקובע מה מילות המפתח הטובות ביותר.

    מיקומים בגוגל אורגני זה מה שחשוב

    קצת הגיון:

    אם מישהו היה מפתח תוכנה שיודעת לקדם התחרות בגוגל אורגני הייתה נגמרת

    כי מי שמשתמש בתוכנה על אחת כמה וכמה פיתח אותה יגיע לכל המקומות הראשונים בכל תחום!

    חרטא מארץ החארטות של מקדמי אתרים שיש להם

    הבטחות לתוכנות קסמים רובוטיות אלגוריתמיות מתוחכמות ומורכבות.

    קידום אורגני בגוגל זה אהבת חינם ופירגון בין קולגות

    קידום אתרים מומלץ כי עם הצלחות לא מתווכחים

    × Product Image
    שם העסק דירוג טלפון אתר כתובת שעות פתיחה
    About Digital 5.0 (4) 054-300-4613 אתר תל אביב פתוח עד 18:00
    SEO co 5.0 (9) 03-720-7047 אתר חרות 46, תל אביב פתוח עד 18:00
    אור - קידום אתרים בגוגל 5.0 (6) 052-917-0959 אתר לא ידוע פתוח עד 19:00
    קידום אתרים בגוגל 5.0 (11) לא ידוע לא ידוע עזריאלי ראשונים פתוח עד 22:00
    קידום אתרים בגוגל 3.5 (2) 058-784-6043 לא ידוע לא ידוע פתוח עד 18:00
    קידום אתרים בגוגל - דניאל זריהן 5.0 (120) 050-869-0944 לא ידוע פנחס ספיר 8 פתוח עד 18:00
    New Business 4.5 (8) 054-123-4567 אתר רמת גן פתוח עד 20:00
    Best Services 4.2 (15) 052-987-6543 אתר חיפה פתוח עד 21:00
    קידום אתרים בגוגל 5.0 (11) 050-800-4328 אתר סוכנות פרסום · עזריאלי ראשונים פתוח ⋅ ייסגר בשעה 22:00
    קידום אתרים בגוגל 3.5 (2) 058-784-6043 - שירות לשיווק באינטרנט · קרליבך 10 פתוח ⋅ ייסגר בשעה 18:00
    Diamond Digital 5.0 (18) 050-242-4232 אתר שירות לשיווק באינטרנט · שיינקין 33 פתוח ⋅ ייסגר בשעה 17:00
    Seolinks 5.0 (219) 072-331-0701 אתר שירות לשיווק באינטרנט · דרך מנחם בגין 144 פתוח ⋅ ייסגר בשעה 21:00
    גול - קידום אתרים במנועי חיפוש 5.0 (13) 077-501-0969 אתר שירות לשיווק באינטרנט · הנחושת 4 פתוח ⋅ ייסגר בשעה 20:00
    Seo Top - קידום אתרים אורגני בגוגל ובניית אתרים 5.0 (17) 054-301-8877 אתר שירות לשיווק באינטרנט פתוח ⋅ ייסגר בשעה 19:00
    קידום אתרים אורגני בגוגל - ABseo 5.0 (2) 054-314-2931 אתר שירות לשיווק באינטרנט · דרך אבא הלל 7, קומה 4 פתוח ⋅ ייסגר בשעה 17:00
    קידום אתרים ופרסום בגוגל - Smart SEO 5.0 (69) 054-475-0316 אתר שירות לשיווק באינטרנט · טשרניחובסקי 25 פתוח ⋅ ייסגר בשעה 18:00
    שגיב SEO קידום אתרים בגוגל 4.3 (7) 077-792-0924 אתר מעצב אתרים · שדרות רוטשילד 123 פתוח ⋅ ייסגר בשעה 21:00
    The SEO Company - קידום אתרים אורגני בגוגל 5.0 (1) 03-720-7047 אתר שירות לשיווק באינטרנט פתוח ⋅ ייסגר בשעה 18:00
    מקדם אתרים מומלץ - אלירן, קידום אורגני בגוגל אין ביקורות 050-337-7962 אתר שירות לשיווק באינטרנט · ארלוזורוב 188 פתוח 24 שעות
    שיפור חווית משתמשים
    שיפור חווית משתמשים

    תוכנות לבדיקת מיקומים לא מקדמות את האתרים אלא בודקות רק מיקומים

    מעקב מיקום בגוגל

    כל התוכנות והאתרים המבצעים בדיקת מעקב אחרי המיקום

    של מילות מפתח עובדות באותה צורה טכנית והיא לבדוק ממקומות שונים בגוגל

    איפה הביטוי נמצא לפי מנוע חיפוש למשל בgoogle.co.il.

    בדיקת מיקום בגוגל למילות מפתח לפי מקצוע
    בדיקת מיקום בגוגל למילות מפתח לפי מקצוע

    כלי חינמי לבדיקת מיקומים

    לא ממש קיים כלי בחינם שהוא גם טוב ואו מדוייק לכן

    מומלץ להשקיע כמה שקלים ולרכוש כלים שמיועדים לזה ברמה המקצועית ביותר.

    כלים לבדיקת מיקומים הם חובה לכל מקדם אתרים מקצועי שיודע את העבודה.

    כלי לבדיקת אתרים בחינם
    כלי לבדיקת אתרים בחינם
    איך משפרים את חווית המשתמש במוצרים
    איך משפרים את חווית המשתמש במוצרים

    כלים בתשלום ובחינם לבדיקות מיקום באורגני

    השיטה המומלצת ביותר לבדיקת מיקומים היא: 

    לרכוש בכמה ש”ח תוכנה שלא תהיה בעייתית ותקבל חסימות מגוגל

     אלא תביא את המיקום המדויק נכון לזמן הבדיקה

    התוכנות הממש טובות גם שומרות את המידע ולאחר כמה ימים ניתן לקבל השוואות במיקומים בין יום ליום או חודש לחודש ואפילו יותר.

    כלי לבדיקת מצב האתר בגוגל

    תוכנות אלו או כלים אלו לא בודקים רק מיקום למילות המפתח

     אלא גם פרמטרים נוספים למשל קישורים שבורים באתר או בעיות טכניות וקידומיות אחרות למשל תגיות ותיאור ותמונות ואבטחה.

    זה מה שעושים מקדמי אתרים כל יום

    מה קובע בגוגל האם האתר איכותי?

    בדיקת איכות האתר

    כלים מתקדמים יכולים לבדוק גם אחר ההמלצות של גוגל ולהשוות את האתר לאתרים אחרים וכך לקבל רשימת הבדלים למשל של אתר שנמצא ממוקם במקומות ראשונים לעומת האתר.

    איפה האתר נמצא בגוגל זה הדבר החשוב היחיד לבדיקת המקדם

    למה בדיקת מיקום בגוגל כל כך קריטית לקידום?

    דרך הבנה איפה נמצא האתר או ביטוי מסויים

    ואיזה דף עולה בתוצאה ניתן להבין מה כדאי וצריך לקדם ולהשקיע מאמץ.

    ברוב התוכנות ניתן לבדוק גם את מיקומי מילות המפתח ביחס למיקום המתחרים.

    בדיקת מיקום בגוגל חינם

    האם תוכנות לבדיקת מיקום בתוצאות של גוגל בודקות בזמן אמת מה המיקומים?

    לא כל התוכנות או רובן בודקות מצב עכשווי ולפעמים הבדיקה נעשית מול הארכיון של גוגל והוא לא מתעדכן כל יום

    וכל שעה אלא מכיל תוצאות של ה24 שעות האחרונות.

    בהחלט יכול להיות שהבדיקה תיתן תוצאה שהייתה אתמול ולא ממש מעכשיו בזמן שבודקים.

    בדיקת מיקום בגוגל לשאלות רלוונטיות
    בדיקת מיקום בגוגל לשאלות רלוונטיות

    האם ניתן לבדוק מיקומים בגוגל בחינם?

    כמובן, מדובר בעבודת נמלים כשמקדמים בצורה מקצועית למשל עם טופס באקסל

    ואם יש מאות מילים שנבדקות אז לבדוק כל ביטוי יכול לקחת שעות רבות.

    במחיר של כמה שח בין 30-100 לחודש ניתן לקבל ברוב הכלים

    בדיקה ל100 מילים עד 300 ביטויים

    במכה גם אם הבדיקה אורכת שעה.

    היתרון של תוכנת מיקומים בא לידי ביטוי בזיכרון

    של  התוכנה לתעד את השינויים וכך ניתן לבדוק נאמר את המיקומים

    היום לעומת אותו יום או יום כלשהו בחודש אחר וכך לקבל תמונה מדויקת האם הקידום האורגני

    או המקדם עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

    למה לבדוק מיקומים בגוגל?

    איך זה עוזר לדעת באיזה מיקום האתר שלי נמצא ?

    עד כמה מילות המפתח שבוחרים אכן תורמות לקידום בגוגל?

    מה תוכנת קידום האתרים הטובה ביותר?

    בדיקת מיקום עכשווי בגוגל בקלות

    בדיקת המיקומים היא בעצם בדיקה שעוזרת להעריך עד כמה האתר אכן מספק את העבודה ויותר נכון מה הפוטנציאל של האתר להביא לעבודה ממנו.

     

    נניח שהעסק או אתר כלשהו עוסק במכירת ציוד גינון דרך האינטרנט בחנות מכירות אינטרנטית לכל עניין ודבר

    עסק אונליין לגיטימי.

    מן הסתם האתר ימכור לגננים ציוד למקצוע הגנן או מעצב גינות כמו שניתן לראות כיום אצל אנשי המקצוע בתחום

    שמנסים לקדם את העסק שלהם.

    אם העסק נמצא בעמודים ראשונים במילות מפתח נכונות או טובות

    אזי הגדיל את הסיכוי שיגיעו אליו לקוחות שבדרך רגילה לא היו מגיעים או לעולם בלי אתר המכירות שממוקם טוב.

    אם הגולש מחפש ” ציוד לגינון ” והאתר לא נמצא במקום 1 עד 5 באורגני רוב הסיכויים שיקבל טלפונים או פניות 

    כמובן בתנאי שכל שאר הפרמטרים האחרים לא סותרים את רצון הגולשים למשל :

     

    עסק לגינון או למכירת ציוד גינון באילת יבטל את החשק של הגולש להזמין לקריית שמונה מכסחת דשא.

    המחיר של מכסחת הדשא באתר והמבחר יבטל את החשק לבצע פעולה כלשהי של הגולש ואו הלקוח.

    מילות המפתח הטובות והמתאימות ביותר לעסק כזה הן בשילוב המחיר

    הדגם במידה והוא פופולרי וכמובן הקרבה הגיאוגרפית לגולש

    כמובן שיש את כל שאר הפרמטרים שגורמים להחלטה של הגולש כגון

    נוחות והתמצאות קלה ואפשר לומר גם עניין שהגולש נתקל בו באתר המכירות האינטרנטי.

    התוכנה האמינה והמדוייקת ביותר והכי זולה
    5/5

    ניתן לבדוק בתוכנה עד 250 מילים פעמיים ביום או כל שלושה ימים.

    המחירים נעים בין 70-120 ש”ח לחודש

    אם לוקחים חבילה לחצי שנה המחירים יורדים ואפילו ניתן להגדיל את כמות המילים ל500 ואפילו ל1000 , יש חבילות שונות וכל אחד לפי הצרכים שלו.

    לאחר בדיקה של כל התוכנות הקיימות היום בשוק נכון ליום 14 במרץ 2021 seranking הינה התוכנה המדויקת האמינה והזולה ביותר.

    ניתן לנסות את התוכנה עד 100 מילים בחינם לשבועיים לכל נרשם חדש.

    בדיקת מיקומים עם תוכנת SE ranking
    בדיקת מיקומים עם תוכנת SE ranking
    קידום אורגני בגוגל ללא קישורים
    קידום אורגני בגוגל ללא קישורים

    התוכנות לא תמיד מדוייקות

    לא תמיד ניתן לדעת בקלות איפה האתר ממוקם בתוצאות החיפוש

    למשל : אם המיקומים אתר במילות מפתח כמו “מכונת דשא נטענת ” נמצאת במיקום 200 אז לא נדע בקלות אם נחפש דף דף ונרצה לישון במקום להמשיך לבדוק איפה האתר נמצא במילים.

    ?מה הפתרון

    תוכנת בדיקת מיקומים תעשה לנו את העבודה בצורה הקלה ביותר

    בבדיקת מיקום בגוגל עם תוכנה לבדיקת מיקום או בלי תוכנה בעצם בבדיקה ידנית מעייפת

    אנו מקבלים את המיקומים גם אם התוצאה נמצאת במיקום 200 ויחסית מאוד מאוד מהר.

    תוכנות לבדיקת מיקומים בגוגל נותנות לנו נוחות וקלות במקום
    שאנחנו נחפש ונעבוד קשה ונחפש דף דף את התוצאה תוך כמה דק’.

    יתרון נוסף לבדיקות מיקום בגוגל באמצעות תוכנות לבדיקת מיקומים באופן אוטומטי:

    תוכנות לבדיקת מיקומים אם הן טובות יכולות לתת לנו גם הבדלים במיקומים

    מיום ליום או משעה לשעה ואפילו נתונים כמו חיפושים ומחיר לקליק בקידום ממומן

    למשל adwords ומה מחיר הביד או הקליק.

    כלים לבדיקת המיקומים לא תמיד מדוייקים.

    כמעט או בערך זה מספיק טוב כי לא תמיד גוגל סגורה על עצמה .

    לפעמים בודקים בשעה מסויימת מיקום לאחר כמה דק’ המיקום משתנה

    אבל מהשיפה וטוב בתוכנות למיקומים הוא שיש להן את היכולת לזכור הכל.

    אפילו ניתן בחלקן לייצא דו”ח מעקב שאפשר לנצל לצרכים עצמיים

    למחקר מילות מפתח או לשלוח ללקוחות את המיקומים ביום או ימים נתונים ואפילו השוואה בין תאריכים כאלו ספציפיים לאחרים .

    למשל מה היה המיקום למחרוזת בין הראשון לחודש עד ל15 לחודש

    ניתן אפילו להציג את השינוי למצב לפני שהקידום החל ונקודה בהווה שמודדת מיקום עכשווי בתוכנה לפי בקשת סריקה מיידית.

    התשובות : 

    מה המחיר ואם זה חשוב או משמעותי?

    קיימים הבדלים בין מיקומים אבל לא כדאי שיהיו בפערים של יותר ממיקום אחד או שניים אלא אם מדובר במקום 1-5.

    לדעת כותב המאמר אין צורך בעוד כלים נוספים

    למשל עניין הקישורים הנכנסים לאתר שלו בודקים מיקומים בקידום ללא קישורים אין צורך בבדיקת מיקומים.

    אם התרחש שינוי לטוב או לרע קפיצה למעלה או למטה במיקומים אז מה נעשה באתר שגרם לשינוי?

    השינוי אמור לקרות בין דקה לאחר שינוי כלשהו בדף או באתר לשבוע

    אם לא קרה כלום כנראה שהדברים הלא משמעותיים נעשו.

    בדיקת פופולריות אתר לא ממש מציאותי

    בדיקת מיקום בגוגל לאתר , איך בוחרים ונשארים מרוצים?

    לפני שבוחרים כלי מסוים או תוכנה לבדיקת מיקומים חשוב לבדוק האם מקבלים את התשובות לשאלות הבאות.

    יותר נכון את הפתרונות.

    האם המיקומים שמתקבלים בבדיקה נכונים כמו במציאות ללא כלים?

    לרוב כן ומומלץ להשתמש בגלישה בסתר ואז אין זיכרון בדפדפן שלפעמים מציג עם זיכרון מיקומים לא אמיתיים.

    האם מקבלים עוד בדיקות מלבד המיקומים והאם צריך את זה?

    כל כלי בדיקה נותנים גם מעקב אחר מתחרים וקישורים

    וכלי הצעת מילות מפתח שעושים שימוש בגוגל בכלי שלה לממומן שנקרא גם keyword planner.

    למה חשוב לדעת אחרי כל שינוי מה המיקום?

    אם הכלים מדויקים ניתן לדעת האם המקדמים עושים את העבודה

    או אם בעל האתר מקדם בעצמו לבד האם הוא עושה את העבודה הטובה שיוצרת מיקומים טובים יותר.

    כמה זמן לוקח כל שינוי? 

    בין שעות לימים, אם הכל תקין מבחינה טכנית באתר אין סיבה שגוגל תתעכב בהעלאת תוצאות במיקומים.

    אילו פעולות גרמו לשינויים?

    אם מקדמים לבד פשוט מנסים כל מיני טכניקות עד שרואים שיפורים במיקום.

    רמזים לבחירת מילות מפתח טובות ונכונות

    תוכנה לבדיקת מיקומים ומציאת מילות מפתח
    תוכנה לבדיקת מיקומים ומציאת מילות מפתח

    שימוש לבדיקת מיקומים

    בseranking בקלות ובחינם

    השימוש בתוכנה הינו בחינם לשבועיים

    • ניתן לבדוק את מצב הקידום בגוגל מבחינת כמות קישורים ואיכותם.
    • מיקומים בגוגל אורגני לפי אזורי בדיקה שונים.
    • בדיקה ממכשירי מובייל שונים ודסקטופ.
    • בדיקת תחרות ומחיר לקליק
     
    אפילו מעקב אחר מצב המתחרים לאתר!

    התוכנה ממש לא יקרה אם רוצים להמשיך אחרי שבועיים חינם ועולה פחות מ100 ש”ח לחודש.

    מה שחשוב מאוד שהיא מדוייקת.

    למה זה חשוב לדעת איפה המתחרים ממוקמים בתוצאות?

    אם מתחרה נמצא במקום ממש טוב באורגני אפשר לראות בצורה עקיפה במה הוא יותר משקיע בעמוד למשל אם יש לו יותר סרטונים או תמונות , אפשר גם לבדוק את התוצאה שלו האם היא מהירה יותר בעמוד ובכלל לבדוק לו את כל האתר.

    מתחרים שנמצאים במיקומים טובים במילות מפתח טובות סביר להניח שעשו עבודה טובה יותר ואז אפשר לעשות עבודה עוד יותר טובה , גוגל תשים לב והאתר שלכם יעלה מעל המתחרים (בתקווה ובתיאוריה), זה פשוט לוקח זמן ויכולת ניתוח שלכם את הפעולות שביצעו יותר טוב מכם.

    בדיקת מתחרים בקידום אורגני

    בדיקות נוספות על מתחרים שכדאי לבצע: 

    • בן כמה הדומיין? (לא ממש משמעותי)
    • מה מהירות האתר בשולחני ובמובייל והאם יש לו גם אפליקציה?
    • מהי פעילות המתחרים ברשתות החברתיות (כאמור הכלי SERANKING מאפשר זאת בקלות).
    • כמה קישורים יש לאתר (לא שזה משפיע על משהו).

    • איך בנויים הקישורים הפנימיים והאם קיימת או מהי ההיררכיה שהאתר מקפיד עליה.
    • כמה תוכן קיים באתר המתחרה באופן כללי?

    • האם האתר המתחרה יותר מעניין או יפה בעינכם? (אבל חשוב להיות ניטרליים\אובייקטיבים).
    • אם מדובר בחנויות האם תהליך הרכישה נוח וטוב יותר גם מבחינת הנראות והצגת המוצרים וגם מבחינת התמונות?
    • מה גודל התמונות או המוצרים וכמה יש בשורה? (כמה שיותר יותר טוב בשורה)

    • האם יש שגיאות באתר המתחרה שניתן לראות דרך כלי הscreaming frog?
    חוויית המשתמש טובה
    חוויית המשתמש טובה
    מה זה cls
    מה זה cls

    דוח מיקומים מי צריך את זה ולמה?

    כשלקוחות רוצים לדעת על ההתקדמות שלהם לא ממש יעזור להם לדעת נתונים מגוגל אנליטיקס או נתונים טכניים.

    מה שמעניין את רוב הלקוחות הלא טכניים הוא איפה הם נמצאים בגוגל במילות מפתח שונות.

    טבלה שבה ניתן לראות התקדמות במיקום מתאריך שבוחרים עד תאריך אחר זה כבר יותר שימושי לרוב הלקוחות.

    מהי השיטה המומלצת ביותר לבדיקת מיקום?

    השיטה הכי טובה ומומלצת לבדיקות של מילות המפתח ואיפה הן נמצאות תלויות בנוחות שלכם כמקדמי אתרים או כלקוחות.

    מה יחפשו רוב המקדמים המתחילים?

    כדי לדעת מיקומים ניתן לבדוק בגוגל ידני שזה אומר עמוד עמוד ושורה שורה אבל זה מתיש וכמעט בלתי אפשרי אם לא ממוקמים ב10 העמודים הראשונים בגוגל.

    שווה וכדאי להשקיע כסף בתוכנת מיקומים כי אז חוסכים לא מעט זמן.

    האם ניתן למדוד מיקומים עם גוגל אנליטיקס?

    לא , התוכנה של גוגל החינמית לא נותנת מיקומים אלא מידע סטטיסטי על נושאים שונים למשל מיקום בארץ של הגולשים שחיפשו משהו.

    תוכנת search console או הקונסולה של גוגל נותנת מיקומים?

    התשובה היא שלא אבל היא כן נותנת מיקום ממוצע וזה ממש לא מה שיקרה כשתחפשו בגוגל ומיקום ממוצע למשל 5 יכול להופיע גם בדף שני ולא בהכרח בדף ראשון.

     

    השוואת מיקומים בין מתחרים
    השוואת מיקומים בין מתחרים

    בדיקת אתרי מתחרים בכלי בדיקת קישורים

    (Moz, Majestic SEO, ahrefs)

    כלי מעקב אחר רשתות חברתיות (Topsy, Buzz Sumo, Followerwonk)

    התחלת תהליך קידום

    הגדרת תחום

    ניתוח פערים

    תכנון תיקון

    יישום

    בדיקה ואימות

    תיעוד ודיווח

    ניטור רציף